19 Oct, 2017 15:39
1825
”În calitate de Ambasador al Statelor Unite în România, am trei priorităţi. Una dintre ele este promovarea securităţii Statelor Unite, în parteneriat cu foarte puternicul nostru aliat, România. În aceste eforturi, în special în această parte a lumii, nu există aliat, partener sau prieten mai bun al Statelor Unite decât România. Facem eforturi extraordinare împreună pentru aduce pace şi stabilitate în această regiune a comunităţii transatlantice.”
”Cea de-a doua prioritate este promovarea democraţiei, să continui să încurajez România să îmbrăţişeze un viitor democratic, valorile democratice şi să-şi consolideze instituţiile democratice. O importantă componentă a acestor eforturi este sprijinirea fermă a luptei României împotriva corupţiei, luptă a cărei credibilitate a crescut continuu în ultimii 15 ani, luptă pe care preşedintele meu a lăudat-o, ca şi eforturile României, şi pe care s-a angajat să continue să o sprijine.”
”Toţi m-au încurajat neîntrerupt să sprijin consolidarea dimensiunii economice a relaţiei noastre. Într-o oarecare măsură spre frustrarea lor le-am răspuns că în definitiv, companiile americane şi acţionarii acestora decid unde să investească şi unde să-şi desfăşoare activitatea. Cel mai bun lucru pe care îl poate face România pentru a încuraja companiile să stabilească parteneriate este să asigure un mediu investiţional, un mediu de afaceri primitor şi favorabil, care este transparent, previzibil, stabil, care include consultare cu toţi actorii implicaţi, inclusiv cu membrii comunităţii de afaceri străine.”, a mai spus ambasadorul.
”Un alt lucru pe care îl poate face Guvernul Statelor Unite este să organizeze evenimente precum Trade Winds. Permiteţi-mi să vă mulţumesc dumneavoastră, tuturor participanţilor la Trade Winds. Companiilor româneşti prezente aici astăzi şi mâine le spun: Trade Winds este o iniţiativă anuală, a cărei gazdă este Departamentul Comerţului. Este prima oară când ea are loc în Europa de Sud-Est, acum, la a 10-a ediţie, şi reuneşte nu doar peste 100 de companii americane interesate să exploreze România, ci, aşa cum a menţionat şi dl. Tasharaski, şi lideri ai Departamentului Comerţului, precum şi reprezentanţi ai ambasadelor americane din întreaga Europă, aşadar aveţi acces la o reţea regională de specialişti comerciali care pot ajuta compania dumneavoastră şi vă pot crea legături cu Statele Unite.”
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: