17 Oct, 2012 20:00
1735
CONTRACT NR: 127358 / 18.10.2012
OBIECT: Serviciul de dirigentie de santier pentru urmarirea si verificarea
executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii "Restaurarea si
reamenajarea promenadei si a spatiilor verzi din zona Vraja Marii -
Cazino- Port Tomis"
VALOARE: 61.768,96 RON
ATRIBUIT: SC LORETONI SRL
ro 17007887 str Merisor nr 97, Constanta, 90371, Constanta
Anunt de atribuire numarul 161318/09.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA , Localitatea: Constanta , Cod postal: 900725 , Constanta , Romania , Email: ghiulnihal.mutalap@primaria-constanta.ro , Tel.: 0241488157 , Fax: 0241488195
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract Serviciul de dirigentie de santier pentru urmarirea si verificarea executiei lucrarilor aferente obiectivului de investitii "Restaurarea si reamenajarea promenadei si a spatiilor verzi din zona Vraja Marii - Cazino- Port Tomis"
II.2) Obiectul contractului Serviciile ce fac obiectul contractului constau în urmarirea si verificarea în vederea asigurarii executiei lucrarilor de buna calitate, în conformitate cu cerintele legii nr. 10/1995, privind calitatea în constructii, prin diriginti autorizati, cu respectarea cerintelor impuse în caietul de sarcini.
II.3) Tip contract Servicii
II.4) CPV 71600000-4 - Servicii de testare, analiza si consultanta tehnica (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 330227/21.06.2012 14:56
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: