Kraft Foods lansează campania - „Pentru că dăruieşti, primeşti"

București, 8 martie 2011 - Kraft Foods lansează la început de primăvară campania promoţională „Pentru că dăruieşti, primeşti", care îşi propune să evidenţieze semnificaţia gestului de a dărui, precum şi emoţia primirii unui cadou. La campanie participă două dintre cele mai îndrăgite mărci Kraft Foods: ciocolata Milka şi cafeaua Jacobs.

Pachetul promoţional conţine pe lângă ciocolata Milka şi cafeaua Jacobs în diferite variante, şi un accesoriu chic - o broşă, o eşarfă sau o sacoşă de cumpărături, în culorile primăverii: mov şi verde.

Mecanismul promoţional nu este unul clasic, ci are şi o componentă inedită menită să ofere o răsplată în plus consumatorilor fideli. Aceştia pot participa la promoţie uşor şi într-un mod distractiv, intrând în comunitatea Milka & Jacobs, a celor ce dăruiesc şi primesc şi sunt răsplătiţi pentru asta. Astfel, pe lângă cadourile garantate din pachetele promoţionale, consumatorii care vor purta accesoriile vor avea şansa de a fi premiaţi atunci când se vor întâlni cu echipele de promoteri Milka şi Jacobs.

"Promoţiile sunt în general de mare interes pentru consumatori, iar ultimii ani, prin schimbările din mediul economic, au adus modificări în comportamentul de consum şi de achiziţie. Astfel, ca orice categorie de consum, şi pieţele de ciocolată şi cafea au resimţit impactul unei preocupări mai mari a consumatorilor pentru aspecte mai practice ale vieţii şi pentru nevoi mai stringente. De aceea, în ultimii 2 ani am încercat să fim alături de consumatori, atât printr-o comunicare continuă, cât şi prin promoţiile realizate ", declară Cristina Pîndaru, brand manager Milka, Kraft Foods România.

Caravana Milka-Jacobs va călători prin 30 de oraşe din România, în intervalul
15 martie - 30 mai, şi va premia toţi consumatorii ce poartă accesoriile campaniei.
Dacă un consumator poartă mai multe accesorii, el va câştiga mai multe premii. Valoarea totală a premiilor oferite este de minim 500.000 RON. Vor exista premii mari - 10 vouchere de shopping x 10.000 RON, premii mijlocii - 200 vouchere shopping x 1000 RON, precum şi produse Milka şi Jacobs - 100.000 tablete de ciocolată Milka, respectiv 100.000 pachete de cafea Jacobs.

„Într-o perioadă în care multe branduri mizează pe promoţii de preţ, am ales pentru activarea celor mai puternice şi iubite mărci din portofoliul nostru un concept cu valoare adaugată pentru consumator, care să se diferenţieze de restul ofertelor promoţionale din piaţă. Dorim să ne surprindem în mod plăcut consumatorii cu un concept diferit, de impact, în care sperăm să se regăsească, tocmai pentru ca are la baza o realitate din viaţa lor, declară Andreea Bogdan, Brand Manager Coffee R&G & Soluble.

Campania are susţinere media completă, utilizând toate marile canale de comunicare: campanie TV, panotaj stradal, mass media, internet, precum şi comunicare dedicată în magazine, activări pe stradă şi în marile reţele de magazine.

De asemenea, va exista un site dedicat www.daruiestiprimesti.ro, şi un concurs desfăşurat pe Facebook, în perioada 1 - 22 aprilie. Pentru a participa, consumatorii vor încărca în aplicaţia special creată pentru acest concurs, pe pagina de Facebook „Milka şi Jacobs - Dăruieşti, Primeşti" imagini în care poartă accesoriile cadou. Cele mai votate poze vor câştiga premii atractive la finalul concursului.

Milka este cea mai puternică şi iubită marcă de ciocolată din România, care se bucură de cea mai mare creştere în categorie, fiind prezentă în peste o treime din gospodăriile din România. Cota de piaţă Milka a crescut în anul 2010 cu peste 3 % în valoare.

În anul 2010 consumatorii români au savurat peste 950 de milioane de ceşti de cafea prăjită şi măcinată Jacobs, contribuind astfel la creşterea cotei de piaţă Jacobs, în acest segment, cu 2% în valoare în 2010 faţă de 2009.

