17 Oct, 2016 13:27
6385
„În primă fază, impresiile sunt preponderent pozitive. Credem că am oferit un serviciu adaptat vremurilor pe care le trăim, iar acest lucru a fost făcut după realizarea unui sondaj în rândul clienţilor, clienţi care, în majoritatea lor, s-au declarat interesaţi de această posibilitate”, ne-au spus cei de la City Taxi Constanţa.
„Am primit un singur feedback negativ, dar acela se referea strict la partea de design. Cum gusturile în materie de design sunt subiective, vom încerca să ne formăm o părere despre linia de design agreată de majoritatea utilizatorilor şi vom oferi un update în acest sens. La această variantă, designul (culori şi fonturi) a fost gândit pentru a oferi o vizibilitate cât mai bună, atât în condiţii de luminozitate redusă, cât şi în condiţiile în care telefonul este utilizat într-un mediu însorit.”
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: