IAA România şi Ziarul Financiar organizează prima ediţie a evenimentului „Ziua Publicitățiiˮ

IAA România, în parteneriat cu Ziarul Financiar, organizează “Ziua Publicității” , prima ediție a unicului eveniment dedicat în totalitate industriei de marketing și publicitate din România.
Evenimentul va avea loc pe 29 octombrie 2014, la Marriott Grand Hotel, începând cu orele 09.30.

Organizată sub sloganul “Publicitatea Crește România”, Ziua Publicității își propune să devină un cadru de dialog tripartit, profesioniști din domeniu, clienți și reprezentanți ai autorităților în domeniu fiind invitați să dezbată importanța pe care industria de marketing și publicitate o are asupra economiei naționale.

Baza discuțiilor va fi reprezentată de rezultatele unui studiu Deloitte, realizat în perioada mai-septembrie 2014. Materialul surprinde modul în care industria de marketing și publicitate contribuie direct la dezvoltarea economică, dar și percepția consumatorilor și a factorilor de decizie din companiile românești și internaționale active pe piața din România despre importanța publicității, atât ca mijloc de comunicare și informare în societate, cât și ca motor al afacerilor.

„6 din 10 români consideră că publicitatea are un impact direct asupra vieții lor” este una din primele concluzii ale studiului Deloitte.

Pe lângă prezentarea în detaliu a studiului, în cadrul evenimentului vor avea loc mese rotunde legate de impactul publicității asupra diverselor domenii de interes, interviuri și prezentări de poziție ale reprezentanților celor mai importanți actori din piață.

Printre temele care vor fi abordate se numără:
• Care este rolul publicității în creșterea PIB-ului şi economiei, în ansamblu?
• Cum este perceput rolul publicității în dezvoltarea societății civile și crearea brandului de țară?
• Cum văd antreprenorii rolul publicității ca motor de creștere al afacerilor?

Evenimentul este prezentat de Rompetrol.

Despre IAA


International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apară interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali.

La cel de al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Washington, D.C, filiala IAA România a fost recunoscută ca fiind cea mai activă şi creativă filială din lume şi a primit premiul Golden Tulip pentru Excelenţă pentru întreaga activitate.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Mihai Bârsan, preşedinte IAA România „Aproximativ 18% din locurile de muncă din România sunt influenţate de succesul publicităţii“

03 Nov 2014 1930

Eveniment unic „Ziua Publicităţii“, dedicată în totalitate industriei de marketing şi publicitate din România

29 Oct 2014 2239