Consumul per capita de ciocolată şi cafea în România este încă mult în urma Europei de Vest - pentru ciocolată: 1.8 kg per capita versus 5.3 kg per capita, iar pentru cafea: 1.9 kg versus 3.5 kg.

Despre Kraft Foods

Kraft Foods Inc. (NYSE: KFT), cu sediul în Northfield, Ill., este o forţă globală în industria alimentară, cu un portofoliu de mărci fără egal, iubite de consumatori. Kraft Foods comercializează cu succes produse delicioase precum biscuiţi, dulciuri, băuturi, brânzeturi, mezeluri şi semipreparate în aproximativ 170 de ţări. Compania a înregistrat în 2010 venituri de 49,2 miliarde de dolari, peste jumătate din această sumă provenind din afara Americii de Nord. 11 dintre mărcile simbol ale companiei - Cadbury, Jacobs, Kraft, LU, Maxwell House, Milka, Nabisco, Oreo, Oscar Mayer, Philadelphia şi Trident - generează venituri de peste 1 miliard de dolari anual, iar 40 dintre mărcile sale sunt iubite de consumatori de peste un secol. Lider în inovaţie, marketing, sănătate & wellness şi dezvoltare durabilă, Kraft Foods este cotat la Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor's 500, Dow Jones Sustainability Index şi Ethibel Sustainability Index. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm vizitaţi www.kraftfoodscompany.com şi www.facebook.com/kraftfoodscorporate.

Kraft Foods România

Kraft Foods este prezentă pe piaţa din România începând cu anul 1994. Mărcile Kraft Foods din România sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo. Conform studiului de piaţă MEMRB, Kraft Foods deţine poziţia numărul 1 pe piaţa de cafea şi ciocolată în România şi o poziţie importantă pe piaţa de biscuiţi.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Firme Constanța AGA la Șantierul Naval 2 Mai SA! Acționarii, chemați să stabilească repartizarea profitului din 2023 și fixarea dividendului

19 Apr 2024 142

Transilvania Investments Alliance SA contestă convocatorul AGA a Neptun Olimp SA. Dosarul, pe masa Tribunalului Constanța

19 Apr 2024 190

Ce au decis magistrații în cauza Matichescu &Micu vs. AGA Airtours SRL

12 Apr 2024 539

Firme Constanța Acționarii Neptun-Olimp, convocați în AGA. Vor supune la vot închirierea terenului Complexului Maramureș din Olimp

05 Apr 2024 398

Convocator privind Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor SC CAMPIO ICM SA

03 Apr 2024 312

Firme Constanța Decizii ale Adunării Generale a Acţionarilor Mamaia SA!

28 Mar 2024 521

Știri Portul Constanța Verdict amânat pentru profitul din port! Fondul Proprietatea SA, în așteptare

28 Mar 2024 665

Firme din Constanța Revocări, numiri și prelungiri de mandate ale administratorilor societății Telegondola Mamaia SRL!

21 Mar 2024 638

Acționarii Comcereal SA Tulcea, convocați în adunare generală ordinară. Pe odinea zi, aprobarea indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie

20 Mar 2024 557

Un teren de 10.000 mp și unul de 6.000 mp în atenția acționarilor Transfer de terenuri între CN APM Constanţa și Autoritatea Vamală Română

18 Mar 2024 813

Acţionarii Model Constanța SA decid vânzarea unui teren situat la intrarea în zona peninsulară a municipiului Constanţa

18 Mar 2024 625

Convocare AGA Litoral SA Se aprobă oferta de cumpărare a unui teren intravilan şi a unei construcții situate în Mamaia, zona Club Castel

16 Mar 2024 615

Alianța Dreapta Unită solicită Avocatului Poporului să sesizeze CCR în legătură cu OUG privind comasarea alegerilor europarlamentare și locale

11 Mar 2024 557

Prelungire de mandat pentru unul dintre administratorii din CA-ul Administrației Canalelor Navigabile Constanța

05 Mar 2024 515

Afaceristul George Secărea obține la Tribunalul Constanța convocarea AGA pentru compania Q Seg West SA! Va fi numit un nou administrator (MINUTA)

29 Feb 2024 833