26 Dec, 2011 16:20
1088
Printr‑o mişcare strategică, liderul pieţei locale a vinurilor, Murfatlar, a reuşit să facă vânzări de peste 10 milioane de euro în plus faţă de anul 2010. Urmează încă mişcare strategică. În luna august a anului trecut, Murfatlar anunţa demararea proiectului „Crama Murfatlar", un agresiv plan de extindere în retail, practic o acţiune menită să aducă vinul mai aproape de oameni. Anul 2011 este primul în care proiectul „Cramele Murfatlar" a dat roade: vânzări de peste 10 milioane de euro în cele 108 magazine proprii deschise în principal în cursul acestui an. O cifră uriaşă, dacă avem în vedere că în 2010 Murfatlar făcea vânzări de circa 33 de milioane de euro. Iar această situaţie se datoreză, în mod paradoxal, crizei. „Chiar dacă se află într‑o perioadă nefastă datorită scăderii consumului după 2008, piaţa oferă totuşi oportunităţi majore pe care noi nu vrem să le ratăm", spune Daniel Negrescu, Brand Manager Murfatlar.
Continuarea pe http://www.money.ro/murfatlar--urmatoarea-miscare-strategica_1200046.html
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: