09 Jun, 2020 14:41
2918
Biroul de presă al Primăriei Constanța confirmă faptul că în această dimineață, doi comisari din cadrul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanța s-au prezentat la sediul Primăriei din bd. Tomis, nr. 51, ocazie cu care au lăsat o invitație adresată Consiliului Local Constanța, de a se prezenta la sediul Comisariatului cu un punct de vedere formulat în scris referitor la perceperea taxei de parcare.
În consecință, invitația CJPC a fost direcționată către entitatea invitată, a precizat purtătorul de cuvânt al instituției, Adriana Deoanca.
Vă reamintim, pe 25 martie ac., regulamentul parcărilor din Constanţa a fost anulat definitiv!
Este vorba despre HCLM nr. 235/28.06.2018 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a parcărilor publice de pe raza municipiului Constanța a fost anulată definitiv. Decizia a fost luată de judecătorii Curții de Apel Constanța.
Regulamentul stabileşte cadrul general de reglementare pentru desfăşurarea activităţilor de amenajare, întreţinere, plată, rezervare a locurilor de parcare, ridicare a vehiculelor, precum şi drepturile şi obligaţiile persoanelor fizice sau juridice care utilizează locurile de parcare.
Hotărârea privind aprobarea regulamentului de organizare şi funcţionare a parcărilor publice de pe raza municipiului Constanţa a fost votată în şedinţa din data de 28 iunie 2018, de 15 consilieri locali, şapte consilieri au fost împotriva acestui măsuri, iar alţi trei consilieri s-au abţinut.
Regulamentul a fost anulat și de Tribunalul Constanța la data de 4 iunie 2019.
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: