23 Feb, 2016 00:00
2518
„Vrem ca în 20 aprilie staţiunea Mamaia să fie gata. Vrem să arate extrem de bine”, a afirmat în plen Nicolae Bucovală, preşedintele Asociaţiei Patronale Mamaia.
Nu în ultimă instanță, Decebal Făgădău a readus în atenție taxa de promovare a stațiunii Mamaia. „Acum nouă ani, la propunerea ANAT, CLM, CJC, împreună cu Ciprian de la Tui, Asociaţia Patronală (Mamaia) şi CCINA au decis să facem această Asociaţie, care la început se numea Litoral (fără Delta Dunării). Lucrurile au evoluat şi Asociaţia a devenit Litoral Delta Dunării. Şi au venit CLM Tulcea, Năvodari, Costinești, dar puţini reprezentanţi din zona privată. Anul trecut am decis ca municipiul să nu se mai împiedice în această asociaţie. După ce am creat acest mecanism instituţional numit taxă de promovare, sa decis să vă lăsăm pe dvs să faceţi cum consideraţi cu această taxă. Acum constat că CCINA s-a retras, şi Asociaţia Patronală vrea să se retragă.
Dacă ele s-au retras, cine mai rămâne? Eu văd două variante şi voi trimite prin corespondenţă.
Un chestionar de decizie tuturor plătitorilor de taxă de promovare - Ce face municipiul Constanţa: rămânem în asociaţie? Dacă da, în ce condiţii. Dacă nu, ce facem cu taxa de promovare? Când Asociaţia patronală se retrage, când reprezentanţii cluburilor de noapte numesc patron de club, când cei din Satul de Vacanţă spun că nu au beneficiat de taxă, când Camera de Comerţ se retrage. E clar că avem probleme. O să am o discuţie cu doamna Martin. Nu vreau ca sezonul să ne găsească dezbinaţi “, a declarat Făgădău, precizând că a început să își pună unele semne de întrebare atunci când a văzut că din Asociaţia Litoral Delta Dunării s-au retras CCINA și Asociația Patronală Mamaia.
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: