Actualitate

b1.ro Ministrul Turismului - „Nu de schimbarea brand-ului este vorba. Eu am spus să ne folosim de legende, de simboluri naționale în promovare“

Ministrul Turismului, Mircea Dobre, a declarat marți, într-o intervenție telefonică în cadrul emisiunii Talk B1, că nu s-a pus niciodată problema de schimbare a brand-ului turistic al României, de înlocuire a simbolului actual, frunza, cu o oaie. Ministrul a spus că intenția este aceea de a promova turismul românesc cu ajutorul legendelor naționale.
 

„A fost prima ședință a Comitetului Consultativ în Turism în care, în momentul în care se întrunește pentru prima dată acest comitet are loc o alegere a consiliului director. În perioada aceea, când era procedura de alegere, eu am deschis principial această discuție să ne folosim de aceste simboluri naționale, pentru că Miorița este un simbol național și nu cred că mă poate contrazice nimeni, și să putem în valoare toate legendele pe care le avem. Dar, nicidecum nu am zis..., nu m-am folosit de oaie, cum scrie în acel articol.
 
Eu m-am referit la simbol, la legendă, nu m-am referit direct la animal”, a explicat ministrul.

 Ministrul Turismului:

Nu de schimbarea brand-ului este vorba. Eu am spus să ne folosim de legende, de simboluri naționale în promovare

 
Acesta a mai spus că brand-ul de țară nu poate fi schimbat timp de cinci ani.
 
Articolul integral poate fi citit pe b1.ro
 
 

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.