05 Sep, 2016 12:07
2036
Conducerea ANAT, împreună cu mai multe agenții de turism membre ale asociației, care vând în special vacanțe pe litoralul românesc, și hotelieri din Eforie Nord, Jupiter, Venus, Saturn, Cap Aurora, Neptun, Olimp și Mamaia, au analizat rezultatele sezonului 2016 și au discutat modalități de colaborare, în favoarea turiștilor, pentru anul următor.„În urma întâlnirilor de final de sezon, pe care conducerea Asociației Naționale a Agențiilor de Turism le-a avut zilele acestea cu mai mulți hotelieri de pe litoral, constatăm că sezonul 2016 a fost mai bun decât ne-am așteptat. Gradul de ocupare a crescut cu 8-12% față de vara trecută, din informațiile noastre“, a spus Alin Burcea, președintele ANAT.
„Litoralul românesc are perspective de creștere constantă datorită relației excelente dintre agențiile de turism, care îl promovează permanent, și hotelieri, care prin investițiile realizate îmbunătățesc an de an serviciile oferite turiștilor. Avem însă nevoie de susținerea autorităților locale, care să realizeze investiții în înfrumusețarea stațiunilor, și de a autorităților centrale, care să susțină programele propuse de ANAT pentru atragerea turiștilor pe litoral“, precizează Alin Burcea.
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: