05 Mar, 2015 00:00
3158
De data aceasta, aşa cum am menţionat, motivul divergenţelor de opinie este acest Master Plan. „Prin această strategie, operatorii portuari şi, în egală măsură, salariaţii (n.r. operatorilor portuari) devin ţinta incompetenţei conducerii CN APMC. Indivizii ăştia de la CN APMC au refuzat orice fel de dialog organizat pe marginea Master Planului“, a declarat Mircea Burlacu. „Master Planul nu a fost niciodată discutat cu patronatele şi sindicatele. Nu ne-a fost înaintat niciodată. Doar luni am primit o invitaţie la o discuţie cu Asocierea Ernst&Young - Inros Lackner, consultantul. Dar timpul care ne era alocat era de trei minute, la finalul cărora se aşteptau, probabil, să şi aplaudăm. Nu putem vorbi în trei minute despre un obiectiv strategic de interes naţional şi, oricum, întâlnirea a fost anulată“, a precizat preşedintele FNSP.
Organizaţia Patronală „Operatorul Portuar“ a dat publicităţii, ieri, un comunicat de presă referitor la anularea evenimentului din 4 martie. „«Operatorul Portuar» atrage atenţia că, prin anularea întâlnirii privind prezentarea versiunii preliminare a Strategiei de dezvoltare a Portului Constanţa, CN APMC, în calitate de autoritate publică, îşi încalcă obligaţia de a supune consultării publice proiectele de interes deosebit, încălcând în mod flagrant transparenţa decizională“, se arată în comunicat.Revenind la nemulţumirile „Operatorului Portuar“ şi ale FNSP, Mircea Burlacu a afirmat că reprezentaţii actualei conduceri a CN APMC „au primit dispoziţie să transforme Portul Constanţa în zonă de plăceri şi să-i distrugă potenţialul economic“. Preşedintele FNSP apreciază că la protestul de luni, din faţa Gării Maritime, vor participa aproximativ 200 de persoane, operatori portuari şi salariaţi din Portul Constanţa. „Actuala conducere a companiei distruge economia portuară, alungă marfa şi vapoarele din Portul Constanţa, ceea ce va atrage falimentul multor operatori portuari. Vor să facă acolo o zonă rezidenţială, în care să se intre direct cu iahtul, cu restaurante şi cazinouri. Asta doreşte actuala conducere a Portului Constanţa, demonstrând o permanentă lipsă de respect faţă de salariaţi şi operatori portuari“, a adăugat Mircea Burlacu.
Deşi autorizaţia pentru organizarea protestelor împotriva conducerii CN APMC a fost solicitată pentru o perioadă de 30 de zile, preşedintele FNSP a menţionat că derularea evenimentelor va depinde de evoluţia zilnică a situaţiei, mai exact, de dialogul cu CN APMC.Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: