14 Mar, 2014 21:24
2612
SOCIAL MEDIA
Conexiunea Wi-Fi în cameră este un factor cheie de decizie în rezervarea unei camere, iar
majoritatea hotelurilor şi pensiunilor nu profită de această oportunitate. Posibilităţile în Wi-Fi Marketing sunt nelimitate, practic, începând de la colectarea de lead-uri şi terminând cu oferte şi promoţii transmise exclusiv celor care se conectează wireless la internet prin intermediul unei pagini de autentificare.
Spa-ul, pe de altă parte, nu interesează pe aproape nimeni, deşi hotelurile se întrec în centre SPA tot mai sofisticate. Probabil cel mai întâlnit scenariu este cel în care hotelul are un centru SPA de sute de mii de euro şi o conexiune wireless de doi lei, care ori funcţionează doar în lobby, ori funcţionează doar în anumite camere, ori nu funcţionează deloc în timpul zilei pentru că se conectează prea mulţi utilizatori.
Articol scris de Alexandru Negrea.
Articolul integral pe
http://marketing20.ro/industria-de-turism-si-social-media.html
Blog:
http://www.alexnegrea.ro
Site:
http://www.marketing20.ro
Facebook:
https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: