Strategii de marketing şi de promovare a unui produs turistic integrat, la CCINA Constanţa. Parteneriat cu Asociaţia „Dunărea“ din Bulgaria (galerie foto)

Camera de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură Constanţa a organizat, ieri, masa rotundă din cadrul proiectului de dezvoltare şi promovare a unui produs turistic cultural integrat pe ruta „Frontiera romană în regiunea transfrontalieră România - Bulgaria“. Proiectul este finanţat prin Programul Interreg V-A România - Bulgaria şi este implementat de Asociaţia Municipalităţilor Dunărene „Dunărea“ din Bulgaria, în parteneriat cu CCINA Constanţa.
 
La evenimentul de ieri au participat Dănuţ Jugănaru - directorul CCINA Constanţa, Maria Tzankova Hristova - de la Asociaţia Municipalităţilor Dunărene „Dunărea“ din Ruse, Bulgaria, Decebal Făgădău - primarul municipiului Constanţa, reprezentanţi ai ONG-urilor, operatori de turism, istorici, muzeografi, oameni de cultură şi persoane interesate de dezvoltarea turismului istoric şi cultural.
 
În cadrul evenimentului au fost prezentate activităţile principale care s-au derulat în cadrul proiectului şi au fost dezbătute temele principale pentru elaborarea unei strategii de marketing şi promovare a unui produs istoric integrat.
 
„Pe malul bulgar al Dunării există multe vestigii romane care nu au fost valorificate. Prin acest proiect, se vrea valorificarea acestor obiective turistice. Traseele culturale şi istorice vor contribui la creşterea numărului de turişti de pe litoralul românesc. Vom face o strategie unitară împreună cu partenerii bulgari“, a declarat directorul CCINA, Dănuţ Jugănaru.
 
La rândul său, Maria Tzancova a subliniat importanţa dezvoltării strategiei comune de marketing privind promovarea acestor trasee culturale. Şi primarul Decebal Făgădău a vorbit despre faptul că municipiul Constanţa are foarte multe vestigii. „Astfel de proiecte culturale sunt importante! Acestea trebuie să deschidă calea proiectelor de infrastructură. Invităm partenerii bulgari să scriem cât mai multe proiecte“, a subliniat şeful administraţiei publice locale.
 
Bugetul total al proiectului este de 908.408,15 euro. Acesta a fost demarat pe data de 3 februarie 2017 şi va fi finalizat pe 2 februarie 2018.
 
Obiectivul principal al proiectului îl reprezintă valorificarea moştenirii romane din regiunea de graniţă şi a valorilor culturale, prin realizarea unui produs turistic comun integrat. Această acţiune reflectă cel mai bine potenţialul de dezvoltare al turismului cultural din regiunea cross border, iar cel mai bun rezultat este produsul turistic comun integrat, care reprezintă cea mai bună modalitate de utilizare a potenţialului regiunii. Această acţiune va îmbunătăţi folosirea moştenirii culturale romane din regiunea de graniţă, având ca ţintă finală creşterea potenţialului economic al comunităţilor, ceea ce duce şi la atingerea obiectivului programului.
 
Prin dezvoltarea unui produs turistic comun, toate părţile interesate pot promova, prin intermediul expoziţiilor de turism, al conferinţelor, al televiziunii, al site-urilor web sau al altor mijloace de comunicare, acest traseu turistic istoric şi cultural. În acest sens, turiştii locali şi străini, organizaţi sau nu în grup, vor fi atraşi către situri şi colecţiile de obiecte.
 

Principalul rezultat al proiectului este dezvoltarea şi îmbunătăţirea unui produs turistic: ruta frontiera romană din regiunea de graniţă România - Bulgaria. Proiectul are în vedere realizarea unei strategii comune de dezvoltare, îmbunătăţire şi inovare, precum şi o strategie de marketing şi promovare a unui produs turistic. Grupurile-ţintă sunt: autorităţi naţionale, autorităţi locale, turişti străini, turişti români şi bulgari din afara ariei eligibile a programului, turişti din zona eligibilă, tur-operatori şi agenţii de turism din regiune, unităţi de cazare, organizaţii non-profit din domeniul turismului.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Inspectoratul Școlar Județean Constanța promovează învățământul dual alături de CCINA Constanța

22 Feb 2024 768

Universitatea Ovidius din Constanța Proiecte de peste 42 de milioane de Euro prezentate în cadrul întâlnirii Forumului Oamenilor de Afaceri

15 Dec 2023 807

Teatrul de Stat Constanța a primit Premiul de Excelență pentru contribuția adusă la dezvoltarea culturală a municipiului de la CCINA Constanța (GALERIE FOTO)

25 Oct 2023 762

Solid House și Mesta Marmură și Travertin, conduse de Ramazan Gur, au ocupat primul loc în Topul județean al firmelor!

20 Oct 2023 2741

LIVE TEXT Președintele Consiliului Judeţean Constanţa, Mihai Lupu, la prima conferință de presă după acuzațiile de luare de mită (GALERIE FOTO)

15 Jun 2023 1527

Constanța Firma Love.Peace.Coffee SRL, document de la primărie pentru amplasarea unui container la City Park Mall

09 Jun 2023 1276

“Festivalul Tradițiilor și Gastronomiei Pescărești”, eveniment dedicat tradițiilor gastrnomice și culturale locale din Dobrogea

02 Jun 2023 2340

Instituția Prefectului - Județul Constanța va organiza alături de alte instituții campanii de informare a agenților economici din județul Constanța

03 Apr 2023 1178

Forumul Oamenilor de Afaceri, găzduit de Universitatea Ovidius din Constanța (GALERIE FOTO)

09 Dec 2022 1647

La CCINA Constanța, sub egida OSIM, „Trofeul Creativității la Constanța” 2022

08 Dec 2022 1404

#Dobrogea144 Ruxandra Serescu, Director General Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța, mesaj de Ziua Dobrogei

16 Nov 2022 2054

LIVE-VIDEO TEXT Impact Developer & Contractor la Târgul Imobiliar Constanța. Cu ce ofertă vine dezvoltatorul imobiliar (GALERIE FOTO+VIDEO)

05 Nov 2022 2010

Revine! Târgul Naţional de Îmbrăcăminte și Încălţăminte Tinimtex

21 Sep 2022 1555

Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța organizează, în premieră la nivel local, manifestarea intitulată „Constanța Smart Energy Expo 2022”

27 Jul 2022 1489

CCINA Constanța și Zip Escort, parteneriat dedicat mediului de afaceri constănțean

10 Jun 2022 2385