„Cazinoul devine din ce în ce mai fantomatic” În scurt timp, campania de strângere de fonduri pentru CaziNou, se încheie

Cazinoul din Constanţa are o valoare arhitecturală şi urbanistică excepţională şi un capital simbolic deosebit, care, în ciuda notorietăţii, a fost închis publicului în ultimii ani. În acest sens, Calup a lansat campania de crowdfunding pentru CaziNou, cu scopul de a implica cât mai multţi oameni în proiectul de redeschidere a Cazinoului din Constanţa, în perioada 1-10 august şi de a reafirma clădirea emblematică a litoralului ca simbol cultural comun, printr-o acţiune concretă. Costul lucrărilor de igienizare şi de stopare a degradării actuale a clădirii se ridică la 10.000 euro (44.000 RON), sumă minimă care ar trebui să fie atinsă până pe 13 iulie. La această dată ia sfârşit campania de crowdfunding. Aceste lucrări de reabilitare sunt necesare pentru ca accesul publicului în clădire pe perioada proiectului să se facă în toate condiţiile de siguranţă. Suma de 10.000 euro reprezintă o investiţie pentru oprirea degradării spaţiului, asigurarea zonelor aflate în stare critică, repararea golurilor în pardoseli şi acoperiş şi rebranşarea la apă şi la curent electric a clădirii.

“Cazinoul devine, din păcate, din ce în ce mai fantomatic. Acţiunea Calup vrea să arate că nu trebuie să aşteptăm ca altcineva să facă un gest care să conteze, ci să-l facem cu toţii. Printr-o donaţie minimă vă puteţi număra printre susţinătorii proiectului, confirmând locul simbolic al Cazinoului pentru noi toţi. Fiecare dintre noi contează în construirea unei comunităti care, alături de Calup, îşi doreşte redeschiderea Cazinoului pentru public şi face ceva pentru asta.” , a declarat Cristiana Tăutu, Calup.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.