13 Nov, 2008 00:00
1728
Cecilia ZAREA
O clientă a OTP Leasing reclamă faptul că instituţia bancară i-a
solicitat să plătească diferenţe uriaşe de curs valutar, după luni
întregi de tăcere. Femeia i s-a adresat lui Iulian Urban, pentru
sprijin şi consultanţă, iar acesta, la rândul său, a solicitat băncii
să argumenteze modul în care a înţeles să îşi trateze clienţii. „Am şi
eu o maşină luată în leasing, de la OTP, în luna aprilie“, îşi începe
Mirela Constantinescu povestea. „În luna septembrie am primit acasă o
adresă de la ei, prin care mi se spunea să plătesc diferenţele de curs
valutar. De ce după atâtea luni?“, se întreabă, retoric, clienta
băncii. Iulian Urban, prin intermediul Asociaţiei
www.AsistenţapentruConsumatori.ro ,
le-a cerut reprezentanţilor OTP Leasing să-i explice în scris Mirelei
Constantinescu motivele pentru care OTP Leasing a facturat, după atâta
timp, diferenţele de curs valutar. Rămâne de văzut dacă OTP Leasing va
răspunde, în vreun fel, acestei solicitări.
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: