Infotripuri pe Litoral si in Delta Dunarii 26 Mai 2015

Incepand de saptamana trecuta, pe litoral si in Delta Dunarii, au loc mai multe infotripuri cu agenti de turism si reprezentanti mass-media, care viziteaza locatii hoteliere, de alimentatie publica si agrement.

         Desi nu mai vorbim de o actiune unica, organizata de ANAT si Asociatia pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului Litoral - Delta Dunarii, aceste infotripuri desfasurate in perioade diferite, aduc pe litoral si in Delta Dunarii, in total, un numar de aproximativ 400 de agenti de turism.
         Am inceput sezonul infotripurilor cu cele ale agentilor de turism si jurnalistilor din Turcia si Italia, organizate de Asociatia Litoral Delta Dunarii, in perioada 1 - 3 mai, care au fost integrati in evenimentele care se desfasurau la acel moment - Parada de deschidere a sezonului estival si deschiderea oficiala a cluburilor.

         Am lansat astfel un nou trend si anume, integrarea acestor agenti de turism si a jurnalistilor in evenimentele pe care Asociatia Litoral - Delta Dunarii le organizeaza la momentul respectiv. Astfel, saptamana acesta se vor afla in infotrip in Delta Dunarii si pe litoral, agentii de turism si jurnalistii adusi de Agentia Bibi Touring care vor fi prezenti la evenimentul Smart Driving Series.

        Lansam pe aceasta cale, catre dumneavoastra, invitatia de a participa la acest  eveniment, duminica, 31 mai, ora 11.00, in parcare la Maritimo, pentru  de a va intalni cu agentii de turism, pentru a afla opiniile lor cu privire la vizitele pe care le-au avut in program,
        Saptamana viitoare va avea loc infotripul Federatiei de Promovare a Turismului din Moldova, care va aduce in infotrip pe litoralul romanesc 40 de agenti de turism si jurnalisti. Acestia vor vizita hoteluri si atractii locale din toate statiunile si vor ajunge vineri, 5 iunie in statiunea Mamaia. Vom organiza o conferinta de presa cu aceasta ocazie pe are o vom anunta in timp util.
        
Declaratie Corina Martin, Presedinte Asociatia Litoral - Delta Dunarii: "Sustinem eforturile touroperatorilor romani si straini pentru a aduce in vizita agenti de turism care apoi, la intoarcerea in agentiile lor de turism, sa vanda cu mai multa incredere vacante in destinatiile pe care noi le promovam. Strategia noastra Mamaia Style 2015 e sa integram infotripurile si agentii de turism in evenimentele Mamaia”
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.