Direcţia Judeţeană de Statistică scoate din conturi 53.000 de lei pentru organizarea alegerilor parlamentare (documente)



Direcţia Judeţeană de Statistică Constanţa (DJSC) anunţă organizarea a 12 licitaţii pentru dotarea corespunzătoare a Biroului Electoral Judeţean (BEJ) Constanţa în vederea pregătirii şi supravegherii alegerilor parlamentare din 11 decembrie. Societăţile interesate de aceste contracte pot depune ofertele de participare până pe 27 octombrie. În total, valoarea celor 12 contracte scoase la licitaţie de DJS Constanţa este de 53.140 de lei.

Servicii IT pentru BEJ Constanţa

DJS Constanţa anunţă organizarea licitaţiei pentru atribuirea contractului „Servicii informatice de instalare, configurare echipamente în reţea BEJ Constanta, asistenţă şi suport tehnic 24/24, 7/7, pe perioada desfăşurării alegerilor parlamentare din decembrie 2016“. Valoarea estimată a contractului este de 14.000 de lei fără TVA.
 
Contractul presupune instalarea şi configurarea echipamentelor de calcul din staţia de prelucrare a Biroului Electoral Judeţean Constanţa (BEJ) şi asistenţă şi suport tehnic în staţia de prelucrare a Biroului Electoral Judeţean Constanţa pe durata desfăşurării alegerilor parlamentare.
 
Atribuirea contractului de achiziţie se va face pe baza criteriului „cel mai bun raport calitate/preţ”, iar serviciile vor fi contractate pentru un număr de 15 zile, distribuite astfel: trei zile pentru instalare şi configurare, 12 zile asistenţă şi suport tehnic (24 de ore din 24, şapte zile din şapte) în perioada desfăşurării alegerilor parlamentare 2016, inclusiv eventuale perioade suplimentare până la finalizarea procesului electoral. Serviciile informatice solicitate se vor realiza sub coordonarea specialiştilor desemnaţi de Direcţia Judeţeană de Statistică Constanţa.

Hârtie, cartuşe de imprimantă şi carduri de memorie pentru desfăşurarea alegerilor parlamentare

O altă licitaţie organizată este pentru atribuirea contractului „Achiziţie consumabile pentru Staţia de prelucrare din cadrul Biroului Electoral Judeţean Constanţa”. Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 5.700 de lei. Contractul presupune achiziţia de: 250 de topuri de hârtie A4, 80g/mp, 500 de coli/top, compatibilă copiatoare, imprimante laser.
 
Următoarea licitaţie organizată de DJSC are ca scop atribuirea contractului „Achiziţie consumabile pentru Staţia de prelucrare din cadrul Biroului Electoral Judeţean Constanţa”. Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 2.400 de lei. Contractul presupune achiziţia a două bucăţi consumabil cartuş toner original, cod CE255X, pentru imprimantă HP LaserJet P3015, pentru 12.500 de pagini”. Data de fabricaţie a tonerelor ofertate va fi ulterioară lunii ianuarie 2016.
 
Atribuirea contractului „Achiziţie consumabile pentru Staţia de prelucrare din cadrul Biroului Electoral Judeţean Constanţa” se face printr-o altă licitaţie organizată de DJSC. Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 8.000 de lei. Contractul presupune achiziţia a „cinci bucăţi consumabil cartuş toner original cod C13S051170 pentru imprimanta Epson M4000, pentru 20.000 de pagini”. Data de fabricaţie a tonerelor ofertate va fi ulterioară lunii ianuarie 2016.
 
Următoarea licitaţie organizată de DJSC este pentru atribuirea contractului „Achiziţie consumabile pentru Staţia de prelucrare din cadrul Biroului Electoral Judeţean Constanţa.” Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 1.200 lei. Contractul presupune achiziţia a una bucată consumabil cartuş toner original cod Q7570A pentru imprimanta HP LaserJet M5035 MFP, pentru 15.000 pagini. Data de fabricaţie a tonerelor ofertate va fi după luna ianuarie 2016.
 

Contractul „Achiziţie consumabile pentru Staţia de prelucrare din cadrul Biroului Electoral Judeţean Constanţa” va fi atribuit prin licitaţie organizată de DJSC. Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 1.600 lei. Contractul presupune achiziţia a una bucată consumabil cartuş toner original cod C8543X pentru imprimanta HP LaserJet 9040, pentru 30.000 pagini. Data de fabricaţie a tonerelor ofertate va fi după luna ianuarie 2016.
 
O altă licitaţie organizată de DJSC este destinată atribuirii contractului „Achiziţie consumabile pentru Staţia de prelucrare din cadrul Biroului Electoral Judeţean Constanţa”. Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 2.000 de lei. Contractul presupune achiziţia a patru bucăţi kit mentenanţă Fujitsu fi-6230 (inclusiv montaj) - Brake Roller, Pick Roller.

 
Următoarea licitaţie organizată de DJSC este pentru atribuirea contractului „Achiziţie consumabile pentru Staţia de prelucrare din cadrul Biroului Electoral Judeţean Constanţa”. Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 500 de lei. Contractul presupune achiziţia unui kit mentenanţă Fujitsu fi-6230Z (inclusiv montaj) - Brake Roller, Pick Roller.
 
Contractul „Achiziţie consumabile pentru Staţia de prelucrare din cadrul Biroului Electoral Judeţean Constanţa” va fi atribuit prin licitaţie organizată de DJSC. Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 7.500 de lei. Contractul presupune achiziţia a cinci kituri de mentenanţă originale (Fuser Unit C13S053038BA şi role) pentru imprimanta Epson M4000 (inclusiv montaj).
 
Contractul „Achiziţie consumabile pentru Staţia de prelucrare din cadrul Biroului Electoral Judeţean Constanţa” va fi atribuit printr-o altă licitaţie organizată de DJSC. Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 1.300 de lei. Contractul presupune achiziţia a două hard disk-uri externe 2 TB (2,5", USB 3.0, alimentare USB, cablu USB inclus).
 
Următoarea licitaţie organizată de DJSC vizează atribuirea contractului „Achiziţie consumabile pentru Staţia de prelucrare din cadrul Biroului Electoral Judeţean Constanţa”. Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 540 de lei. Contractul presupune achiziţia a două memory stick-uri de 64 GB (USB 3.0).
 
Următoarea licitaţie organizată de DJSC este pentru atribuirea contractului „Achiziţie consumabile pentru Staţia de prelucrare din cadrul Biroului Electoral Judeţean Constanţa.” Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 8.400 de lei. Contractul presupune achiziţia a şapte UPS-uri 1200VA/720W, conector intrare IEC 320 C14, minimum patru conectori ieşire IEC 320 C13, indicator cu starea online, on-battery, suprasarcină, alarmă sonoră, garanţie trei ani onsite, la sediul BEJ/DTS.
 
Atribuirea contractelor de achiziţie se va realiza pe baza criteriului „cel mai bun raport calitate/preţ”, iar livrarea consumabilelor se va face la Staţia de prelucrare din cadrul Biroului Electoral Judeţean Constanţa până pe 10 noiembrie 2016. 
 
Produsele ofertate trebuie să fie realizate sub marcă proprie, fabricate în România sau importate, purtând inscripţia producătorului, conformitatea lor să fie atestată prin documente, să fie produse finite noi, fără utilizare anterioară, rezultate din asamblarea unor componente noi 100%, să nu fie reîncărcate sau recondiţionate. Pentru produsele ofertate din cadrul licitaţiilor vor fi precizate indicativele de comercializare pentru a putea fi identificate şi verificate. Produsele ofertate vor respecta specificaţiile şi standardele aplicabile recunoscute de către producătorul echipamentelor. Se va face dovada acordurilor, cu ajutorul certificatelor sau prin orice document ce atestă sau poate atesta conformitatea şi compatibilitatea consumabilelor ofertate cu echipamentele aflate în exploatare, documente ce vor fi prezentate în limba română.
 
În secţiunea „Documente” puteţi citi anunţurile de licitaţie publică.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.