Deschidere editie

Strada Caraiman din Constanţa va fi închisă. Cine a decis. Ce rute au la dispoziţie şoferii (galerie foto + document)

Societatea Consal Trade SRL anunţă demararea lucrărilor de modernizare a trecerii la nivel cu calea ferată situată la intersecţia străzii Caraiman cu linia CF Constanţa - Mangalia.
 
În acest fel, se va închide accesul rutier din şoseaua Mangaliei spre bulevardul Aurel Vlaciu şi retur, prin strada Caraiman. Restricţiile vor avea valabilitate în perioada 12 septembrie - 18 octombrie. Ruta ocolitoare, inclusiv pentru traficul greu, va fi următoarea: strada Caraiman - stânga pe şoseaua Mangaliei/bulevardul 1 Mai, viraj dreapta către bulevardul Aurel Vlaicu (la Dorally Mall), bulevardul Aurel Vlaicu, giratoriu strada Caraiman, respectiv retur, acelaşi traseu. Zona va fi semnalizată corespunzător, conform normelor metodologice MI-MT nr. 112/411 din octombrie 2000.

Contractul „Modernizare trecere la nivel staţia CF Constanţa“, adjudecat de Consal Trade 

Reamintim că CFR SA - Sucursala Regională CF Constanţa a obţinut, pe data de 31 mai, de la Primăria Constanţa, Certificatul de urbanism nr. 649 pentru modernizarea trecerii la nivel staţie CF Constanţa, situată pe strada Caraiman, linia CF 813, km 226+236. Contractul „Modernizare trecere la nivel staţia CF Constanţa, km 226+236“ a fost scos la licitaţie, în luna martie 2017, de Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA, având valoarea estimată totală de 841.009 lei.
 
Consal Trade SRL este societatea care a câştigat contractul, în valoare de 654.244,15 lei, fără TVA. Lucrarea se face pe liniile căii ferate existente, în locul trecerii la nivel cu dale de beton, improprii pentru circulaţia auto în depline condiţii de siguranţă, la vitezele şi sarcinile de pe aceste treceri la nivel. Lucrarea se avizează de către CNCF CFR SA conform Ordinului CNCF CFR SA nr. 10.1/364/2001, completat cu ordinele 1/1337/2001, 1/4553/2004 şi 1/8/94/2008, precum şi de către AFER, conform Ord. MT 290/2000, Anexa 4 cap. II art.7 pct. 2.
 
Documentaţia de execuţie a lucrărilor este supusă verificării efectuate de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi MLPAT (MTCT, MDLPL), iar caietul de sarcini din cadrul proiectului tehnic trebuie însuşit de CNCF CFR SA şi avizat de AFER. Lucrările de modernizare a trecerii la nivel se vor executa de constructori autorizaţi şi agrementaţi de AFER pentru lucrări la infrastructura feroviară, conform prevederilor OMT nr. 290/ 2000.
 
Pentru executarea lucrărilor, sunt necesare următoarele avize: certificatul de urbanism, avizul CNCF CFR SA Sucursala Bucureşti, acordul CFR, autorizaţia MTI şi autorizaţia de construire. La realizarea obiectivului se vor avea în vedere prevederile ord. MTCT 290/2000 privind obligativitatea autorizării şi supravegherii din punct de vedere tehnic, de către AFER, a tuturor furnizorilor de produse şi/sau servicii în domeniul transportului feroviar.

Consal Trade SRL, în datele Registrului Comerţului 

Potrivit datelor prezentate de Registrul Comerţului, societatea a fost înfiinţată în anul 2015. Capitalul social subscris este de 381.000 de lei, integral vărsat. Capitalul social, de 381.000 de lei, integral vărsat, este compus din 38.100 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Asociat persoană juridică este Hermosiocco Trading Limited, cu sediul în Cipru, Limassol. Persoane împuternicite sunt Marcela Mohanu - administrator şi Cătălin Boghici - împuternicit sucursală.

Obligaţiile contractantului

Contractantul este obligat să efectueze, la cererea justificată a beneficiarului, verificări suplimentare faţă de prevederile prezentului caiet de sarcini; să asigure adoptarea măsurilor tehnologice şi organizatorice care să conducă la respectarea strictă a prevederilor caietului de sarcini; să ţină evidenţa zilnică a cantităţilor realizate şi a condiţiilor de calitate la executarea terasamentelor, cu rezultate obţinute în urma determinărilor şi încercărilor de laborator.
 
În cazul în care se vor constata abateri de la prezentul caiet de sarcini, beneficiarul va dispune refacerea lucrărilor şi luarea măsurilor care se impun. Cantităţile de lucrări indicate în listele de cantităţi sunt calculate în funcţie de profilurile finale aprobate şi nu vor include cantităţile suplimentare necesare aplicării propriei tehnologii a Contractantului.
 
Toate materialele folosite la lucrare vor fi însoţite la recepţie de instrucţiuni de lucru privind montarea, exploatarea, întreţinerea şi repararea produsului şi vor fi predate beneficiarului având certificat de calitate. Materialele, echipamentele şi instalaţiile care se încadrează în categoria produselor feroviare critice, conform Ord. MT 290/2000, pot fi utilizate numai după omologare/agrementare AFER.
Elementele constitutive de interoperabilitate (materiale) puse în operă vor fi conform cu specificaţiile tehnice internaţionale, normele naţionale şi cu standardele europene armonizate (EN) la data utilizării caietului de sarcini.

Vor fi montate dale elastice

Lăţimea trecerii la nivel de la km 226+236 este de 12 m. Aceasta va fi amenajată cu dale elastice unite printr-un sistem modular de cuplare şi fixat prin presiune în cale, atât la interiorul, cât şi la exteriorul ei. Dalele elastice au următoarele dimensiuni prevăzute în documentele de referinţă şi în specificaţiile tehnice ale producătorilor: dalele interioare - 1.475x222x1.200 mm, dalele exterioare - 732x260x1.200 mm. Montarea acestora şi ordinea de execuţie se realizează conform specificaţiilor tehnice ale producătorului.
 
Pentru realizarea fundaţiei din beton monolit, necesară montării bordurilor T, se va desface sistemul vechi rutier pe cca 1,80 m de la marginea exterioară a şinei şi va fi excavat pe întreaga lungime a trecerii la nivel până la adâncimea necesară. Pentru montarea bordurilor ce fac legătura dintre plăcile exterioare şi suprastructura drumului, se va realiza o fundaţie de beton care necesită excavarea până la 60 cm de la NSS. Bordurile au rolul de a asigura stabilitatea şi protecţia marginilor plăcilor elastice exterioare. Fundaţia se va realiza din beton (monolit sau prefabricat) de minimum C20/25 de dimensiuni 40 x 30 cm şi serveşte ca suport pentru borduri. În cazul betonului monolit, trebuie avută în vedere o durată minimă de întărire de trei zile. Pentru izolarea prismei căii de fundaţie, se va realiza un cofraj la capul traverselor. Între bordură şi racordarea la drum va fi prevăzut un rost adânc de 4 cm, care se va umple prin turnare cu mastic.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
 
Citeşte şi:
 
Trecerea la nivel staţie CF Constanţa de pe strada Caraiman, modernizată. Certificatul de urbanism, emis de municipalitate (document)

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Va fi închisă opt ore pe zi Linia de cale ferată Constanţa - Mangalia intră în reabilitare

19 May 2015 1572

O societate din Piteşti va reabilita trecerea căii ferate de pe strada Caraiman

29 Mar 2013 2485

Turist din Dambovita, lovit de tren in gara

02 Aug 2005 640