Sondaj de opinie Sunteţi de acord cu vaccinarea obligatorie a copiilor?


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Edy

29 Apr, 2017 01:20

Nu sunt de acord cu vaccinarea obligatorie. Eram provacvinare în urma cu câțiva aniiacum vreo 10 ani chiar m-am vaccinat pt gripa. Dar la scurt timp am dezvoltat o tiroidita autoimuna. Copilul meu, l-am vaccinat, dar după a început calvarul de viroze si bronsolite cu temperaturi 39-40 , plus o erupție violenta in vara anului trecut cu bubite cu vezicule asemeni varicelei. Ca să nu mai spun de durerile de burtica si crampele copilului, care îl trezesc noaptea de mai multe ori, uneori tipa de durere si se zvarcoleste. În urma analizelor de sânge și de scaun (aceste din urmă au fost făcute de mai multe ori) nu s-a depistat cauza alergiilor si nici a crampelor... Oricum cred că obligativitate vaccinați este o prostie, în condițiile în care informarea despre vaccinuri aproape că nu există și aprox toate tarile civilizate această obligativitate nu există. Am auzit de unele excepții ale unor țări, f puține și cred că aceia în acest caz au un control mai riguros în ceea ce priveste proveniență si siguranță acestor vaccinuri. Pe lângă asta, copilul unei prietene a devenit autist după ROR, asta e sigur si fata a făcut teste in străinătate ca să afle de ce, acolo i s-a spus ca de la vaccin, intimp ce medicul din România i-a spus că nu crede in acea analiza.. mi se pare foarte aiurea. Înainte de a vaccina creați niste metode de evaluare si creați un set de analize pentru a descoperii acele predispozitii la boli autoimune, la autism sau alte probleme legate de vaccin. Sincer cred că a nega legătură dintre vaccin si autism si alte dereglări ale sistemului imunitar și digestiv e o prostie. E ca si când te-ai ascunde cu capul în nisip ca struțul sau o metodă de a băga gunoiul sub pres. De asemenea mă deranjează lispa de răspundere din partea companiilor producătoare de vaccin, această lipsă de răspundere denotă o anume neîncredere a lor ca producători pentru ceea ce ei comercializează. Nu în ultimul rând, eu cred ca suntem diferiți și reacționăm diferit la aceste asa zise jmunizari. Ar trebui să avem o îmbunătățire la nivelul mentalității. Eu cred intr-un stil de viață mai sănătos, mai asumat si nu in ultimul rand in capacitatea acestui organism, atât de inteligent -organismul uman, de a se adapta ai de ac crea anticorpi in mod natural. Dacă bacteriile si viruși au abilitatea de a se adapta pai atunci organismul uman de ce să nu îl aiba? Dăm vina pe stil de viață și stres, pai

Dan

24 Feb, 2017 18:19

Am citit i ultimii ani cateva carti si multe articole pe tema vaccinarii .Concluzia mea este ca vaccinarea este un concept de medicina de ev mediu , care , daca nu este metabolizat de corp , produce daune insemnate starii de sanatate . Nu a facut nimeni studii clare care sa adevereascaacest principiu, creat pe vremea descoperirii microscopului optic , cand oamenii au fost fascinati de microbi , pe care i-au considerat cauza tuturor relelor . Chiar si azi mai persista aceasta gandire primitiva . Toata propaganda vaccinista se bazeaza pe persuasiune si pe statistici trase de par , pentru a umfla conturile companiilor producatoare .

Dana

24 Feb, 2017 17:14

Nu sunt de acord cu vaccinarea obligatorie. Trebuie sa avem dreptul sa alegem!

nae

24 Feb, 2017 15:26

Nu sunt de acord cu vaccinarea obligatorie.Trebuie respectata decizia parintilor.

Stoian George-Daniel

24 Feb, 2017 15:10

Cat de "speciala" trebuie sa fie mintea unei persoane pt a sustine ca trebuie injectati obligatoriu (cu forta) o multime de vaccinuri contaminate in organismul bebelusilor? Daca nu stiti ca actualele vaccinuri sunt contaminate, va rog sa aveti amabilitatea de a citi cu atentie urmatorul studiu stiintific (recent publicat) : http://medcraveonline.com/IJVV/IJVV-04-00072.pdf Acum, dupa ce aflam si noi ca vaccinurile sunt contaminate (lucru dovedit stiiintific), poate ca vom reusi sa intelegem de ce companiile farmaceutice care produc vaccinuri refuza sa isi asume in scris raspunderea legala pentru siguranta propriilor lor vaccinuri. Din moment ce aceste companii ne asigura, strict verbal, ca vaccinurile lor contaminate sunt "sigure", ce motiv le impiedica sa certifice in scris siguranta acestora? Doar sunt "sigure", nu-i asa? :( In plus, va rog sa cititi cu atentie studiile stiintifice pe care le gasiti la urmatoarea adresa : http://vaccinesafetycommission.org/studies.html Oameni buni, decizia de a vaccina sau a nu vaccina copiii este si trebuie sa ramana a parintilor si nu a unor birocrati care au demonstrat, de nenumarate ori, ca nu dau 2 bani pe viata si pe sanatatea copiilor nostri! Pentru cei care sustin vaccinarea cu orice pret a copiilor am o rugaminte : imi puteti raspunde domniile voastre la intrebarile pe care le-am adresat fostului Ministru al Sanatatii? https://luptapentruviatata.wordpress.com/2016/11/01/treziti-va/ Va multumesc!

CRISTAL TIMEA

24 Feb, 2017 13:08

NU SUNT DE ACORD CU VACCINAREA OBLIGATORIE,AM O FETITA DE 1AN SI 6LUNI,NICI UN VACCIN NU AM DAT DELIC SI INCA BOLNAVA NU A FOST DE CAND SA NASCUT,SUNTEM DIN TARGU-MURES,CAUT MAMICI CARE NU SI AU VACCINAT COPII DELOC VREAU SA AFLU SE POATE INSCRIE LA GRADI ASA FARA VACCINURI OBLIGARIRIE???MULTUMESC

bianca

24 Feb, 2017 11:02

Nu sunt de acord cu vacccinarea obligatorie. Copii mei nu sunt vaccinati asa ca nu am intampinat probleme de sanatate.Baietelul in varsta de 4 ani si 9 luni merge la gradi si a fost doar racit.Nu regret pt ca am laur aceasta decizie si sfatuiesc parintii sa citeasca despre reactiile adverse ale vaccinurilor inainte de a-s vaccina copii.

Alexandra Tudor

24 Feb, 2017 09:54

Nu sunt de acord cu vaccinarea obligatorie

Anca - Teodora Butiuc

24 Feb, 2017 09:43

Vreau sa mi se respecte libertatea de decizie, in toate privintele. Pentru copilul meu vreau ce este mai bine, asa cum inteleg eu acest bine: sa nu fiu obligata sa ii administrez un tratament pe care il consider nociv pentru el, sub pretext ca este spre binele colectivitatii sau chiar umanitatii. Copilul meu nu este de sacrificiu. Pentru copilul meu dau socoteala in fata lui Dumnezeu si vor da socoteala si cei care nu se gandesc la copii, decat prin prisma altor considerente. Vreau sa am libertatea NECONDITIONATA de a-l duce la scoala, in tabere, de a solicita tratament de urgenta (pentru cazurile de urgenta), tot asa cum vreau sa am libertatea si de a nu-l duce la scoala daca sistemul se dovedeste din ce in ce mai periculos pentru sanatatea lui mentala si emotionala, si de a nu-l vaccina, daca vaccinul se dovedeste periculos, si de a nu mai vizita vreun medic in spital, daca tratamentul se dovedeste partial benefic pentru copilul meu. Vreau aceasta libertate, nu obligativitate. Nu vreau sa "dau cu subsemnata", cand niciun medic nu "a dat cu subsemnatul" pentru copilul meu sau pentru familia mea, de-a lungul anilor. Nu vreau sa fiu constransa, conditionata, OBLIGATA. Nu ma pot pronunta in legatura cu vaccinurile, ci doar cu OBLIGATIVITATEA lor: categoric, NU!

Cosmin

24 Feb, 2017 08:59

Sub nici o forma! Noi am pornit in aceasta aventura de buna credinta, am inceput vaccinarea recomandata, pana ce am avut probleme mari de sanatate cu copiii! Tot felul de bube si dermatite atopice, copiii erau bolnavi tot timpul cu viroze, deja se punea problema de astm, dupa fiecare vaccin faceau reactii urate! Am oprit vaccinarea, am mers 2 ani la Salina Prahova, acum copiii sunt foarte bine! Parintele trebuie sa se documenteze foarte bine si sa aiba dreptul sa decida ce procedura medicala e mai buna pt copilul sau, asa cum e si constitutional!

Raluca

24 Feb, 2017 06:25

Copilul este vaccinat si nu a avut probleme de sanatate care sa poata fi puse pe seama vaccinare.Eu sunt pentru vaccinare.

ana

23 Feb, 2017 21:42

Fiind insarcinata in luna a 7 -a, la recomandarea medicului m-am vaccinat pentru tuse convulsiva (locuiesc in Spania si aici asa se procedeaza). A doua zi m-am simtit groaznic, am avut niste varsaturi tare ciudate si semnificative din punct de vedere cantitativ, si ca si cum asta nu ar fi fost suficient, la scurt timp dupa, mi-au aparut niste pete rosii in jurul ochilor care tot apareau si dispareau de-a lungul timpului. Am nascut si ma asteptam ca aceste pete sa dispara, insa le am si acum (la 7 luni de la nastere), sunt un fel de eczeme care se acutizeaza daca nu folosesc saptamanal o crema speciala (adica fara aceasta crema nu pot sta). Citind apoi despre efectele secundare ale vaccinurilor pe termen lung, m-am regasit (alaturi de multi altii) in aceasta poveste cu doua taisuri, despre care medicul nu iti spune niciodata nimic, stim bine de ce (din acelasi motiv suprem pentru care se continua taierea padurilor in Romania - puterea banului mai presus de orice).

Daniel Angelo

23 Feb, 2017 21:23

Nu sunt de acord, se lucreaza la cel mai mare genocid din istoria omenirii

Liliana

23 Feb, 2017 21:15

Fiul meu are alergii multiple. Acestea nu au aparut nici dupa vaccinul din maternitate si nici dupa oricare alt vaccin, au aparut la 1 luna sub forma de dermatita seboreica din cauza ca eu si tatal lui suntem alergici. Consider ca vaccinarea este necesara pentru protectia copiluli meu si a celor din jurul lui. Nici mie nu mi-ar conveni ca fiul meu sa stea in preajma altor copii nevaccinati care sa ii puna viata in pericol.

Mariana

23 Feb, 2017 21:03

Vaccinarea ne distruge, atat fizic, cat si psihologic.

Alina

23 Feb, 2017 20:50

Nepotelul meu a facut autism in urma vaccinarilor ! Deci nu sint de acord

Oana

23 Feb, 2017 18:52

Nu, mulțumesc.Am avut încredere oarbă în medici,la vaccinul de 2 luni a avut reacții adverse .Plâns continuu timp de 3ore, zbiera mai mult decât plângea,spasme musculare și apoi o Luna de zile voma in jet.Nu conta că era treaz sau dormea,voma și în somn.Nimeni nu a vrut să asculte ce a pățit copilul,o tinea una și bună cu vaccinarea.

ANDREEA

23 Feb, 2017 18:11

Credeam ca a apus de mult dictatura!Nu va mai bateti joc de copiii nostri cu toate tampeniile importate.Bine ati face sa aveti grija de ce a avut tara asta, ca eram si producatori de vaccinuri!Dar ati distrus tot ce aveam mai de pret, acum vreti sa distrugeti si copiii.Suntem mame...daca nu stiti ce inseamna asta , mame care vor lupta pentru copii pana in panzele albe

Claudia

23 Feb, 2017 16:46

Nu sunt de acord cu vaccinarea obligatorie!Ce facem?Jucam ruleta ruseasca cu copiii nostrii?Unii sunt alergici la anumiti componenti ai vaccinurilor...pana sa se dezmeticeasca parintii pt a face teste unii dintre ei se imbolnavesc,ajung legume sau chiar mor!Binenteles totul se musamalizeaza frumos pt ca altfel nu se poate :(.

Oana

23 Feb, 2017 16:11

NU sunt de acord cu vaccinarea obligatorie ! E genocid in masa acest vaccin obligatoriu , cu efecte imediate sau in timp ! Nimeni nu poate in lumea asta sa ma oblige sa semnez sentinta de deces a copilului, familiei mele!Aceste vaccinuri sunt niste experimente nefericite la adresa umanitatii, si se incearca prin ele eradicarea populatiei la nivel global ! Atata timp cat nimeni nu isi asuma consecintele legale asupra efectelor adverse ale vaccinurilor tot la fel nimeni nu ma poate obliga acceptarea lor ! Fiecare are dreptul sa decida pentru el si pt copilul lui ! Suntem niste cobai din pacate ! Informati-va va rog din suflet ce efecte pot aparea in tmp de la aceste substante introduse in organism prin vaccinuri .Pe moment poate totul a fost in regula in urma vaccinarii , dar nimeni nu va garanteaza starea de sanatate din viitor , efectele pot fi devastatoare :( !

Raluca

23 Feb, 2017 16:01

Nu sunt de acord! Fiecare face cum considera ca este mai bine pentru copilul sau! Baietelul meu a avut reactie la vaccinul infarix administrat la 2 luni! Ne au trebuit mai bine de 3 luni sa il facem bine.

Elena

23 Feb, 2017 15:42

Nu sunt de acord cu vaccinarea obligatorie

Cristina

23 Feb, 2017 15:38

VACCINAREA OBLIGATORIE INSEAMNA DICTATURA MEDICALA, CRIME!!

o femeie

23 Feb, 2017 15:36

Nu sunt de acord cu vaccinarea obligatorie pentru statul roman s-a aprovizionat prost cu ce a vrut el. Caut de cativa ani vaccinul contra poliomielita, cel care are nevoie de o singura doza orala (deci minim invaziv) si costa cativa dolari. Nu l-am gasit dar mi s-a oferit in schimb sa achizitionez Infarix, 50 euro doza si sa fac 5 doze repetate, pentru ca ... la medicul de familie nu se gaseste. In rest, despre bebelusii infectati cu tuberculoza ganglionara post vaccinala din 2012 ce se mai aude?

Petroschi Sorina

23 Feb, 2017 15:35

NU sunt de acord cu vaccinarea obligatorie ! Mi am distrus copilul cand am ales sa il vacc ! Alergii respiratorii , alergii alimentare si acum ASTM !!! Cine isi asuma responsabilitatea vacc cu tot cu riscuri ?? Plateste cineva pentru suferinta copilului meu??? Doar mama !

Corlan Mariana

23 Feb, 2017 15:32

Nu sunt de acord!

Roxana

23 Feb, 2017 15:20

Eu am vaccinat ambii copii si nu am avut nici o reactie adversa, problema cu ei....multumesc lui Dumnezeu. Sunt constienta ca pot fi reactii adverse dar , cred ca depinde si de imunitate, de gena....sau de noroc.. oricum, sper e greu sa treci prin asa ceva datorita vaccinurilor si nimeni sa nu te sprijine..ma refer la stat... sanatate tuturor!

Stefania

23 Feb, 2017 15:07

Sunt impotriva vaccinarii obligatorii dupa ce am citit numai carti scrise de medici, avand bibliografii impresionante de zeci de publicatii medicale din ultimii 100 de ani. Deci sa nu mai zica lumea ca ne luam dupa informatii aberante de pe internet sau ca google este scoala noastra. Facem parte din grupuri in care sunt numerosi medici.

Elena

23 Feb, 2017 14:47

Nu sunt de acord cu vaccinarea obligatorie. Parintii au dreptul sa aleaga daca vaccineaza sau nu, sa isi exprime consimtamantul informat. Mai multe persoane din familia mea si din cercul de prieteni au avut reactii adverse la vaccinare, de la foarte usoare la severe.

Muntean Ramona

23 Feb, 2017 14:10

Nu sunt de acord cu vaccinarea obligatorie a copiilor!

Nicolae Ioana

23 Feb, 2017 13:47

Pot fi copii sănătoși și fără microbi în corp

fara nume

23 Feb, 2017 13:42

Eu ca parinte am singurul drept din lume asupra copiiilor mei si nu statul.statul nu da 2 bani pe tine cand copilul ramane cu sechele dupa vaccinare sau dependent de medicamente o viata intreaga.informati-va dragi parinti.copiii sunt responsabilitatea noastra.NU sunt de acord cu vaccinarra obligatorie.

Andrei Ramona

23 Feb, 2017 13:41

Nu sunt de acord deoarece fetita mea a ramas vatamata din cauza vacvinurilor

moni

23 Feb, 2017 13:12

Am un copil nevaccinat. Nu are alergii, boli cronice sau alte probleme majore, dar de racit tot mi-a racit de vreo trei ori intr-un an si de fiecare data am ajuns la antibiotic. Va rog nu mai puneti eticheta "nevaccinatsi snatostun, nuraceste, nu face nimic", ca nu e adevarat. Nu face intolerante alimentare, nu are dermatita atopica, boli cronice, asta da. Insa nu exista ca acel copil nu poate raci si nu necesita tratament, ca ii dau ulei de migdale si e ok. Va rog nu mai impingeti lucrurile dintr-o extrema in alta ca nu e in regula. Pentru unii copii e mai bine sa fie vaccinati, pentru altii e mai bine sa fie nevaccinati. Solutiile de mare masa nu sunt solutii, sunt incurcaturi.

HALLAK elena

23 Feb, 2017 13:07

Parerea mea ca din cauza copiilor nevaccinati creste nr epidemiilor.nu imi doresc ca copiii mei sa ia anumite boli din aceasaceasta cauza.strict partea mea.pina la vârsta de 12 ani a fetei mele am facut toate vaccinurile obligobligatorii si toate optionalele si nu a avut nici o reacție adversă.este un copil sănătos.acelasi lucru il fac si il voi face cu cel mic de 3 ani.ce pot să fac cu mina mea fac ce nu tine de Dumnezeu...nu vreau să ajung intr-O situatie in care eu sa nu fi facut ce imi sta in putinta....strict parerea mea.

Silvia

23 Feb, 2017 13:06

Da,vaccinez si voi vaccina copilul,prefer sa previn decat sa tratez ,cei care inca aveti ideea ca acestea contin metale grele ,va sugerez sa faceti cateva ore de chimie,poate atunci veti pricepe ceva ! Desigur ca pot exista efecte adverse,la unii da,la altii nu ,dar nu puteti spune ca autismul,dermatita si altele apar in urma vaccinarii ,dermatita pentru mamicile foarte citite si destepte (sunt ironica) se poate face si de la detergent,sapun,gel si alte produse ...sau ii spalati doar cu apa ? De ce nu toti copii vaccinati fac autism...daca tot vaccinul il provoaca? Efect de turma ...in tari civilizate dadeati explicatii la Protectia Copilului pentru "dreptul vostru de a nu va vaccina copii"...in alte tari plang dupa un vaccin mamele sa isi salveze copii de la moarte,dar romancele refuza ,ca toate aveti numai studii in domeniu si stiti mai bine ! Vai de copilasii care trebuie sa treaca prin toate bolile din cauza voastra ,care apropo,sunteti vaccinate si nu aveti autism si nici alte boli incurabile !

Alicia

23 Feb, 2017 13:00

Nu sunt de acord cu vaccinarea obligatorie, fiecare om are dreptul sa faca ce vrea cu viata lui. Am in familie oamenii care nu sunt vaccinati (exceptie facand cele administrate la scoala) si au ajuns la varste peste 40 de ani si sunt sanatosii tun. Evident au facut bolile copilariei si nimic mai mult.

Dora

23 Feb, 2017 12:59

Prin obligativitate se incalca dreptul fundamental de opta pt servicii medicale. Se cheltuie anual zeci de mii de euro in Romania cu femeile bolnave de cancer de col uterin. Daca facem si aici o preventie. Sa nu mai moara atatea femei si sa se chinuie si sa cheltuie statul bani mai bine la 45 de ani toate femeile sa fie operate, sa li se indeparteze uterul si ovarele ca asa prevenim carcerul...Vi se pare absurd? La fel de absurd imi pare si mie sa fac copilului vaccin antihepatita B la nastere si la doua luni cata vreme se ia prin sex sau ace de siringa folosite pe alti bolnavi...tot asa de absurd e sa impui vaccinarea pt boli eradicate la noi in tara, si la fel absurd sa bag mercur si formaldehide direct in sistemul sanguin al unui copil abua nascut. Medicii stiu ce inseamna asta....

Miruna

23 Feb, 2017 12:57

Din moment ce nimeni nu își asumă responsabilitatea pt reacțiile adverse nu au niciun dreptu sa mă oblige nimeni

Alina

23 Feb, 2017 12:56

După vaccinurile din maternitate,unde copilul meu era cel mai liniștit copil,nu a zis nici pâs,după vaccinare nu a mai dormit...urla intr-una.un bebeleus care dormea 2 h in 24...care stătea treaz și 18 h... Luni de zile ...am fost la enșpe mii de doctori...am făcut toate analizele după pământ...nimeni nu i-a dat de cap...

Delia

23 Feb, 2017 12:46

Da , sunt de acord..Am facut toate vaccinurile obligatorii plus cele opționale pana la un an si 5 luni..Nu a avut reacții adverse..toate medicamentele pot avea reactii adverse pana si banaul paracetamol..ma bucur ca s-au descoperit aceste vaccinuri si ne putem proteja copii in fata unor boli foarte grave

Me

23 Feb, 2017 12:45

Un text scris sa induca frica si nesiguranta! Lipsa de informare din surse sigure, medicale, certificate duce la astfel de suspiciuni. Indemn pe toti parintii sa aiba o gandire mai critica si sa se gandeasca ca vaccinurile sunt printre cele mai studiate si eradicatoare de boli GRAVE, chiar MORTALE!!!

Liudmila

23 Feb, 2017 12:44

Nu are voie nimeni sa ma oblige macar sa beau apa sau sa ma spal cu sapun! Fiecare om fara dunga rosie in buletin isi poate singur decide modul de viata . Daca ar fi totul atat de simplu ca un simplu vaccin sa ne poata apara de o anumita boala ar fi poruncit Dumnezeu de la geneza sa ne vaccinam daca vrem da fim sanatosi!!!!! Este elementar! Bolile ne vin pe urma pacatelor si epidemiile ni le da Dumnezeu ca sa intoarca lumea la credinta!!!

Marilena sava

23 Feb, 2017 12:37

După vaccin: eczeme.alergii ... de ce as face teste pe copilul meu?

Andra

23 Feb, 2017 12:35

Da, este o ruleta ruseasca dar selectia naturala e acelasi lucru. Doar ca atunci, parintele nu se mai simte asa de vinovat daca se intampla ceva rau. Ca nu e "vina" lui. E a luu Dumnezeu, a naturii, a sistemului imunitar, a altui copil bolnav, soarta, destinul etc. Cand alegi sa vaccinezi...iti asumi responsabilitatea pentru consecinte. Si asta probabil ca e prea greu de dus pentru unii parinti...e o decizie grea, oricare ar fi ea....

ardelean larisa

23 Feb, 2017 12:35

Primul meu copil a facut dermatita atopica imediat dupa vaccinul de la 2 luni. a avut rana pe fata cu sange pana la aproape un an. Am oprit vaccinurile imediat si se vede diferenta. Pot demonstra ca fisa medicului de familie este goala, nu am mai mers deloc la medic de cand am oprit vaccinurile (se implinesc 4 ani imediat). Pe cel de al doilea copil nu l am vaccinat deloc, nici macar in spital si sunt foarte multumita. Pai, daca cei vaccinati se tem de cei ce nu sunt vaccinati ca vor lua boli, asta nu inseamna clar ca vaccinurile lor nu functioneaza? Vor sa bage mercur in copiii nostri, NU SUNT DE ACORD CU VACCINAREA OBLIGATORIE! FIECARE E LIBER SA ALEAGA CE VREA!

Dana

23 Feb, 2017 12:17

Nu sunt de acord cu vaccinarea obligatorie!

fara nume

23 Feb, 2017 11:57

Am patit-o cu baietelul nostru de 6 ani dupa vaccinul de 6 luni a intrat intr-un somn profund de nu il putea trezi nimeni. Dupa pb. neurologice, convulsii, etc. Nu vaccinez pentru nimic in lume, protejativ-va comorile ( copii ), Sa vaccinez pentru o statistica ? Pe mine cine ma sustine moral si financiar dupa ? Nimeni. Dati-le hrana sanatoasa, are curat si veti avea cei mai sanatosi copii.

Andreea

23 Feb, 2017 11:56

Nu sunt de acord cu vaccinarea obligatorie. Noua,părinților de copii afectați de vaccin,trebuie sa ni se lase dreptul de a alege pentru copiii noștri.

Lefter Viorica

23 Feb, 2017 11:56

Copiii sunt vaccinati fara analize prealabile si fara a se cunoaste istoricul familiei privind bolile autoimune. Copilul a fost putin afectat pentru ca am realizat ca nu e in regula si m-am oprit din a-l vaccina.

Gabriela

23 Feb, 2017 11:45

Am vazut in propria familie (dar si in cercul de cunostinte) ce inseamna autismul dupa vaccinare, lupta parintilor de a-si ajuta copilul sa se integreze intr-o societate in care daca esti diferit esti tratat ca un paria. Am vazut indiferenta cu care sistemul trateaza aceste asa zise cazuri exceptie, am vazut cheltuielile exorbitante cu tratamentul copilului vatamat (toate pe spinarea parintilor). Am vazut durerea din ochii lor, respingerea venita din partea gradinitei, scolii, etc. Si am analizat temeinic ce contin aceste vaccinuri si motivarea deciziilor instantelor care au acordat despagubiri celor vatamati. Intr-un stat democratic, consider un drept fundamental posibilitatea de a alege (sau nu) un tratament, chiar daca este vorba de unul preventiv.

Ioana

23 Feb, 2017 11:44

Consider că vaccinarea nu trebuie să fie obligatorie deoarece pe fiecare prospect se afla o listă luuuunga de reacții adverse, părintele trebuie să decidă , fiecare individ este unic . Am fost si eu pro vaccin până mi-am vaccinat fetiță cu un vaccin adus de peste mari si tari , brusc starea de sănătate s-a înrăutățit , refuz hrana, nu mai urina, stare somnolenta, icter. După 6 zile copilul mi-a decedat. Bineînțeles "vaccinul neavand ce reacții să dea..." Cine ma mai poate obliga să mai vaccinez pe mine? Nimeni! Dacă vaccinez și se întâmplă iar ceva suporta statul toată suferința mea , îmi mai poate aduce cineva copilul înapoi?

Laura

23 Feb, 2017 11:39

Clar un mare NU vaccinarii obligatorii! Suntem un stat democratic, sa va reamintesc, daca tot au iesit atatia oameni in strada. Vaccinarea trebuie sa fie optionala. Fiecare decide ptr corpul sau/ al copilului! Trebuie respectate drepturiile pacientului si Constitutia!

Alina Jarnea

23 Feb, 2017 11:38

Da, am avut reactii adverse la primii doi copii, ca urmare de peste 10 nu mai vaccinam si sintem sanatosi. Ne-am trezit in urma acestor efcete adverse si am inceput sa citim, sa punem intrebari si am tras concluzii contrare propagandei si camapniilor de marketing. Alegerea de a introduce sau nu substante neurotoxice, cancerigene, mutagene, trebuie sa fie a fiecarui parinte. Obligativitatea nu este pentru familia mea o optiune.

Iuli

23 Feb, 2017 11:22

Parintele trebuie sa aiba livertatea de a se informa sub raportul risc/beneficii intrucat din pacate multi medici nu iau toate masurile de preventie a complicatiilor si evita consultatiile riguroase

pal Simona

23 Feb, 2017 11:14

Nu sunt de acord copilul meu suferă și acum din cauza vaccinurilor

Valentina

23 Feb, 2017 11:06

Am copil de 7 luni nevaccinat si foarte sanatos ,copii cunostintelor vaccinati sunt mereu bolnavi si tratati cu antibiotic de la cateva luni ,clar nu au cum sa ma oblige sa vaccinez

Ramona

23 Feb, 2017 10:37

Nu, nu si nu. Cum sa ne intepe copiii cu forta? Cine isi asuma? Al meu are tulburari din spectrul autist, a incetat sa mai vorbeasca dupa vaccinare, se uita minute in sir in gol, a uitat tot de parca i s-ar fi extras cu seringa ceva din el cand i s-a injectat vaccinul. Un copil care a "uitat" sa mai zambeasca, care are miscari repetitive si isi da cu pumnii peste cap de durere... si absent mereu, parca a ramas doar carcasa si sufletul e plecat, disparut. Cine isi asuma? Cum traieti cu un copil care nu mai stie sa spuna mama si tata? Cand parintii spun ca pana in secunda de dinainte de vaccin totul fusese normal, iar la cateva ore dupa vaccin s-a schimbat totul, UNDE te duci cu adevarul asta si CINE te ajuta? Doctorii ridica din umeri si zic ca e genetic. Dar de ce inainte de vaccin copilul era in totul normal? Deci NU, fara vaccinare obligatorie! Al doilea copil nu-l mai vaccinam.

Gutu Nicoleta

23 Feb, 2017 10:25

Imunizarea este de scurta durata( maxim 7 ani) asa ca nu asta ar parea a fi scopul lor.Nu sunt de acord cu vaccinarea obligatorie a copiilor.Si noi adultii nu mai avem imunitate pt ca s a pierdut de la ultimele rapeluri.Concluzia: degeaba vaccinam copii daca adultii pot oricand transmite boala

Razvan

23 Feb, 2017 10:16

Copilul meu a plans in continu pana la varsta de 1an si doua luni de zicea-i ca se sufoca! nu imi vaccinez copilul!

Andreea

23 Feb, 2017 10:09

Reactii post-vaccinale: eczema, alergii si imunitate scazuta. Bineinteles Niciun dr Nu Isi asuma responsabilitatea. Decat sa jucam ruleta ruseasca cu copiii nostri mai degraba lasam mama natura sa decida. Stil de viata sanatos , atat cat e posibil cu toata poluarea care ne bombardeaza din toate partile.

Andreea

23 Feb, 2017 10:08

Dupa vaccinul de 2 luni a avut reactie cu bubite pe maini si picioare , o reactie care inca ii mai apare , depinde de amumite medicamente care fac contact cu toxinele pe care le are in organism.de lavaccin ! Dupa vaccinul de 4 luni am.inceput sa am.probleme si cu fetita mea ! Probleme digestive , intolerante alimentare , dermatite de contact , racita intr-una , otite , s.a ! Am vaccinato pentru ca nu am.pus pe seama vaccinului , cu toate ca fetita mea sa nascut perfect sanatoasa! Medicii ridica din umeri si imi vorbesc din carti !!!! Trebuie sa caut solutii singura si deja am cheltuit foarte mult la diferiti medici si pe analize !!!! fata mea are 3 ani si inca ne luptam cu aceate probleme ! Documentati-va foarte bine inainte sa vaccinati copiii pentru ca in ziua de azi exista mult prea multi copii bolnavi si nimeni nu isi pune un semn de intrebare !!! Vaccinurile NU sunt sigure si nimeni nu isi asuma reactiile adverse pe care le-ar putea avea ! Singurele persoane cate sufera cu adevarat de pe urma lor sunt bebelusul si mama ! Imi doresc sa dau timpul inapoi si sa ma documentez bine inainte sa imi distrug copilul !

Mirabela

23 Feb, 2017 10:06

In urma vaccinarii ne-am ales cu reactii rare,altadata nu mai risc,nu se stie cui i se poate intampla

Apostu Mihaela

23 Feb, 2017 09:53

În prima seara după ce a fost externat și vaccinat în maternitate Baietelu meu a început cu febra foarte mare și tot corpul sa umplut de besici mari cu puroi. . .

Anca

23 Feb, 2017 09:52

respectand drepturile tuturor oamenilor,vaccinurile trebuie sa ramana optionale si nu obligatorii.

Gabriela

23 Feb, 2017 09:52

Nu ma poate obliga nimeni sa mi vaccinez copiii. Am unul vaccinat și bolnăvicios din cale afara și unul nevaccinat sănătos tun, care nu mi-a luat nici rujeola, nici scarlatina deși era neimunizat în epidemie la grădiniţa.Când răcește ii curge nasul și atât. Pe mine nu ma mai convingeți ca vaccinurile sunt bune. Am văzut. De 2 ori convulsii febrile, alergii de tot felul,după fiecare vaccin bronsiolita.... Și lista poate continua.

Georgiana

23 Feb, 2017 09:47

Nu sunt de acord.Am un baietel de 8 luni si nu are nici un vaccin si este foarte sanatos.Nu sunt de acord sa bag metale grele in copilul meu.Plus ca daca citesti prospectu si vezi reactiile adverse iti piere tot.De ce au ca reactii adverse moartea si autismul?Nu regret nici o secunda ca nu i.am facut vaccinul.

Anamaria

23 Feb, 2017 09:45

Oricine se poate documenta, azi! Nu puteti sustine ca "Vaccinurile la copii au ca principale avantaje imunizarea şi protecţia împotriva bolilor."! Puteti doar spune ca, cei care fac vaccinurile, pretind ca imunizeaza impotriva bolilor! Luminarea mintilor!

Iulia lazar

23 Feb, 2017 09:38

Nu sunt de acord....baietelul meu dupa vacinul din maternitate si cel de 2 luni mi lau afecta enorm....crize epileptica si redare si a fost o legumă dupa 4 ani andrei e ca un bebe de 6 luni.

Andreea

23 Feb, 2017 09:38

Nu sunt de acord cu asa ceva!

Simona

23 Feb, 2017 09:18

Nu sunt de acord!! Nimeni nu ma poate obliga sa-mi otravesc copilul! Am un baietel de 1an complet nevaccinat si perfect sanatos. Nu-l voi vaccina egal ce lege se da.

Maria

23 Feb, 2017 09:17

Nu doresc sa fie obligatorie vaccinarea atata timp cat nimeni nu-si asuma riscurile vaccinarii.Mi-am vaccinat copiii ,am patit-o ,m-am trezit la realitate si nu vreau sa-i mai vaccinez.

Bratu Loredana

23 Feb, 2017 09:14

NU mi-am vaccinat copilul și nici nu îl voi vaccina (chiar dacă aproba legea deși ma îndoiesc ptr ca sunt încălcate multe legi și drepturi ptr obligativitatea vaccinarii) Are 5 luni și nici măcar iritație de scutec nu a făcut darămite răceli, bronsiolita, pneumonii șamd ca copii vaccinați. Un mare NU vaccinarii. O sa ies la proteste dacă va fi nevoie ptr sănătatea copilului meu și sigur și alte mămici se vor alătura

Ciurlea mihaela

23 Feb, 2017 07:55

Nu stau sa scriu romane ,copii mei amundoi au suferit in urma vaccinarii (cu toate ca lam vaccinat pe prinul si am avut probleme nu mam trezit la realitate am continuat si cu al doilea)si baiatu are imunitatea la pamant si ganglioni inflamati!si fetita o mare dermatita !nu este corect sa fie obligatorie si chiar daca va fi tot nu voi vaccina.

Adrian

23 Feb, 2017 07:43

Nu doresc vacinare obligatorie ,atita timp cit nimeni nu isi asuma responsabilitatea pt reactiile adverse

C.S.

23 Feb, 2017 06:40

Da, sunt de acord. Fetita mea are 7 ani. I-am facut toate vaccinurile si nu a facut nicio reactie alergica, slava domnului!!

Costea.

20 Feb, 2017 09:31

Cand eram copil ,mergeam la scoala si ne puneau in sir,veneau asistentele si ne vaccinau.Nu te intreba nimeni daca vrei sau nu,si nici pe parinti.Cum adica sa irebe pe parinte daca vrea sau nu atat timp cat vaccinul face bine copilului.Dar sunt destui parinti care nu au nici cele nai vagi notiuni despre vaccinare si binefacerile ei.

Articole asemanatoare

Ministrul Sănătății „Vaccinarea nu este și nu va deveni obligatorie!”

14 Aug 2023 861

Premieră în Europa. Țara care a promulgat legea vaccinării obligatorii anti-Covid

04 Feb 2022 1667

Mii de persoane au protestat în Germania împotriva restricţiilor şi vaccinării obligatorii (VIDEO)

29 Jan 2022 2092

Sondaj de opinie! 62% dintre participanți sunt împotriva introducerii în România a vaccinării obligatorie anti-COVID 19

24 Jan 2022 1401

Premieră în Uniunea Europeană Austria a adoptat vaccinarea obligatorie a adulţilor

20 Jan 2022 1476

Sondaj de opinie Credeți că România ar trebui să se îndrepte spre vaccinarea obligatorie împotriva COVID 19?

17 Jan 2022 2561

Covid-19 Prima țară din Europa în care vaccinarea va fi obligatorie. La ce sumă se ridică amenzile

16 Jan 2022 2367

Mii de persoane manifestează la Viena împotriva vaccinării obligatorii începând de luna viitoare. "Guvernul trebuie să plece!" (VIDEO)

15 Jan 2022 1715

Vaccinarea anti-Covid este obligatorie în Italia pentru cei de peste 50 de ani, inclusiv pentru rezidenţii străini

08 Jan 2022 1875

Orban "Eu nu susţin certificatul verde şi mi se pare o măsură care încalcă grav câteva principii"

15 Dec 2021 1677

20.000 de persoane au protestat la Viena faţă de vaccinarea obligatorie (VIDEO)

11 Dec 2021 2011

Se vrea vaccinare obligatorie, test sau dovada trecerii prin boală în unitățile medicale unde sunt îngrjiți pacienți Covid (DOCUMENTE)

10 Dec 2021 2353

Primarul din New York impune vaccinarea obligatorie anti-COVID, pentru tot sectorul privat

06 Dec 2021 1602

Preşedinta Comisiei Europene a declarat că este necesar să se deschidă dezbaterea privind vaccinarea obligatorie

01 Dec 2021 1644

Diana Şoşoacă „Dacă veți impune vaccinarea obligatorie, scot mulți români în stradă“

25 Nov 2021 1854