23 Apr, 2016 11:51
1843
Nadina RUSU
Primăria municipiului Constanța invită asociațiile și fundațiile din municipiu, precum și către cele care desfășoară activități pe raza administrativ-teritorială a acestuia, de a se înscrie în Registrul asociațiilor și fundațiilor constituit la nivelul autorității locale.
În acest sens, înscrierea în Registrul asociațiilor și fundațiilor constituit de Primăria municipiului Constanța conform OG nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații se poate face prin următoarele modalități:
A) Personal, la Centrul de Informare Cetățeni din incinta City Park Mall, la biroul 5 și 6
Sunt necesare următoarele documente:
- solicitare de înscriere (nu se folosește un formular tip);
- copie act constitutiv al asociației sau fundației;
- copie statut asociație sau fundație;
- copie hotărâre judecătorească de înființare a asociației sau fundației.
B) Online, la e-mail primarie@primaria-constanta.ro , în atenția doamnei Luminița Lare, prin scanarea și transmiterea documentelor menționate la lit. A)
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: