Contract pentru şapte luni Cât plăteşte SPITVBL Constanţa pentru mentenanţa echipamentelor informatice (document)

Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local (SPITVBL) Constanţa scoate din conturi circa 730.738 de lei (160.584 de euro) pentru mentenanţa echipamentelor informatice aflate în dotare. În acest sens, va fi organizată şi desfăşurată o procedură de achiziţii publice pentru atribuirea contractului „Consumabile compatibile cu echipamentele informatice din dotarea autorităţii contractante; piese de schimb şi servicii de instalare a acestora în echipamentele informatice; mentenanţă la echipamentele informatice aflate în dotarea autorităţii contractante“.
 
Potrivit anunţului de participare numărul 175400/13.05.2017, valoarea fără TVA a prezentei proceduri, în funcţie de care se vor elabora şi evalua ofertele, estimată până la data de 31.12.2017, este de 730.738,02 lei fără TVA, respectiv: consumabile - 478.511,02 lei fără TVA; piese de schimb - 87.990 de lei fără TVA; mentenanţă echipamente informatice - 164.237 de lei fără TVA. Durata contractului/acordului-cadru/SAD sau termenul pentru finalizare este de şapte luni începând de la data atribuirii contractului.
 
Data-limită de depunere a ofertelor de participare este 19.06.2017, ora 16.00. Ofertele vor fi deschise pe data de 14.07.2017, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 7.307,38 de lei. Operatorii economici care depun oferte vor prezenta cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, care trebuie să fie cel puţin egală cu valoarea de 1.461.476,04 lei.
 
Referitor la experienţa similară, operatorii economici vor prezenta principalele prestări de servicii din ultimii trei ani. La acestea se adaugă o declaraţie privind lista principalelor prestări de servicii din ultimii trei ani, care va conţine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. De asemenea, va fi prezentată şi o listă cu informaţiile referitoare la calificările educaţionale şi profesionale ale personalului de conducere al operatorului economic.

Responsabili de atribuirea contractului

Autoritatea contractantă precizează că persoanele ce deţin funcţii de decizie în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea acestei proceduri de atribuire sunt următoarele: Virginia Uzun - director executiv, Carmen Aurelia Trentea Tatu - director executiv adjunct, Mariana Pirleala - şef Serviciu Financiar-Contabilitate, Daniela Iovu - şef Serviciu Achiziţii Publice, Irina Cristea - Serviciul Tehnic-Investiţii, Bogdan Nuţu - şef Serviciul Informatizare, Liviu Manda - inspector Serviciul Informatizare, Andreea Veronica Ocheşel - consilier juridic Serviciul Achiziţii Publice, Loredana Anca Gorgovan - inspector Serviciul Financiar-Contabilitate, Cristina Cărare - inspector Serviciul Tehnic-Investiţii, Tatiana Drăgan - inspector Serviciul Informatizare, Sorin Iulian Mitrică - inspector Serviciul Informatizare.

Date din caietul de sarcini

Serviciile de mentenanţă a echipamentelor informatice aflate în dotarea autorităţii contractante şi verificarea acestora se vor efectua în locaţiile autorităţii contractante situate în municipiul Constanţa, respectiv: strada Sulmona nr. 22; bulevardul Tomis nr. 112; strada Badea Cârţan nr. 3; strada Nicolae Grindeanu nr. 66; strada Dumbrăveni nr. 1 - zona Palazu Mare; bulevardul Alexandru Lăpuşneanu nr. 116C, City Park Mall, unitatea nr. E20; bulevardul I.C. Brătianu nr. 246; strada Ecaterina Varga nr. 25-27; incinta Port - Poarta 9. Locul de livrare a consumabilelor este sediul autorităţii contractante situat în Constanţa, bulevardul Tomis nr. 112. Locul de livrare şi de instalare a pieselor de schimb - locaţiile autorităţii contractante
unde s-au constatat defecţiuni la echipamentele informatice.
 
Anunţul de participare la această licitaţie organizată de SPITVBL Constanţa poate fi consultat în secţiunea „Documente“.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Ce societate se ocupă cu repararea și întreținerea echipamentului informatic al SPITVBL Constanța. Ce valoare are contractul (document)

02 Jul 2018 2346

Achiziţii de aproape jumătate de milion de lei la SPITVBL Constanţa (document)

08 May 2017 2608

Se caută o firmă care va presta servicii de curăţenie Licitaţie de circa 400.000 de lei la SPIT Constanţa (document)

05 Mar 2016 4388

UPDATE Precizări. Sisteme informatice noi SPITVBL Constanţa cumpără imprimante şi calculatoare de la Elsaco Solutions (documente)

16 Nov 2015 2804

Pe ce dă SPIT Constanţa peste un milion de lei (document)

17 Sep 2015 3310