Topul celor mai ridicole reclamaţii făcute de turişti „Plaja era prea nisipoasă”

 
Asociaţia Agenţiilor Britanice de Turism (ABTA) a primit de-a lungul timpului mii de plângeri caraghioase din partea turiştilor care au plecat în vacanţă prin agenţii de turism.

Mai jos este o lista a celor mai ridicole reclamaţii adresate de turişti operatorilor de turism, compilată de matadornetwork.com, citat de România TV.

1. Vânzătorii care îşi închid magazinele la prânz dau dovadă de lene. De multe ori am nevoie să cumpăr lucruri în timpul “siestei” . Această practică ar trebui interzisă.

2. În vacanţă mea în Goa (India), am fost dezgustat să văd că, în aproape fiecare restaurant, se servea curry. Nu-mi place mâncarea picantă.

3. Plajă era prea nisipoasă; nisipul era prea fierbinte, în broşură nu se menţiona nimic despre asta.

4. Prea mulţi spanioli. Recepţionerul vorbeşte spaniolă. Mâncarea este spaniolă. Prea mulţi străini.
 
5. Am rezervat o excursie la un parc acvatic, dar nimeni nu ne-a spus că trebuie să aducem cu noi costume de baie şi prosoape. Am presupus că sunt incluse în preţ.

6. Nisipul de pe plajă nu era la fel ca nisipul de pe broşură. Pe broşură arata că este alb, dar, în realitate, a fost mai degrabă galben.

7. Nu ne-a spus nimeni că vor fi peşti în mare. Copiii au fost speriaţi.

8. Deşi în broşură era menţionat faptul că bucătăria va fi complet utilată, în sertare nu am găsit niciun feliator de ouă.


9. Copiii au fost extrem de dezamăgiţi când le-am spus că renii nu pot să zboare. Trebuie să menţionaţi acest lucru pe viitor, în broşură.

10. Ne-a luat nouă ore să zburăm acasă, din Jamaica în Anglia. Americanilor le-a luat doar trei ore pentru a ajunge acasă. Mi se pare nedrept!

11. Topless -ul ar trebui să fie interzis pe plajă. Vacanţa a fost un eşec pentru că soţul meu şi-a petrecut toată ziua uitându-se la alte femei.

12. Am comparat dimensiunea apartamentului nostru de o cameră cu cel de trei camere al prietenilor noştri şi prin comparaţie al nostru era mult mai mic.

13. În broşură scria: „Fără frizeri în staţiune“. Noi suntem frizeri-începători şi cred că organizatorii au ştiut lucrul acesta, de aceea ne-au făcut să aşteptăm mai mult pentru diverse servicii.

14. A trebuit să stăm la o coadă afară pentru a ne urca în feribot, fără aer condiţionat.

15. Eu şi logdnicul meu am cerut să avem paturi separate în cameră când am făcut rezervarea, dar am primit o camera cu un pat king size. Sunteţi responsabili pentru aşa şi vrem să fim despăgubiţi pentru faptul că eu am rămas însărcinată. Acest lucru nu s-ar fi întâmplat dacă ne-aţi fi oferit camera pe care am solicitat-o.



Sursa: România TV

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Mai mulți pensionari din țară îl acuză de discriminare pe administratorul “Tomis Eye” de pe faleza Cazionului. Acesta ia în calcul să renunțe la facilitățile acordate

14 Jul 2020 5178

Interviu online cu Corina Ivanciu, DSV Constanţa „Recomandăm turiştilor să nu consume alimente preparate pe plajă!“

09 Aug 2019 5315

De la frigul din cameră, la insecta din ciorbă Reclamaţiile turiştilor de sărbători la ANPC

17 Jan 2015 1790

Editorial Serviţi, vă rog, mâncare alterată! - Cum ne ameninţă comercianţii sănătatea şi nervii

16 Aug 2014 2730