24 Jan, 2017 17:07
3350
Cătălin PALIU
IKEA le recomandă clienților care au cumpărat un șezlong MYSINGSÖ înainte de februarie 2017 să îl aducă la magazinul IKEA din București, unde vor primi înapoi suma integrală plătită pentru produs sau își vor putea înlocui produsul.
Apelul este făcut din cauză că, după spălarea materialului textil, există posibilitatea ca șezlongul să fie reasamblat incorect și acest lucru să conducă la riscul de cădere sau de prindere a degetelor. Clienții care au cumpărat șezlongul MYSINGSÖ înainte de februarie 2017 sunt invitați la departamentul Relații Clienți din magazin pentru a returna produsul și pentru a primi înapoi suma integrală plătită pentru produs. Dovada plății (bonul) nu este necesară.
IKEA își cere scuze pentru inconveniențele create de rechemarea acestui produs.
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: