Anunţ de ultimă oră făcut de Unitatea Militară 02022 Constanţa. Licitaţie pentru repararea unui doc plutitor (document)

Ministerul Apărării Naţionale - UM 02022 Constanţa anunţă organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Andocare şi reparaţii doc plutitor 200TF, Proiect 1431“, în valoare estimată cuprinsă între 110.375,23 de lei şi 2.207.516,7 lei.
 
Aşa cum reiese din anunţul de participare, se va încheia un acord-cadru cu maximum trei agenţi economici, pe o durată de 24 de luni. Ofertele de participare pot fi depuse până pe data de 17.08.2017, ora 9.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 9.30, la sediul UM 02022 Constanţa, strada Fulgerului nr. 99. Cuantumul garanţiei de participare este de 11.100 de lei.
 
Societăţile ofertante vor prezenta lista cu principalele servicii prestate în ultimii cinci ani, din care să rezulte efectuarea unor servicii similare cu cele care fac obiectul acordului-cadru - reparaţii nave -, în valoare cumulată egală sau mai mare decât 1.103.758,23 de lei la nivelul unui contract sau al mai multor contracte (cerinţă minimă).
 
De asemenea, vor prezenta o declaraţie privind utilajele, instalaţiile, echipamentele, prin care operatorii economici să facă dovada că dispun de un minimum de echipamente, utilaje, mijloace fixe şi alte dotări (proprii, închiriate sau aparţinând subcontractorilor) considerate ca strict necesare pentru efectuarea serviciilor, respectiv: cală cu capacitatea de ridicare de minimum 500 de tone sau doc plutitor de minim 500 tf; instalaţie de spălare cu jet de apă (Pmin 250 bar) - o bucată; instalaţie de sablare - o bucată, macarale (sarcină minimum 10 tf) - două bucăţi, instalaţie de verificare suduri prin metode nedistructive - o bucată, strunguri universale - o bucată; instalaţii de sudură - o bucată, oxiacetilenic - o bucată, gaz inert - o bucată, instalaţii aer comprimat - o bucată.
 
Un alt act care va fi depus de ofertanţi este declaraţia privind personalul, prin care operatorii economici să facă dovada că dispun de un minimum de personal de specialitate considerat ca strict necesar pentru efectuarea serviciilor, respectiv: un inginer/subinginer construcţii nave; doi ingineri/subingineri UTS; un inginer/subinginer TCM; doi maiştri; doi tehnicieni; doi curăţitori de faţade/sablatori; doi vopsitori; doi lăcătuşi construcţii metalice şi navale; patru sudori; un tubulator naval; un izolator; un instalator; doi electricieni; un tâmplar/dulgher; un motorist; un frezor; un strungar; doi macaragii.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul UM 02022 responsabile de atribuirea contractului sunt: conducătorul autorităţii contractante, Dan Hăulică - comandant; Victor Gidiuţă - locţiitor comandant, Milu Constantin Zaharia - şef de stat major, Marius Secrieru - şef centru de sprijin logistic pentru resurse materiale, Dumitru Ovidiu Preda – contabil-şef, Mădălina Preda - consilier juridic. 

Date din caietul de sarcini 

Execuţia serviciilor se va efectua la bordul navei şi la sediul prestatorului, iar prelucrările necesare componentelor se vor executa la sediul prestatorului. Recepţia serviciilor executate la sediul prestatorului se va face de către reprezentanţii beneficiarului. Garanţia pentru servicii de reparaţii este de 24 de luni de la semnarea procesului-verbal de recepţie finală de către comisia de supraveghere şi recepţie a serviciilor contractate, cu excepţia cazurilor în care este prevăzută o durată mai mare, în condiţiile tehnice minimale înscrise în prezentul caiet de sarcini. Materialele necesare executării serviciilor vor fi asigurate în totalitate prin grija prestatorului, acesta fiind obligat să înainteze beneficiarului documentele privind certificarea calităţii emise de fabricant. Procesul de predare-recepţie a serviciilor va avea loc la bordul navei, cu materialele şi piesele necesare asigurate de către prestator, conform planurilor şi rapoartelor de testare si acceptanţă întocmite de către prestator, precum şi prin completarea fişelor de testare/măsurători, în prezenţa beneficiarului.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la licitaţie.
 
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Baza Logistică Navală a cumpărat combustibil în valoare de peste 2 milioane lei (DOCUMENT)

28 Dec 2022 1455

Baza Logistică Navală a achiziționat echipamente pentru centrala termică (DOCUMENT)

10 Jan 2022 2742

Antrepriza SRL, contract cu o unitate militară din Constanța. Ce servicii va furniza firma (document)

07 Aug 2020 3704

Mai mulţi agenţi economici au semnat cu o unitate militară din Constanța. Iată ce vor livra! (document)

29 Jul 2020 3242

Ce firme vor furniza lactate către Unitatea Militară 02022 Constanța (document)

13 Jul 2020 3590

Unitatea Militară 02022 Constanța anunță lucrari de reparații curente și de întreținere la cazarma 458 Murfatlar (document)

13 Jul 2020 4049

O firmă din Olt a încheiat un contract cu o unitate militară din Constanța. În ce constă (document)

07 Jul 2020 3435

Unitatea Militară 02022 din Constanța cumpără articole de mobilier (document)

29 Jun 2020 1972

Ce firmă va furniza conserve din legume către Unitatea Militară 02022 Constanța (document)

05 Jun 2020 3760

Ro-Credo SRL şi Stedyan COM SRL, furnizori de pâine pentru Unitatea Militară UM 02022 Constanţa (document)

26 May 2020 4109

Unitatea Militară 02022 Constanța, contract cu societatea Granbis. Ce va furniza cea din urmă (document)

05 May 2020 3523

Două firme vor livra cartofi către o unitate militară din Constanța (document)

17 Apr 2020 4942

Matra SRL va furniza mai multe produse alimentare unităților militare din Forțele Navale (document)

17 Mar 2020 2771

Nava DM30, reparată de Unitatea Militară 02022 Constanţa (document)

29 Jan 2020 3111

Achiziție de peste 21.000 de lei Unitatea Militară 02022 Constanța cumpără mobilier pentru grădinițe (document)

31 Dec 2019 2276