METRO Cash & Carry România sărbătorește în stil italian

București, mai 2015: Cu ocazia Zilei Naționale a Italiei, METRO Cash & Carry România demarează cea de-a cincea ediție “Il Gusto d’Italia”, program prin care compania celebrează cultura și gastronomia italiene. Ambasada Italiei la Bucureşti şi ICE - Agenţia Italiană pentru Comerţ Exterior sunt, şi anul acesta, principalii susţinători ai programului.
 
“Gastronomia italiană s-a integrat foarte bine în obiceiurile românilor, ceea ce se reflectă în numărul mare de restaurante cu specific italian sau de localuri care introduc în meniu astfel de preparate. Prin sortimentul dedicat și prin serviciile de înaltă calitate, METRO Cash&Carry România își susține clienții care dețin restaurante cu specific italian, precum și mulți alți clienți care solicită produse din această categorie. Prin Il Gusto d’Italia, program cu tradiție în cadrul METRO, subliniem importanța gastronomiei italiene pe plan local”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România.
 
În perioada 14 – 31 mai, METRO își întâmpină clienții cu o ofertă specială de peste 900 de produse cu specific italian, în magazinele sale din întreaga țară (cu excepția magazinelor METRO Punct). Oferta cuprinde produse din categorii diverse, precum: paste, sosuri, ulei de măsline, brânzeturi, preparate din carne (mezeluri), legume, pește, vin, fructe, un larg sortiment de capere, anghinare, cafea italiană şi otet balsamic. Dintre acestea, peste 70 de produse aparțin unor branduri italiene recunoscute pe plan internaţional. Noutatea acestui an constă în articolele-mărci proprii METRO, produse în Italia, precum sortimentul de măsline, paste și sosuri HoReCa Select; pe lângă acestea, mezelurile și brânzeturile cu sigla Cascina Verde Sole se regăsesc pe rafturile magazinelor noastre.  
 
„Salut cu mare plǎcere iniţiativa METRO Cash & Carry România  care, sub un titlu sugestiv („Il Gusto d’Italia" – „Gustul Italiei"), va lansa în magazinele sale o campanie de promovare a produselor alimentare italiene, prin oferte promoţionale şi demonstraţii culinare.  Şi cu aceastã ocazie, METRO Cash & Carry România acordã atenţia cuvenitã unei oferte alimentare de calitate", a declarat Excelenţa Sa, domnul Diego Brasioli, Ambasadorul Italiei la Bucureşti.
 
Domnul Luca Gentile, Director al Biroului de la Bucureşti al ICE-Agenţia Italiană pentru Comerţ Exterior a declarat, la rândul său: „Produsele italiene sunt cerute în întreaga lume, nu numai pentru gustul lor, dar şi pentru buna reputaţie pe care o au ca produse naturale, sigure şi de calitate. Promoţia Gustul Italiei, fruct al colaborǎrii deja tradiţionale cu METRO Cash & Carry, reprezintǎ o ocazie pentru ca toţi consumatorii şi profesioniştii din domeniul HoReCa să aprecieze varietatea şi calitatea produselor enogastronomice italiene, stimulând în acelaşi timp utilizarea acestora în alimentaţia cotidiană”.
METRO Cash & Carry România are în ofertă peste 900 de produse cu specific italian. Prin “Il Gusto d’Italia”, METRO creează în fiecare an oferte promoționale cuprinzătoare pentru a-și încuraja clienții să sărbătorească Ziua Națională a Italiei prin preparate specifice.
 
 
METRO Cash & Carry este reprezentată în 26 de ţări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 117.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în anul financiar 2013/2014. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul financiar 2013/2014, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 63 miliarde €. Compania numără aproximativ 250.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 30 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.
METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.
 
 

 
Adina Tîmplaru
Head of Corporate Communications

 
METRO Cash & Carry România
E-mail: adina.timplaru@metro.ro; pr@metro.ro

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Cumpărări directe Constanța Primăria Mircea Vodă va oferi, de Paște, copiilor pachete cu dulciuri. Iată de la cine le va achiziționa (DOCUMENT)

14 Apr 2024 396

Undă verde de la Mediu Magazinul Metro din Constanța se va extinde

15 Mar 2024 935

Date din proiect Magazinul Metro 1 din Constanța se extinde

18 Jan 2024 1889

Se extinde magazinul Metro Constanța 1 de pe bulevardul Aurel Vlaicu

29 Jul 2023 3625

Constanța Primăria comunei Independența cumpără produse alimentare în valoare de peste 10.000 de lei (DOCUMENT)

22 Jun 2023 1374

Magazinul Metro din Constanţa, amendat de Protecţia Consumatorilor. Nereguli descoperite de comisari

15 May 2023 1555

Ce nereguli a descoperit ANPC în magazinele Metro și Auchan. "A cumpăra zeamă la preț de carne mi se pare o bătaie de joc" ( FOTO+VIDEO)

29 Mar 2023 1943

Pulpe de pui infestate cu Salmonella, retrase dintr-un mare lanț de magazine

22 Nov 2021 2176

Metro Cash & Carry International Holding a decis să închidă două puncte de lucru. Unul este în judeţul Constanţa

08 Aug 2018 3518

InfoCons. Câtă sare se află în parizerul de porc?

03 Jul 2018 2675

Magazinul Metro de pe bulevardul Aurel Vlaicu din Constanţa se modifică

09 Mar 2018 5640

Accident de muncă inedit la un hipermarket din Constanța. Un angajat a fost mușcat de mână de o pisică

23 Feb 2018 3427

Investiţii noi la Complexul Comercial Metro 2 din municipiul Constanţa. Ce urmează să se realizeze

01 Nov 2017 3639

Cui a atribuit contracte Direcția Județeană pentru Sport și Tineret Constanța în anul 2014 (I) (documente)

27 May 2017 2583

Cui a atribuit contracte Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret Constanţa în anul 2013 (I)

12 May 2017 3229