02 Jun, 2015 00:00
2244
Asociaţia Litoral - Delta Dunării vine, astăzi, în faţa Consiliului Local Municipal Constanța, pentru a da socoteală cu privire la banii colectaţi prin intermediul taxei de promovare a staţiunii Mamaia. Mai exact, asociația trebuie să explice cum anume a cheltuit aceşti bani, având în vedere faptul că 80% din banii care provin din această taxă iau drumul asociaţiei şi doar 20% merg la administraţia publică locală. E pentru prima dată când asociaţiei conduse de Corina Martin i se cere public să explice cum sunt direcţionaţi aceşti bani.
În 2013 și 2014, asociația condusă de Corina Martin a încasat 1.800.000 de lei, sumă din care a cheltuit, până în prezent, 1.328.079,29 de lei. Banii au fost direcționați către diverse campanii și târguri de turism din țară și din străinătate, către evenimente organizate cu ocazia deschiderii sezonului estival, de 1 Mai, dar și către controversata campanie Mamaia Style, considerată de Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării sexistă și discriminatorie.Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: