GPeC 2017 a început Zappos vine în România, iar magazinele online au parte de cel mai detaliat audit de website în cadrul Competiției GPeC

A 12-a ediție anuală GPeC – considerat drept cel mai important eveniment de e-commerce din România – a luat startul în forță anunțând primii 3 speakeri internaționali confirmați la GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai și noile criterii de evaluare ale magazinelor online care se înscriu în Competiția GPeC.

Directorul departamentului de Customer Loyalty al gigantului Zappos vine în România

Rob Siefker s-a alăturat echipei Zappos în ianuarie 2004 fiind, în prezent, directorul echipei de Customer Loyalty a retailerului online de fashion, echipă care numără peste 500 de angajați. Principala lui preocupare este de a asigura experiențe unice clienților Zappos, Rob fiind un adevărat ambasador al crezului Delivering Happiness – best seller-ul semnat de Tony Hsieh, CEO-ul Zappos.
Zappos este unul dintre cei mai mari retaileri online de fashion la nivel global, compania fiind achiziționată în iulie 2009 de gigantul Amazon pentru suma de 1,2 miliarde de dolari.
Zappos va fi prezent pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT prin Rob Siefker – persoana cea mai potrivită de a împărtăși secretele Zappos despre cum să creezi experiențe memorabile clienților tăi. Rob va susține un keynote de 1 oră de pe scena GPeC SUMMIT, în data de 16 Mai 2017: Creating Customer Experiences and Satisfaction that will ensure Word of Mouth Marketing.

Speakeri excepționali pe scena GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai 2017

GPeC SUMMIT este cel mai important eveniment de e-commerce din Europa Centrală și de Est, evenimentul având două ediții în fiecare an. Ediția de primăvară are loc în zilele de 16-17-18 Mai 2017, la București și reunește elita industriei de comerț online din România precum și din țările vecine: Cehia, Ungaria, Bulgaria, Polonia, Republica Moldova, Rusia.
Pe lângă Rob Siefker (Zappos), pe scena GPeC SUMMIT va urca și Tomi Ahonen – considerat “Expertul nr. 1 în Mobile la nivel mondial” de către prestigioasa publicație Forbes.
Tomi este autorul a nu mai puțin de 12 cărți – toate best-seller și deținătorul recordului absolut în industria telecom pentru cea mai rapid vândută carte din istorie. Părerile și analizele lui despre tot ce ține de Mobile au fost publicate în peste 500 de articole ale prestigioaselor Wall Street Journal, Business Week, The Economist și Financial Times.
Tomi a făcut parte din top management-ul Nokia, iar în prezent este unul dintre cei mai cunoscuți consultanți din industria telecom la nivel internațional. 

Pe 16 Mai 2017 Tomi va susține un keynote special despre ultimele tendințe în Mobile Commerce: The Rapidly Changing Nature of Mobile Commerce: When Mobile Money Meets Augmented Reality.

Deloc în ultimul rând, cel de al treilea speaker internațional dezvăluit de organizatorii GPeC este Karl Gilis – care revine în România la cererea audienței după succesul prezentării de la ediția GPeC SUMMIT de anul trecut.
Pe 16 Mai, Karl Gilis va susține keynote-ul “How to seduce your visitors to buy (more)” - exemple concrete și sfaturi practice despre cum să scrii conținut persuasiv, despre psihologia prețurilor, despre scarcity și de ce și cât de important este așa numitul “social proof” pentru transformarea vizitatorilor în clienți.
Pentru mai multe informații și înscrieri la GPeC SUMMIT, vizitați site-ul organizatorilor: http://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/

Audit de website complex pentru magazinele online

Cea de a doua noutate anunțată de GPeC constă în actualizarea majoră a criteriilor de auditare a magazinelor online. Numărul criteriilor a crescut de la 120 la peste 170, iar auditul de site se face acum atât pentru varianta Desktop, cât și pentru varianta de Mobile.
Pe scurt, orice magazin online care își dorește un audit complex de site se poate înscrie în Competiția GPeC – prețul pentru un astfel de audit pornind de la doar 299 EUR + TVA.
Peste 20 de experți în E-Commerce și Marketing Online – membri în Juriul GPeC 2017 – vor audita fiecare magazin ținând cont de peste 170 de criterii esențiale pentru un business online: de la Usability, Design, Customer Experience, SEO, Securitate, Mobile, Social Media, Aspecte Juridice, E-Mail Marketing până la Calitatea Serviciilor magazinului.
Fiecare magazin înscris în Competiția GPeC 2017 primește individual și confidențial raportul de audit conținând punctajele și recomandările Juriului GPeC pentru cele 170+ criterii de evaluare. Concret, magazinele vor avea o radiografie absolută a website-ului și vor ști ce trebuie remediat ca să crească rata de conversie și să vândă mai mult. Atât pentru Mobile, cât și pentru Desktop.
Toate criteriile de evaluare și beneficiile obținute de magazinele online pot fi regăsite pe website-ul GPeC. Tot acolo se fac și înscrierile, iar până pe 11 Mai există și o ofertă Early-Bird care asigură cel mai mic preț. http://www.gpec.ro/auditarea-magazinelor-online/

GPeC 2017 – 8 luni de evenimente e-commerce premium

Ca în fiecare an, GPeC se desfășoară timp de 8 luni (din aprilie până în noiembrie 2017) și aduce numeroase evenimente comunității de e-commerce și marketing online din România. GPeC SUMMIT și Competiția Magazinelor Online sunt doar două din evenimentele pe care le-am pregătit. Dacă ar fi să rezum în câteva cuvinte ce se întâmplă la GPeC în fiecare an, aș spune: Auditarea magazinelor online, Conferințe, Workshop-uri, Expo, Cursuri, Team building, Networking și Lead-uri în inima industriei de e-commerce – declară Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.
Se spune despre noi că reprezentăm punctul de referință în e-commerce, fiind cel mai important eveniment de profil din România. Suntem onorați de acest feedback, dar știm că întotdeauna se poate și mai bine, iar noi asta ne dorim la GPeC 2017: să oferim comunității e-commerce cel mai bun conținut, relevanță și cel mai bun know-how despre cum să ai un magazin online de succes”, conchide Andrei Radu.
Informații detaliate despre toate evenimente GPeC pregătite pentru anul acesta, regăsiți pe website-ul www.GPeC.ro
 
----------------------------------------------------------------

GPeC 2017, ediția de 12 ani, este un eveniment Powered by FAN Courier
Susținut deBright AgencyDPD RomâniaDWF - Digital WorkforceFrisboMediapost Hit MailNew BlackNewsMANRTB HouseTargetWeb
Recommended Payment Processor PartnermobilPay

Official RadioKiss FM
Limousine ServiceCityLimo
Partener media principalecomTEAM
Mândri să fim susținuți de: 

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel OrbaiAlin VladAndra ZahariaAuras Mihai GeambasuCarmen AlbisteanuCorina-Maria ScheianuCristian China BirtaCristian IosubCristina ChipuriciElena CiricFulvia MeirosuGeorge Hari PopescuIonut BunescuLavinia BiberiMarius Ovidiu CalugaruMadalin BlidaruOlivian BredaOvidiu BalcacianSabina Cornovac

Parteneri mediaAdHuggerAGORAANISARIESBusiness DaysBusiness WomanCariereComunicate de AfaceriComunicate de PresaECOMJOBSHowToWebHRB TrendsIAB RomaniaIQadsInstitutul de MarketingJurnalul de AfaceriLumea SEO PPC,Magazinul ProgresivManager.roMarketingFocusNewEditionNewsRomania Pozitiva,Shopmania BIZSoftleadSMARKStartups.roTechCafeTechHubZiua de Constanta

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

GPeC SUMMIT 1-2 Noiembrie 2 zile de eveniment 100% online, 30+ speakeri internaționali și români

29 Oct 2021 3289

GPeC SUMMIT Noiembrie 2021 Comerțul online românesc crește cu 15% față de 2020

19 Oct 2021 3749

6 jucători importanți din E-Commerce s-au alăturat demersului GPeC de a sprijini magazinele online înscrise în Competiția GPeC 2021

16 Sep 2021 3280

Școala de Vară GPeC 2021 Cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing

29 Jun 2021 2176

GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț la GPeC

13 May 2021 2416

Școala de Iarnă GPeC Online 24-28 feb. 2021 Cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing

11 Feb 2021 2908

Studiu iSense Solutions pentru GPeC 2020 Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

16 Nov 2020 2563

Gala Premiilor eCommerce 2020 ediția de 15 ani, și-a desemnat câștigătorii

05 Nov 2020 3376

GPeC SUMMIT 2-3 Noiembrie 100% E-Commerce & Digital Marketing

26 Oct 2020 3607

Ultimele zile de înscrieri Early Bird la la GPeC SUMMIT Online discount-uri cuprinse între 40 și 70 EUR la Evenimentul Anului în E-Commerce & Digital Marketing

20 Oct 2020 2621

GPeC SUMMIT 2-3 Noiembrie are loc exclusiv online 2 zile de Conferință, 15 Cursuri Intensive de E-Commerce & Digital Marketing, 30+ speakeri, 38+ ore de conținut practic

29 Sep 2020 2908

Competiția GPeC unicul instrument din România dedicat optimizării magazinelor online pentru a vinde mai mult

05 Aug 2020 2304

Au început înscrierile la Școala de Vară GPeC cursuri online de E-Commerce & Digital Marketing pentru a avea un magazin online de succes

28 Jul 2020 2497

GPeC 2020 la start au început înscrierile magazinelor online în competiția 2020

13 Apr 2020 3276

Raport GPeC E-Commerce România 2019 Cumpărături online de peste 4,3 miliarde de euro, în creștere cu 20% față de 2018

04 Feb 2020 4302