Contract de aproape cinci milioane de lei Primăria Constanţa caută o firmă care să-i facă actele pentru cadastrul clădirilor

Primăria Municipiului Constanţa a lansat pe 9.02.2017, în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), anunţul de participare pentru atribuirea licitaţiei publice aferente contractului „Serviciul pentru verificare şi întocmire documentaţii necesare obţinerii numărului cadastral pentru imobile proprietate a municipiului Constanţa şi înscrierea în Cartea Funciară a acestora“. Primăria intenţionează să semneze acordul-cadru cu un singur agent economic pentru o perioadă de 24 de luni, contract ce va avea o valoare estimată de 4.995.000 de lei, fără TVA.
 
Potrivit anunţului, în acordul-cadru sunt prevăzute pentru Lotul 1 un număr minim de 500 de imobile şi un număr maxim de 1.000 de imobile - bulevarde, străzi, alei - cu o lungime totală minimă de 340 km şi o lungime totală maximă de 680 km; pentru Lotul 2 - un număr minim de 363 de imobile şi un număr maxim de 1.265 de imobile (teren şi construcţie) - domeniul public al municipiului sau aflate în administrarea Consiliului Local Constanţa; pentru Lotul 3 - un număr minim de 1.516 imobile şi un număr maxim de 4.615 imobile (teren şi construcţie) aflate în domeniul privat al Municipiului.
 
Cantităţi minime şi maxime ale unui singur contract subsecvent: Lot 1 - un număr minim de 80 de imobile şi un număr maxim de 240 de imobile - bulevarde, străzi, alei; Lot 2 - un număr minim de 60 de imobile şi un număr maxim de 180 de imobile (teren şi construcţie) din domeniul public al Municipiului sau aflate în administrarea Consiliului Local Constanţa; Lot 3 - un număr minim de 100 de imobile şi un număr maxim de 300 de imobile (teren şi construcţie) aflate în domeniul privat al Municipiului.
 
Prin realizarea acestor servicii de cadastru, se vor asigura determinarea şi evidenţa exactă a suprafeţelor de teren aferente imobilelor aparţinând domeniului public şi privat al Municipiului Constanţa sau aflate în administrarea Consiliului Local al municipiului Constanţa, clarificarea regimului juridic pentru aceste imobile, în sensul înscrierii în Cartea Funciară a drepturilor reale ale proprietarului/administratorului, respectiv municipiul Constanţa, sau ale Consiliului Local Constanţa. „Este vorba de toate clădirile din domeniul public şi privat al Municipiului Constanţa. Ele au fost inventariate şi acum trebuie să fie cadastrate şi intabulate“, a explicat purtătorul de cuvânt al Primăriei Constanţa, Ionela Halciuc.
 
Valoarea maximă estimată a acordului-cadru:
Lot 1 - întocmirea documentaţiilor necesare obţinerii numărului cadastral şi înscrierea în Cartea Funciară - bulevarde, străzi, alei: 1.020.000 de lei fără TVA;
Lot 2 - întocmirea documentaţiilor necesare obţinerii numărului cadastral şi înscrierea în Cartea Funciară (teren şi construcţie) domeniul public al Municipiului sau aflate în administrarea Consiliului Local Constanţa: 855.000 de lei fără TVA;
Lot 3 - întocmirea documentaţiilor necesare obţinerii numărului cadastral şi înscrierea în Cartea Funciară (teren şi construcţie) aflate în domeniul privat al Municipiului: 3.120.000 de lei fără TVA.
 
Foarte important de precizat este faptul că Primăria Constanţa este pregătită să cheltuiască aproape 5.000.000 de lei pentru întocmirea actelor necesare cadastrului şi înscrierii în Cartea Funciară, cu toate că municipalitatea are un serviciu de cadastru în organigramă, care funcţionează în cadrul Direcţiei Patrimoniu.
 
Potrivit regulamentului de organizare şi funcţionare pentru aparatul de specialitate al primarului municipiului Constanţa, publicat pe site-ul instituţiei, şi aprobat prin hotărârea de Consiliu Local 253/05.09.2012, Serviciul Cadastru se ocupă de:

- identificarea, măsurarea şi verificarea terenurilor care aparţin domeniului public şi privat al Municipiului Constanţa,
- punerea în posesie a persoanelor fizice şi juridice care deţin terenuri în municipiul Constanţa ca urmare a sentinţelor civile, concesiuni, închirieri, asocieri, schimburi de terenuri, vânzări, dispoziţii ale primarului municipiului Constanţa, hotărâri ale Consiliului Local privind atribuiri în proprietate, administrare sau folosinţă;
- participarea la expertize tehnico-judiciare;

- participarea la măsurare, verificare şi realizări de planuri de situaţie cu alte direcţii din cadrul instituţiei;
- asigurarea răspunsurilor la corespondenţa şi orice sesizări adresate de contribuabili;
- întocmire de planuri pentru imobile aflate în administrarea Primăriei Municipiului Constanţa;
- întocmire dosare în vederea intabulării dreptului de proprietate al Municipiului Constanţa a unor imobile (domeniu public/privat) - solicitare/ridicare certificate fiscale, depunere dosare la OCPI, ridicare intabulări;
- atribuirea şi verificarea numerelor stradale;
- confirmarea de adresă la cererea solicitanţilor- persoane fizice/juridice;
- atribuire de adresă pentru solicitanţi, proprietari de imobile situate în zone nou-înfiinţate;
- eliberarea acordurilor de intabulare a dreptului de folosinţă supra terenurilor proprietate a municipiului Constanţa, conform Legii nr. 7/1996, actualizată;
- avizarea planurilor de situaţie întocmite în cadrul documentaţiei pentru obţinerea autorizaţiei de construire;
- verificarea documentaţiilor tehnice depuse de contribuabili pentru emiterea Ordinului Prefectului în baza art. 36 din Legea nr. 18/1991;
- introducerea în baza de date GIS a proceselor-verbale de predare-primire, a adreselor (numere stradale şi nume străzi) nou-atribuite.
 
Potrivit organigramei publicate tot pe site-ul Primăriei Constanţa, în cadrul Serviciului Cadastru lucrează 11 inspectori şi referenţi, conduşi de şefa serviciului, Nicoleta Florescu.
 
Purtătorul de cuvânt al Primăriei a explicat de ce municipalitatea apelează totuşi la o firmă care să întocmească documentaţia. „Funcţionarii care lucrează în cadrul Serviciului de Cadastru nu au cum să întocmească documentaţiile pentru a fi depuse la Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară pentru că acele documentaţii trebuie să aibă ştampila unui cadastrist autorizat“, a explicat Ionela Halciuc.
 
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul Primăriei sunt: Decebal Făgădău, Dumitru Babu, Costin Răsăuţeanu, Marcela Enache, Irina Roxana Pînzariu, Fulvia Dinescu, Mihaela Liută, Iuliana Voicu, Laura Bobeş, Mihaela Popescu, Viorica Ani Merlă, Mihaela Stan, Carmina Ionela Popescu, Octavia Bardaşu, Noni Adrian Niculae Stângă, Rareş George Iordache, Cristina Laurenţia Itoafă, Eugen Căruntu, Radu Volcinschi, Ionuţ Văduva, Constantin Nicoleta, Sorin Viorel Munteanu, Radu Mihai Vânturache, Nicoleta Florescu, Mihai Balaban, Sorina Gherasim, Anamaria Cristina Guzga, Daniela Nanu, Veaveghiul Borali, Valeria Elisabeta Udrea, Marcela Frigioiu, Georgeta Gheorghe, Oana Dobre, Lenuţa Petcu, Camelia Dudaş, Monica Hagi, Carmen Stănişor, Dorel Vârlan, Ionuţ Pripişi, Daniel Bratu, Dan Baltag, Ionuţ Dumitru, Mugurel Leonard Petcu, Adrian Constantin Untaru, Cătălin Demetriad Todireanu, Florin Tudose, Mihaela Rodica Nache, Elena Ghinea, Aurora Traşcă, Raluca Florenţa Georgescu, Irina Gavriz, Gheorghe Coman, Manolache Dragoş Morcov, Mihaela Pătruţoiu, Adriana Stamat, Antuanela Dancu, Cristina Toma, Liviu Pătraşcu, Liviu Tramudana, Ana Rodica Crăciun, Dezideriu Dudaş, Ştefan Taran, Drăguţ Encică, Mihaela Andrei, Cristian Marius Adreiaş, Adriana Arghirescu, Costin Valeriu Avatavului, Dumitru Babu, Secil-Givan Cantaragiu, Horia-Marius Caliminte, Adriana Teodora Câmpeanu, Mărioara Cojoc, Victor Constantin, Dede Perodin, Mircea Dobre, Răzvan Ionuţ Florea, Aurelian Marius Marin, Irinela Nicolae, Cătălin Florin Papuc, Teodor Patrichi, Gabriel-Valentin Pîrvulescu, George-Andrei Popescu, Costin Ioan Răsăuţeanu, Romeo Caius Rezeanu, Ioan Solomon, Cristian Mihăilescu, Raluca Andreea Trandafir, Cristina Andreea Văsii, George Gabriel Vişan, Alexandru Zabară.
 
Potrivit anunţului, termenul-limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 20.03.2017, ora 16.00, ofertele sau cererile de participare se vor depune cel mai târziu până pe 21.03.2017, ora 16.00. Data-limită de evaluare a ofertelor este 18.04.2017, ora 18.00.
 
 
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Primăria comunei Mihail Kogălniceanu, județul Constanța, cumpără servicii topografice

02 Mar 2024 644

MDLPA Peste 300 de milioane de lei, pentru lucrări de cadastru realizate de primării. În ce județe au fost solicitate cele mai mari sume

20 Feb 2024 507

Licitații Constanța SC Theotop SRL, servicii de cadastru și topografie pentru imobile din Cernavodă (DOCUMENT)

17 Feb 2024 551

Afaceri Constanța Primăria Pantelimon, acord cu Top Geocad SRL pentru furnizarea de servicii de cadastru (DOCUMENT)

12 Feb 2024 735

Primăria Poarta Albă, contract pentru prestări servicii de cadastru, intabulare și dezmembrare (DOCUMENT)

30 Jan 2024 733

MDLPA Cadastru cu fonduri europene în 91 de comune

25 Jan 2024 674

USR sesizează instituțiile statului în legătură cu legalitatea concesionării terenurilor ce fac obiectul scandalului cu subvențiile pentru stuf din Delta Dunării

23 Jan 2024 722

Licitații publice Compania lui Mihai Ianciu va realiza cadastrul pentru aproape 890 de km de drumuri aflate în domeniul public al județului Constanța (DOCUMENT)

16 Jan 2024 949

Ministerul Dezvoltării Peste 1 milion de hectare, cadastrate în 2023

08 Jan 2024 677

Știri Constanța CT BUS a montat un ATM nou pentru cardurile de transport public. Iată unde

09 Dec 2023 846

ANCPI a finalizat lucrările de cadastru cu finanțare europeană în 10 comune în luna noiembrie 2023

05 Dec 2023 709

Peste 14.000 de proprietăți din comuna Valu lui Traian, județul Constanța, înregistrate gratuit în evidențele de cadastru și carte funciară

05 Dec 2023 1310

Individ reținut de agenții Zip Escort când încerca vandalizarea sediului OCPI

29 Nov 2023 939

Programul naţional "Cadastrarea satului românesc", prioritatea ANCPI

17 Nov 2023 829

MDLPA Cadastrul cu fonduri europene continuă până în anul 2027

13 Nov 2023 688