ING va returna clienților comisioanele aferente retragerilor de numerar de la alte bănci, după blocarea sistemului de ieri

După ce ATM-urile, sistemele de acceptare a cardurilor ING, cât și serviciul Home'Bank, au fost indisponibile ieri, timp de mai multe ore, pentru clienții băncii, din cauza unor erori în sistemul de stocare a datelor, ING România va returna comisioanele aferente retragerilor de numerar de la bancomatele altor bănci, efectuate, sâmbătă, de către proprii clienți.

Tot aici, banca va suporta costurile adiționale generate de indisponibilitatea plăților cu cardul, informează Agerpres.
În același timp, banca precizează că blocajul serverelor băncii și sistemul de stocare a datelor a fost provocat în urma unui test planificat efectuat în centrul de date al ING, pentru sistemul de stingere a incendiilor.

„Sâmbătă, 10 septembrie, în timpul unui test planificat în centrul nostru de date pentru sistemul de stingere a incendiilor, procedura de eliberare a gazului Inergen a afectat în mod sever și neașteptat mai multe servere și sistemul de stocare a datelor. Primele probleme au început să apară după ora 13:00. Au fost afectate toate serviciile conectate sistemului de stocare a datelor, respectiv tranzacții cu cardul, operațiuni la bancomat, serviciul de internet banking, sistemele de comunicare și website-ul www.ing.ro. În consecință, o mare parte din tranzacții nu au putut fi procesate și comunicarea cu clienții a fost întârziată (...) Ne cerem scuze, încă o dată, pentru situațiile neplăcute pe care le-au întâmpinat clienții noștri și ne asumăm responsabilitatea pentru problemele cauzate. Astfel, vom returna clienților comisioanele aferente retragerilor de numerar de la bancomatele altor bănci efectuate ieri. Avem, de asemenea, în vedere acoperirea costurilor adiționale generate clienților afectați de indisponibilitatea plăților cu cardul. În ciuda acestui incident excepțional și fără precedent în istoria ING România, prioritatea noastră rămâne asigurarea de servicii financiare la nivelul înalt de așteptări cu care ne-am obișnuit clienții de-a lungul anilor', se arată în comunicarea băncii.


Citește și: ING - Rețeaua de ATM-uri și serviciul Home'Bank sunt indisponibile

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Consiliul Concurenței a finalizat inspecțiile inopinate în sectorul bancar!

11 Sep 2023 826

Bancă sancționată pentru nerespectarea RGDP

10 Feb 2021 1767

Banca ING anunță modificarea programului de lucru

25 Mar 2020 1581

Tranzacţii cu probleme la o bancă cunoscută din România. Clienţii s-au trezit cu conturile pe minus

08 Oct 2018 1625

Comunicat de presă Bancpost Bancpost devine cel de-al 7-lea membru al Consiliului Patronatelor Bancare

24 Sep 2015 2503

Realitatea.net Mişu Negrițoiu a încălcat embargoul SUA, falsificând documente bancare

27 Jul 2015 1971

Credit sindicalizat de 360 de milioane de dolari, semnat de KMG International cu patru bănci

25 Apr 2015 2569

KMG International a semnat un credit sindicalizat de 360,000,000 USD cu Banca Comercială Română, ING Bank, Raiffeisen Bank şi UniCredit Ţiriac Bank

24 Apr 2015 2730

Insolvența Mediafax Cine are de recuperat bani de la compania lui Adrian Sârbu

30 Mar 2015 1881