Erste Bank und Sparkassen si Ceska Sporitelna au fost, de asemenea, desemnate "Banca anului" în Austria si respectiv în Cehia
Bucuresti, 03 decembrie 2009 - Revista financiară internaţională "The
Banker", parte a grupului Financial Times, una dintre cele mai
respectate publicaţii la nivel internaţional, a desemnat Banca
Comerciala Romana (BCR) ca "Banca Anului 2009" in Romania. Trofeul a
fost înmânat reprezentanţilor BCR de către editorul sef, Stephen
Timewell, în cadrul Galei Premiilor The Banker, care a avut loc la
Londra, în seara zilei de joi, 3 decembrie 2009.
Desemnarea BCR drept cea mai bună bancă din România este determinata de
performantele obţinute de BCR în 2008, precum si în 2009, în contextul
unui mediu economic dificil, spune editorul The Banker, Brian Caplen.
„Abordarea activă a BCR de sprijinire a clienţilor in administrarea
optimă a finanţelor acestora în contextul crizei economice a contribuit
la cresterea cotei de piaţă a băncii. Eficienta operatiunilor si
calitatea buna a serviciilor oferite de banca au dat un impuls
suplimentar - raportul cost-venit s-a imbunatatit cu mai mult de 15p.p.
în 2008", spune editorul The Banker, Brian Caplen.
„Banca a avut totodata un rol major în accelerarea trecerii către
servicii bancare electronice în România, strategia sa nefiind afectată
de turbulenţele din sfera financiara si economica din ultimul an", a
mai precizat dl Caplen.
Dominic Bruynseels, Presedinte Executiv al BCR, declara: „În materie de
provocări, pot spune că am traversat o furtună din care iesim cu bine -
dar inca este vreme rea! Ne-am păstrat luciditatea în contextul crizei
si am stat cat mai aproape posibil de clienţii nostri. Trebuie sa le
dam clientilor si mai multa atentie în condiţiile în care recesiunea
continuă, cu speranta inceperii revenirii economice. Am ajutat mii de
clienţi să îsi revizuiască planurile si cerintele de finanţare, oferind
multora dintre acestia soluţii personalizate pentru a iesi la liman.
Suntem apreciati în continuare drept cea mai de încredere bancă, lider
de piaţă în România - iar criza a accentuat aceasta perceptie pozitiva."
În ceea ce priveste planurile de viitor ale BCR, dl Bruynseels
subliniază strategia axată pe client a BCR, liderul pieţei bancare din
România. "Este vorba despre eforturile colegilor nostri de a rămâne
aproape de clienţi si de a-i asigura de întreaga noastră corectitudine
si grijă faţă de situaţia în care se găsesc în acest context dificil;
vorbim, de asemenea, despre o gestionare activă a riscului de credit si
a recuperarii creantelor si de accentul pus pe eficienţă - facem toate
acestea având in vedere evoluţia pe termen mai lung a afacerilor si
interesele României" afirmă Dominic Bruynseels. Ne facem placere sa
subliniem că Erste Group a primit trei premii în total în acest an:
„Erste Bank and Sparkassen" din Austria si „Ceska Sporitelna" din Cehia
au fost, de asemenea, desemnate „cele mai bune bănci" in ţările lor.
Premiul „Banca anului în România" a fost acordat de către un juriu
alcătuit din reprezentanţi ai Directorilor Executivi si
administratorilor mai multor companii britanice importante, ai
editorilor de la „The Banker", sub coordonarea editorului sef Stephen
Timewell. „The Banker" este o publicaţie lunară cu sediul în Londra,
specializată pe sectorul bancar. Revista, parte a Financial Times
Group, se adresează, în special, nivelurilor superioare de management
si experţilor financiari. În sectorul bancar, revista este considerată
a fi una dintre cele mai importante surse de informaţii de
specialitate, iar clasamentele sale constituie puncte de referinţă la
nivel internaţional.
BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala ce se adreseaza
atat clientilor retail cat si celor corporate. BCR este cea mai
importanta institutie bancara din Romania gestionand active de peste
17,2 miliarde de EUR. BCR este cel mai valoros brand financiar din
Romania. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii pentru
populatie avand in prezent 659 de unitati retail (pentru populatie si
microintreprinderi) deschise in intreaga tara in majoritatea oraselor
cu peste 10.000 de locuitori. Clientii corporate beneficiaza de
serviciile BCR prin intermediul a 50 de centre de afaceri corporate
dedicate in special IMM-urilor si companiilor mari. Banca pune la
dispozitia clientilor, persoane fizice si juridice, o oferta complexa
de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking,
phone-banking si e-commerce. BCR emite 25 tipuri de carduri de credit
si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM si POS
- peste 2.000 de bancomate si circa 17.000 de terminale electronice
operationale la comercianti pentru plata cu card. BCR se prezinta
astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu
activitati in tara si in strainatate - prin subsidiare si reprezentante
bancare, cu o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe
piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de
capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte.
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est.
Mai mult de 51.000 de angajati deservesc peste 17 milioane de clienti
in cadrul a 3.000 de filiale din 8 tari (Austria, Republic Ceha,
Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 30
septembrie 2009, Erste Group detinea active totale in valoare de 203,6
miliarde EUR, inregistrand un profit net de 720,1 milioane EUR si un
raport cost venituri de 50,9%.
Informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, puteti afla:
· Accesand Portalul BCR la adresa
www.bcr.ro
· Prin telefon la numarul 0801.0801.227 (InfoBCR) apelabil din reteaua
de telefonie fixa, taxabil la tarif local indiferent de locul din tara
de unde este apelat, la numarul 021/407.42.00 apelabil din orice retea
sau la *0801227 apelabil prin intermediul serviciului Vodafone
EasyDial, de luni pana duminica intre 8:00 si 22:00
· Prin e-mail la adresa contact.center@bcr.ro. Solicitarile
dumneavoastra sunt preluate zilnic, iar informatiile disponibile in
Contact Center va vor fi furnizate in termen de maxim 24 ore de la data
receptionarii mesajului.
· Prin telefon la numerele 021/311.10.01 si 021/311.02.16 pentru asistenta carduri, disponibil 24 din 24 de ore, 7 zile din 7.
Pentru informatii suplimentare:
BCR, Directia de Comunicare
Tel. 312.00.56; Fax 313 0117
Corneliu Cojocaru, e-mail: cornel.cojocaru@bcr.ro
Cezar Marin, e-mail: cezar.marin@bcr.ro
Nicoleta Deliu, e-mail: nicoleta.deliu@bcr.ro
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: