12 Oct, 2015 12:57
1059
Arantxa CATANĂ
În cursul nopții trecute, dar și în prima parte a acestei zile, cele 38 de echipe de intervenţie ce asigură permanența în toată această perioadă, au răspuns la 28 de solicitari venite atât din municipiul Constanța, cât și din restul județului.
Cele 11 sesizări din Constanța au fost din zona Centrală - străzile Pictor N. Grigorescu și Mircea cel Bătrân, Km 5 - str. Amurgului, Coiciu - str. Merișor, Inel II - str. Soveja, Faleză Nord - str. Unirii și Chiliei și cartierul Tomis Nord - str. Cișmelei.
Din restul județului, s-au primit 17 reclamații: câte patru din Năvodari și Mangalia, trei din Medgidia și șase din Eforie. Echipele de intervenție au răspuns la toate aceste solicitări, la ora actuală toate acestea fiind rezolvate.
RAJA Constanța face un apel către toţi abonaţii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii la numărul de telefon 0241.66.44.44.
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: