Licitaţie la Sanatoriul Balnear şi de Recuperare Techirghiol pentru aparatură medicală (document)

Sanatoriul Balnear şi de Recuperare Techirghiol a anunţat intenţia achiziţionării aparaturii medicale (patru loturi), pentru care va scoate din conturi între 5.332.100,88 de lei şi 10.664.201,83 de lei. Scopul acordului-cadru este achiziţionarea de aparatură medicală pentru înlocuirea celei existente cu alta nouă, pentru o bună funcţionare a Sanatoriului Balnear şi de Recuperare Techirghiol.
 
Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 29.09.2017, ora 16.00. Data-limită de evaluare a ofertelor este 24.10.2017, ora 18.00. Potrivit anunţului de participare, se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pentru o durată de 24 de luni. Valoarea estimată pe fiecare lot este: lot 1 - între 2.730.420,19 lei şi 5.460.840,42 de lei, lot 2 - între 2.433.613,47 de lei şi 4.867.226,95 de lei, lot 3 - între 16.806,72 de lei şi 33.134,5 lei, lot 4 - între 151.260,50 de lei şi 302.521,01 lei.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: manager - Elena-Roxana Almăşan, director financiar-contabil - Mariana Stan, director medical - Elena Valentina Ionescu, director Îngrijiri - Carmen Oprea, şef Birou Achiziţii Publice - Ciprian Ripiciuc, şef Serviciu Administrativ Lucian - Cătălin Sipos, economist Achiziţii Publice - Farida Ali, economist Achiziţii Publice - Meneveli Dillek, şef Atelier Întreţinere şi Reparaţii - Mariana Popescu, inginer SSM PSI - Alexandru Constantin, şef Formaţie - Cadir Tunceai, şef Birou Salarizare - Florinela Lungu, consilier juridic - Casandra Ioana, consilier juridic - Monica Corbeanu.

Condiţii pentru ofertanţi 

Societăţile ofertante vor prezenta lista principalelor livrări de produse în ultimii trei ani, care să conţină valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Prin lista prezentată, ofertantul trebuie să demonstreze că a efectuat în ultimii trei ani livrări de produse similare în baza unuia sau a mai multor contracte, livrări a căror valoare cumulată să fie de cel puţin 1.500.000 de lei fără TVA pentru lotul 1, 1.800.000 de lei fără TVA pentru lotul 2, 16.000 de lei fără TVA pentru lotul 3, 75.000 de lei fără TVA pentru lotul 4.

Ce achiziţii vor fi făcute 

Lot 1 - aparat terapie cu ultrasunete (24 de bucăţi), aparat terapie cu două canale independente electroterapie cu vacuum (36 de bucăţi), aparat terapie combinată: electroterapie cu vacuum, ultrasunete şi laser (12 bucăţi), aparat terapie laser de înaltă intensitate (patru bucăţi), aparat cu câmp electrostatic pulsat (patru bucăţi), aparat drenaj limfatic (patru bucăţi), aparat magnetoterapie cu patru canale independente (patru bucăţi), aparat aerosoli individual(20 de bucăţi), baie galvanică celulară (patru bucăţi), sistem robotizat mobil (şase bucăţi), cadă pentru hidroterapie uscată (patru bucăţi).
 
Lot 2 - aparat diatermie de contact (şase bucăţi), mese tratament cu două secţiuni (240 de bucăţi), mese de tratament ginecologie (şase bucăţi), mese tratament cu două secţiuni şi reglare electrică (50 de bucăţi), elevator mobil pentru bazin (două bucăţi), bicicletă ergometrică (zece bucăţi), bicicletă magnetică (patru bucăţi), aparat kinetic pentru genunchi (patru bucăţi), stepper (20 de bucăţi), aparat pedalier electric (opt bucăţi), bicicletă eliptică (opt bucăţi), bandă de alergare (două bucăţi), verticalizator (patru bucăţi), aparat terapie cu vacuum intermitent (două bucăţi), aparat pentru diagnosticarea şi tratarea tulburărilor de mers (două bucăţi), bandă de alergare interactivă (două bucăţi), aparat de kinetoterapie prin vibraţie controlată (şase bucăţi), sistem de terapie electromagnetic (două bucăţi), sistem de stimulare multisenzorială (două bucăţi).
 
Lot 3 - electrocardiograf (două bucăţi), electrocardiograf portabil (două bucăţi).
 
Lot 4 - mese de tratament din lemn (20 de bucăţi), paturi de spital (20 de bucăţi).
 
Furnizorul va asigura produsele la standardele şi/sau performanţele cerute, conform contractului şi documentelor contractului. În caz de neconcordanţă între prevederile prezentului contract şi caietul de sarcini, prevalează cerinţele prevăzute în caietul de sarcini. Furnizorul se obligă să asigure produsele în termenele convenite. Produsele vor fi transportate, asigurate şi livrate pe cheltuiala furnizorului, la sediul achizitorului.
 
Furnizorul se obligă să despăgubească achizitorul împotriva oricăror reclamaţii şi acţiuni în justiţie ce rezultă din încălcarea unor drepturi de proprietate intelectuală legate de echipamentele, materialele, instalaţiile sau utilajele folosite pentru sau în legătură cu produsele achiziţionate şi orice alte prejudicii produse ca urmare a neîndeplinirii culpabile a contractului subsecvent; daune-interese, costuri, taxe şi cheltuieli de orice natură, aferente, cu excepţia situaţiei în care o astfel de încălcare rezultă din respectarea caietului de sarcini întocmit de către achizitor.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Județul Constanța Sanatoriul Balnear și de Recuperare Techirghiol cumpără echipamente și materiale destinate reducerii riscului de infecții nosocomiale (DOCUMENT)

30 Jan 2024 816