Black Friday 2016 Românii vor să cumpere în special televizoare şi electrocasnice mici

Românii vor cumpăra, cu preponderență, de Black Friday 2016, produse electro-IT, precum televizoare, electrocasnice mici și frigidere, dar și telefoane mobile și mașini de spălat, relevă o cercetare realizată de Kantar Millward Brown România, dată astăzi publicității, informează Agerpres.

Conform sondajului, anul acesta, în Vinerea Neagră, în topul preferințelor pentru cumpărături se regăsesc cel mai frecvent televizoarele (41%), electrocasnicele mici (32%) și frigiderele (25%).

În același timp, telefoanele mobile și mașinile de spălat sunt următoarele două categorii de produse aflate pe listele de cumpărături pentru Black Friday, fiind amintite, pentru fiecare categorie, de câte 22% dintre cei intervievați cu privire la intenția de achiziție.

În 2016, aproape 60% dintre români doresc să cumpere ceva de Black Friday și au răspuns la interviu cu 'Probabil voi cumpăra' sau 'Sigur voi cumpăra'. Față de medie, intenția este mai ridicată în rândul tinerilor (18-34 de ani), a bărbaților sau a persoanelor care au mai făcut vreodată cumpărături online.

Totodată, numărul românilor care au auzit de reducerile din cadrul Black Friday, evenimentul anului în comerțul românesc, a ajuns anul acesta la 78% în rândul persoanelor cu vârste între 18 și 65 de ani, în creștere de la 71%, în 2015. Evenimentul prezintă o notorietate mai ridicată în rândul tinerilor (18 — 34 de ani) și a persoanelor din mediul urban.

Topul preferințelor atunci când vine vorba despre magazinele din care se vor face cumpărături de Black Friday este condus de eMag, cu 29,1% dintre sufragii, urmat de Altex (25,8%), Flanco (10,6%), Carrefour (5,1%), Media Galaxy (3,1%), Kaufland (3%), Auchan (2,3%), Dedeman (2,2%), Domo (1,6%) și Lidl (1,1%).

Per total, datele sondajului arată că, în prezent, 43% dintre români au achiziționat cel puțin un produs dintr-un magazin online, în creștere de la 37%, în 2015.

Cercetarea a fost realizată pe un eșantion reprezentativ la nivel național, în rândul a 2.000 de respondenți din mediul urban și rural, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani. Interviurile au fost realizate telefonic în perioada 24 octombrie — 29 octombrie 2016, iar eroarea de eșantionare este de +/-2,2%.

Kantar Millward Brown România este parte a rețelei Kantar Millward Brown, agenție globală de cercetare de marketing specializată în evaluarea eficienței reclamelor, a comunicării strategice, precum și a cercetării de media și de brand equity.

La nivel global, rețeaua are mai mult de 87 de birouri și operează în 58 de țări. Kantar Millward Brown este parte din grupul Kantar, divizia de informații pentru afaceri și consultanță a WPP.



Sursa foto: greatnews.com

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Cluburile din Constanța își așteaptă petrecăreții la evenimente unice

12 Apr 2024 559

De Black Friday la Brick, reduceri substanțiale la sute de produse

13 Nov 2023 764

IPJ Buzău Recomandări ale polițiștilor buzoieni pentru a fi evitate fraudele la cumpărături de Black Friday

10 Nov 2023 567

IPJ BacăuInformează cetățenii cu privire la riscul de victimizare în cazul cumpărăturilor on line.

10 Nov 2023 482

De Black Friday, reduceri la hotelurile din stațiunea Mamaia, pentru vara 2024!

10 Nov 2023 820

Black Friday 2023. Cine a început deja campania

10 Nov 2023 816

De "Black Friday 2023", numărul de tranzacţii online ar putea crește de 20 de ori față de o zi obişnuită

05 Nov 2023 825

Editorial V-ați făcut lista pentru Black Friday?

05 Nov 2023 1141

Black Friday 2023 Cumpărături online în siguranță. Cum să eviți fraudele și înșelăciunile

05 Nov 2023 826

Recomandări pentru Black Friday. Iată ce trebuie să știm

03 Nov 2023 998

Încă două săptămâni de înscrieri pentru posturile de soldat/gradat profesionist! Câte locuri sunt la Constanța

16 Jun 2023 1701

Editorial Black Friday sau cum să arunci cu banii pe care nu îi ai

12 Nov 2022 2118

Black Friday la Emag Șase mașini, aproximativ 4 kg de aur și peste două tone de carne cumpărate până în jurul prânzului

11 Nov 2022 1434

Black Friday cu discounturi substanţiale la autovehicule rulate din gama premium la Das Welt Auto Constanța

11 Nov 2022 1422

Black Friday. În "Minutul de aur" au fost raportate 7.150 de tranzacţii

11 Nov 2022 1341