Primăria Comunei Peștera angajează polițist local. Când va avea loc concursul

Primăria Comunei Peştera, Judeţul Constanţa, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției publice de execuţie temporar vacante, de poliţist local, clasa III, grad profesional principal, din cadrul Compartimentului Poliție Locală.
 
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
  • studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani;
  • permis de conducere categoria B.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
 
  • 23 noiembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • 27 noiembrie 2017, ora 10:00: proba interviu.
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune în termen de 8 zile de la publicarea anunţului.
 
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare la sediul instituţiei, Compartiment Resurse Umane, telefon 0241.856.872, e-mail: primariapestera@yahoo.com.
 
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.