Romtelecom şi COSMOTE România vor utiliza un singur brand - Telekom Romania - 15 august 2014

Noul brand va oferi clienţilor o experienţă unitară pentru toate serviciile fixe şi mobile
 
Ca urmare a deciziilor Adunărilor Generale ale Acţionarilor ale fiecărei companii, Romtelecom şi COSMOTE România anunţă noile denumiri oficiale.
 
Astfel, începând cu jumătatea lunii septembrie, Romtelecom şi COSMOTE România vor comunica sub acelaşi brand: Telekom Romania, în timp ce denumirile legale vor fi Telekom Romania Communications S.A. (în loc de Romtelecom S.A.), respectiv Telekom Romania Mobile Communications S.A. (în loc de Cosmote Romanian Mobile Telecommunications S.A).
 
Această schimbare va însemna o noua experienţă, construită în jurul filozofiei one stop shop, care aduce servicii simplificate, integrate şi personalizate:
 
- magazine integrate fix-mobil. În total, 43 de magazine corporate vor fi renovate în întregime anul acesta, în linie cu identitatea şi grafica noului brand. Dintre acestea, şapte concept stores vor oferi clienţilor o experienţă interactivă, hi-tech, conform standardelor Deutsche Telekom;
 
- un singur Call Centre, un singur website şi o singură prezenţă în social media pentru toţi utilizatorii de servicii fixe sau mobile.
 
În acest moment, unul din doi români folosesc serviciile noastre fixe sau mobile. Împreună, suntem o mare comunitate, conectată prin tehnologie şi experienţe împărtăşite. Asta ne onorează şi, în acelaşi timp, ne dă o mare responsabilitate: să livrăm o experienţă “T” completă, asta însemnând tehnlogie competitivă, servicii inovative şi o filosofie de brand reînnoită. Foarte multă energie, pasiune şi profesionalism sunt investite în acest proces complex de rebranding, cu numeroase proiecte şi echipe din cele două companii care lucrează împreună, sincronizat” a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom şi COSMOTE România.
 
Pentru a implementa schimbările implicate de noul brand comun Telekom Romania, peste 2.000 de oameni lucrează la peste 100 de proiecte complexe de marketing, vânzări, IT, resurse umane sau din domeniul imobiliar.
 

68,000 de ore de muncă au fost dedicate de către mai multe echipe de IT pentru a implementa schimbările impuse de noua identitate, cum este website-ul comun sau call center-ul unic. Toate aceste ore sunt echivalentul a 35 de ani de muncă, concentraţi în doar patru luni.
 
Pe lângă o abordare integrată a clienţilor, brand-ul Telekom Romania înseamnă şi o experienţă unitară pentru angajaţi. Astfel, până la finalul anului, peste 500 de sesiuni de training vor fi livrate către toţi angajaţii Romtelecom şi COSMOTE România – în total, 1.855 de ore de training cu rolul să introducă brandul Telekom Romania, cu valorile şi filosofia sa, precum şi să crească angajamentul întregii echipe de a livra promisunea noului brand.
 
Clienții Romtelecom și COSMOTE România se vor bucura de o experiență nouă și fascinantă, o dată ce trecerea la "T" va fi incheiată. Cu toate acestea, nu va exista nicio discontinuitate în serviciile oferite. Toate ajustările necesare corespunzătoare procesului de rebranding vor fi efectuate fără probleme și nu vor necesita acțiuni suplimentare din partea clienților. După finalizarea proiectului, toate produsele și ofertele actuale vor fi continuate și vor fi înlocuite, treptat, de produse sub brandul “T”.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1212

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1257

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1291

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1225

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1388

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1527

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1982

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1592

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1535

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1460

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1633

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1875

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3817

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3140

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6222