Ambient Building SRL va reabilita turnul de comandă de la Ecluza Năvodari. Ce sumă va încasa de la CN ACN Constanţa (document)

Contractul „Reabilitare tâmplărie turn de comandă Ecluza Năvodari“ a fost atribuit de Compania Naţională Administraţia Canalelor Navigabile SA Constanţa societăţii Ambient Building SRL.
 
Obiectul contractului constă în executarea a două etape de lucrări. Etapa I constă în lucrări de proiectare; expertiză tehnică; audit energetic; proiect tehnic (DTCU; DTAA; DTAC-PAC; PT+CS+DDE), iar etapa a doua, în execuţie de lucrări conform proiectului tehnic (PT+CS+DDE) elaborat în etapa 1. Valoarea contractului atribuit este de 546.240,98 de lei. Terenul Ecluzei Năvodari se află pe domeniu public, în administrarea CN Administraţia Canalelor Navigabile SA Constanţa.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de atribuirea contractului de achiziţie publică sunt: director general - Daniel Georgescu; director executiv, Direcţia Juridică - Diana Niculescu; director executiv, Direcţia Economică - Iatan Gheorghe; director executiv, Direcţia Comercială - Bectemir Hermina; director executiv, Direcţia Coordonare Ecluze şi Staţii de Pompare - Mihai Stanciu; director executiv, Direcţia Tehnică Administrativ - Ghinea Costel; FPP - Daniela Boaghe, şef Serviciul Achiziţii - Sârbu Camelia; şef Serviciul Construcţii Investiţii - Silviu Udrea; şef Ecluză Năvodari - Dorin Morariu; Serviciul Construcţii Investiţii - Dinu Constantin.

Caracteristici tehnice constructive ale turnului de comandă

Structura de rezistenţă a turnului de comandă este o structură mixta alcătuită din beton armat monolit, beton armat preturnat şi metal, având dimensiunile de gabarit în plan de 12,25x7,20m. Pe înălţime, suprastructura turnului este situată între cota +1- 0,00 (nivelul carosabilului pe coronamentul ecluzei) şi cota +23,4 (nivelul superior al aticului), regimul de înălţime fiind P+6. Elementele principale ale suprastructurii turnului sunt cele două coloane (elemente verticale) şi consolele pentru planşeele celor două camere de ecluzare. Lumina între cele două coloane este de 6,00 m. În coloana situată spre sasul nr. 1 (mal stâng) este amplasat puţul liftului (coloana liftului), iar în cabana situată spre sasul nr. 2 (mal drept) se află scara de acces (coloana scării de acces).
 
Coloanele turnului au formă în plan octogonală, alungită, cu dimensiunile de 3,25x7,20 m şi înălţimea de 21 m. Structura de rezistenţă a coloanelor este formată din diafragme de beton armat, cu goluri pentru ferestre şi cu câte patru nuclee dezvoltate sub forma de stâlpi, pe fiecare coloană. Spre interiorul ambelor coloane au fost prevăzute console pentru rezemarea planşeelor pretumate. Planşeul de la cota +4,65 şi lumina dintre coloane asigură gabaritul de circulaţie. Camerele de ecluzare sunt dispuse în consolă între cotele +12,50 şi +16,50. Planşeul de la cota +12,50 este realizat dintr-o placă din beton armat care realizează o şaibă de legătură a celor două console de pe fiecare coloană. Structura pentru închiderea exterioară a camerelor de ecluzare este metalică, pe aceasta fiind fixate tâmplăria şi acoperişul.
 
Tâmplăria exterioară este executată din panouri cu profile metalice din aluminiu fără rupere de punte termică, uzată fizic şi moral, aceasta neasigurând etanşeizarea şi protecţia termică a încăperilor. Suprafeţele vitrate sunt din geam termopan (4x12x4). Din cauza infiltraţiilor de apă prin tâmplăria veche, zugrăveala interioară şi mocheta din încăperi au fost deteriorate. Finisajul exterior al coloanelor este beton aparent. La cota +18,45 se află o terasă circulabilă. Finisajul exterior al parapetului este beton aparent. De la nivelul terasei şi până la cota +23,40 se află amplasată camera dispeceratului de navigaţie, a cărei structură este realizată din patru stâlpi centrali şi doi pereţi laterali, plini, cu grosimea de 20 cm. Dimensiunile în plan sunt de 12,00x6,00 m. Închiderile exterioare dintre pereţii laterali sunt realizate cu panouri de tâmplărie din panel de aluminiu şi ferestre cu geam termopan. La cota +23,40 se află o terasă circulabilă prevăzută cu atic din beton armat cu h= 0,35 m şi cu mână curentă metalică cu h=0,80 m. Finisajul exterior al aticului este cu tencuiala decorativă din praf de piatră.

Ce deficienţe au fost identificate

Deficienţele tâmplăriei metalice actuale sunt: lipsa ruperii de punte termică a profilelor metalice; îmbătrânirea garniturilor din cauciuc şi a masticului de etanşare; infiltrarea precipitaţiilor curentului de aer în interiorul turnului; oxidarea profilelor metalice; fisurarea deteriorarea ochiurilor de geam; apariţia pe timp friguros a condensului la majoritatea ochiurilor de geam; neasigurarea termoizolării încăperilor turnului de comandă; uşile de tablă de la puţul de cabluri din casa scării sunt uzate fizic şi moral şi nu asigură protecţia anti-foc conform normativelor în vigoare; tabla cutată a copertinelor de la nivelul ecluzoarelor prezintă pete de rugină.
 
Pentru eliminarea tuturor deficienţelor constatate, se impune execuţia următoarelor lucrări: reabilitarea tâmplăriei metalice prin înlocuirea tâmplăriei metalice existente (uzată fizic şi moral) la turnul de comandă, cu tâmplărie din aluminiu cu punte termică de minimum 34 cm cu geam tripan de 54 mm; fumuriu reflectorizant securizat; reabilitarea uşilor metalice din interior prin înlocuirea acestora cu tâmplărie cu rupere termică de minimum 18 mm cu geam termopan; reabilitarea tratamentului anticoroziv al copertinei din tablă cutată galvanizată; reabilitarea zugrăvelilor interioare şi înlocuirea mochetei din încăperile unde au fost afectate de infiltraţiile de apă prin tâmplăria veche; înlocuirea uşilor de tablă de la puţul de cabluri cu uşi anti-foc. Lucrările prevăzute sunt oportune pentru asigurarea condiţiilor optime de lucru pentru personal şi pentru îmbunătăţirea aspectului arhitectural al faţadelor, îmbunătăţirea confortului termic al spaţiilor interioare şi diminuarea pierderilor de energie.

Ambient Building SRL, în datele Registrului Comerţului 

Înfiinţată în anul 2008, firma are sediul social în municipiul Constanţa. Capitalul social subscris, de 800 de lei, integral vărsat, este compus din 40 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 20 de lei. Marius Constantinescu, născut pe 5.08.1965, în comuna Brazii, Ialomiţa, este asociat unic. Tot el este şi administratorul firmei, care desfăşoară lucrări de construcţie a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei. 
 
 
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Canalele Dunăre - Marea Neagră și Poarta Alba - Midia Năvodari se modernizează în vederea creșterii siguranței navigației (DOCUMENT)

27 Mar 2024 611

Proiectul lui Ceaușescu, reînviat - canal navigabil până la București. Cine va actualiza studiul de fezabilitate? (DOCUMENT)

02 Feb 2023 2129

Modernizarea Portului Luminița s-a blocat. Nu a fost depusă nicio ofertă la licitație (document)

18 Aug 2021 1813

Administrația Canalelor Navigabile achiziționează servicii de pază. Contract de peste 1,1 milioane de euro!

23 Dec 2020 3785

CN ACN Constanţa cumpără consumabile pentru echipamente periferice (document)

24 Feb 2020 1998

Turnurile de comandă de la ecluzele Agigea, Cernavodă şi Ovidiu vor fi reabilitate (document)

19 Dec 2019 2865

Procedura de atribuire a contractului privind dezinsecţia, dezinfecţia şi deratizarea în porturile Constanţa, Midia şi Mangalia, contestată de Salport SA. Ce a decis CNSC

27 Apr 2019 2384

Software integrat pentru documentele celor de la CN ACN Constanţa (document)

01 Dec 2018 2112

CN ACN Constanța cumpără o navă de inspecție și control (document)

05 Nov 2018 2191

CN ACN SA Constanţa anunţă investiţii Malurile din zona ecluzei Cernavodă, reabilitate şi consolidate (document)

16 Apr 2018 2687

CN ACN Constanţa SA vrea să asigure automobilele din parcul auto. Cât va achita

10 Feb 2018 2492

Angajaţii CN ACN SA conduc automobile furnizate de Ţiriac Auto SRL (document)

04 Oct 2017 3007

Setconstruct SRL, preferată de CN ACN Constanţa. Ce va presta societatea şi pentru câţi bani (document)

30 Aug 2017 3968

GA & MA Activ Logystic SRL se va ocupa de reabilitarea drumului de acces la dana 12 - Port Basarabi (document)

23 Aug 2017 3623

CN Administraţia Canalelor Navigabile SA Constanţa îşi înnoieşte parcul auto (document)

10 Aug 2017 2445