20 Sep, 2016 03:54
19504
Emilian ANDREI
Un cititor a surprins, ieri, în tipul Codului Portocaliu, în Constanța, o fotografie care l-a determinat să facă haz de necaz.
Devenind brusc filozof, văzând ce a fotografiat, și a suprins în memoria aparatului, ne-a spus că s-a întrebat, și ne întreabă și pe noi:
Tu ce preferi. O vară dulce sau picantă?
Uitându-ne și noi mai artent am văzut că ar fi vorba, parcă, de o reclamă.
Nu știm la ce se referă publicitatea de pe autobuzul cu pricina că nu am găsit-o nici pe Google.
Doar că și nouă ni s-a părut destul de prost nimerită în obiectivul aparatului în timpul pototpului care s-a abătut, ieri, asupra municipiului Constanța.
Dar reclama-i sufletul comerțului.
Cu cât contextul este mai prost nimerit cu atât se consideră mai tare tactica managerului de proiect sau de produs.
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: