COMUNICAT DE PRESA - NE PROMOVAM LA ATENA!

NE PROMOVĂM LA ATENA!
 
Joi, 29 octombrie a.c., doamna Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării va susţine o prezentare a destinaţiilor pe care le reprezentăm - Litoral şi Delta Dunării - la ATENA, intr-un eveniment de promovare organizat împreună cu BLUE AIR, Organizaţia de Turism a CIPRULUI şi Biroul de Turism al oraşului TORINO, alături de care ne vom promova, in faţa unei asistenţe de peste 150 agenti de turism greci invitaţi.
 
Evenimentul face parte din Campania de promovare pe care o iniţiem pe piaţa Greciei şi a Ciprului, odată cu pregătirea de inaugurare a primului zbor direct Constanta - Atena - Larnaca, ce va fi operat de Blue Air, începând din 4 iunie 2016.
 
In prealabil, am derulat o serie de întâlniri cu echipa manageriala Blue Air, inclusiv cu o delegaţie de turoperatori greci şi ciprioţi care au vizitat Mamaia, cu câteva săptămâni în urmă.
 
Pentru acest eveniment şi pentru cel următor, ce va avea loc în mod similar în Cipru, am pregătit versiunea în limba greacă a spotului video de 1 minut Mamaia Oficial şi a broşurilor de promovare Mamaia.
 
Reamintim că în acest an, datorită eforturilor conjugate pe care le derulăm în strâns parteneriat cu conducerea aeroportului Mihail Kogălniceanu Constanta, am reuşit să atragem companiile Blue Air si Wizz Air pe Constanta, cu 2 rute noi, si anume Milano Bergamo si Londra. Continuăm să derulăm un parteneriat strâns cu Turkish Airlines, pentru a sprjini in continuare prezenţa lor pe aeroportul Constanta. În acest sen, derulăm frecvent actiuni comune de promovare.
 
Declaraţie Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării: „Am construit o strategie de promovare eficientă, care urmăreşte atragerea de noi rute aeriene către Constanţa şi, odată cu acest obiectiv, campanii de promovare în ţările respective.

După acţiunile comune de promovare derulate cu companiile Blue Air (Italia şi Israel) şi Turkish Airlines (Turcia), pornim acum o campanie de promovare a staţiunii Mamaia, a litoralului românesc şi a Deltei Dunării în Grecia şi în Cipru, având în vedere că ne pregătim să lansăm cursa Constanţa - Atena - Larnaca.

Pentru evenimentul de promovare de la Atena am pregatit spotul de 1 minut şi broşura staţiunii Mamaia în limba greacă, materiale realizate din fondurile provenite din taxa de promovare. Pentru prima dată, o destinaţie turistică din România se promovează în Grecia, şi suntem onoraţi că participăm la acest eveniment alături de Cyprus Tourism Organization şi alături de Turismo Torino, organizaţia de turism a oraşului Torino.”

 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.