Rezultate HEINEKEN România a înregistrat o cifră de afaceri mai mică în 2013


Cifra de afaceri netă pe care a înregistrat-o compania HEINEKEN în 2013 a fost cu cinci procente mai mică decât cea înregistrată în 2012.

Într-un an pe care l-au considerat dificil, reprezentanţii companiei HEINEKEN România au anunţat că cifra de afaceri în 2013 a fost de 1,120 milioane de lei, rezultate pozitive înregistrând mărcile Bucegi şi Neumarkt.

“2013 a fost un an dificil, în care vremea nefavorabilă, nivelul scăzut de încredere al consumatorilor și majorarea accizei au dus la o scădere a pieței de bere în România. În ciuda acestor condiții economice dificile, ne-am menținut poziția de lideri pe piață cu ajutorul portofoliului puternic, a investițiilor în mărci și a inovațiilor. Cota noastră de piață în valoare a crescut, dovedind faptul că strategia noastră pe termen lung continuă să dea rezultate bune”, a declarat Onno Rombouts, managing director HEINEKEN România.

Cu toate acestea, portofoliul HEINEKEN România s-a dezvoltat în continuare, compania lansând berea Bucegi la doză  și Ciuc Radler Fără Alcool

În ceea ce priveşte anul în curs, estimările sunt încă rezervate. “În 2014 ne așteptăm, în continuare, la condiții dificile și ne vom ghida după aceeași strategie performantă pentru a susține creșterea sustenabilă a companiei”, a mai spus Onno Rombouts.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.