De sambata dormim mai mult....aveti grija!

ceas.jpgÎn noaptea de sămbătă spre duminică, România revine la ora de iarnă. Ceasurile vor fi date cu o oră înapoi, iar ora 4.00 va deveni ora 3.00. Ziua de duminică, 25 octombrie, va fi cea mai lungă şi va avea 25 de ore. Mersul trenurilor nu va fi afectat de schimbarea orei, pentru că toate garniturile vor staţiona o oră, Trecerea la ora de iarnă are loc în ultima duminică a lunii octombrie, iar revenirea la ora de vară se face în ultima duminică din martie. România a adoptat ora oficială de iarnă şi de vară în urmă cu 18 ani, odată cu statele Uniunii Europene şi cu alte state de pe bătrânul continent care sunt parte a acestei înţelegeri.
Prin introducerea orei de iarnă s-a urmărit să se beneficieze cât mai mult de lumina naturală, a Soarelui şi reducerea folosirii luminii artificiale. Benjamin Franklin a sugerat, în 1784, această metodă, dar a fost aplicată, pentru prima dată, în timpul Primului Război Mondial, în 1916, de câteva ţări din Europa. Au urmat ani în care introducerea orei de vară a fost propusă de mai multe ori, dar respinsă. Pentru o perioadă mai îndelungată a fost aplicată în SUA, în timpul celui de al Doilea Război Mondial, între 3 februarie 1942 - 30 septembrie 1945.

Sursa: stiri-neconventionale.blogspot.com


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Curtea de Apel Constanța, decizie definitivă în cazul navei GSP King, reţinută în Portul Midia!

18 Mar 2024 3649

Grup Servicii Petroliere Shipyard, Grup Servicii Petroliere Catering, SPG Medical Emergencies și Gino Impex, vizate de cereri de insolvență!

17 Mar 2024 1158

Nava GSP King, proprietatea GSP King Ltd, reţinută de Tribunalul Constanța în Portul Midia!

12 Mar 2024 6943

Fosta bancă de pe strada Traian din Constanța, deținută de Grup Servicii Petroliere Shipyard SRL, de vânzare (DOCUMENT)

11 Mar 2024 14394

Se luptă în instanță pentru recuperarea restanțelor financiare Fratele Feliciei Ovanesian, printre foștii angajați neplătiți de afaceristul Gabriel Comănescu!

05 Mar 2024 3746

Numărul creditorilor a ajuns la 34 Se cere insolvența GSP Offshore SRL! Tribunalul Constanța amână cauza pentru o eventuală solutionare pe cale amiabilă

04 Feb 2024 8654

O persoană fizică cere insolvența Grup Servicii Petroliere Logistic!

24 Jan 2024 1465

Nava GSP King a scăpat de sechestru! Tribunalul Constanța a respins cererea Navis Ship Management Limited (DOCUMENT)

20 Jan 2024 2550

Se cere instituirea sechestrului asigurător asupra navei GSP King! Tribunalul Constanța a fixat primul termen

17 Jan 2024 853

Nava GSP King, sub pavilion Panama, reținută de Tribunalul Constanța în Portul Midia! (DOCUMENT)

16 Jan 2024 8060

Grup Servicii Petroliere Shipyard contestă decizia prin care a fost obligată să achite 100.000 de euro Administrației Porturilior Maritime!

02 Jan 2024 1371

V&V Maritime SRL cere insolvența GSP Offshore SRL, iar o persoană fizică pe cea a Grup Servicii Petroliere SA

19 Dec 2023 3513

Constanța Alertă pe Marea Neagră! Un marinar a căzut de la bordul navei aflate în apropiere de Olimp

12 Dec 2023 1303

Surse Redactorul-șef adjunct al Gazetei Sporturilor ar fi încercat să se sinucidă!

06 Dec 2023 1502

GSP Offshore, Grup Servicii Petroliere SA și Tehnoconstruct Marine Operations SRL, vizate de cereri de insolvență

26 Nov 2023 1826