22 Jul, 2019 16:14
1263
"De ani de zile, Casa Naţională de Asigurări de Sănătate - şi spun Casa, deşi ştiu foarte clar care sunt direcţiile care au avut grijă să nu meargă procedurile în direcţia legală şi normală - uzând de procedee birocratice exagerate a blocat ceea ce înseamnă funcţionarea normală a sistemului. Şi îmi asum ceea ce spun, pentru că în momentul în care nişte proceduri care puteau fi finalizate, chiar cu toate contestaţiile din lume, au fost uitate oferte care au expirat stând în Casă... - sunt lucruri care au îngreunat şi au afectat foarte mult funcţionarea acestui sistem. Aş dori în numele celor de la Casă - deşi nu este în subordinea Ministerului Sănătăţii - să îmi cer scuze utilizatorilor şi pacienţilor care au de suferit în urma nefuncţionării sistemului la capacitatea la care a fost creat", a afirmat ministrul, într-o conferinţă de presă.
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: