Satisfacţie garantată pentru clienţii Citibank cu toate produsele bancare pentru persoane fizice

 Citibank România marchează 200 de ani de experienţă globală prin lansarea unui beneficiu unic pe piaţa bancară din România

Cu noul beneficiu "Satisfacţie garantată", clienţii Citibank România au posibilitatea de a primi înapoi contravaloarea comisioanelor plătite în mod direct către bancă, dacă nu sunt mulţumiţi de produsele băncii în termen de până la şase luni.

Beneficiul se aplică creditelor de nevoi personale, cardurilor de credit şi conturilor curente, oferind clienţilor şansa de a evalua produsele băncii pe o perioadă de până la şase luni, în funcţie de tipul de produs. În cazul în care pe parcursul acestei perioade clientul nu este pe deplin mulţumit de produsul sau serviciul contractat, acesta poate încheia colaborarea, fiindu-i rambursată valoarea comisioanelor plătite băncii pentru furnizarea respectivului produs sau serviciu.

Astfel, în cazul în care, în termen de 30 de zile, clientul este nemulţumit de creditul de nevoi personale şi decide că nu mai doreşte împrumutul, banca nu va încasa dobânda calculată şi comisionul de rambursare anticipată de 1%, condiţionat de rambursarea integrală a sumei contractate.

În ceea ce priveşte cardurile de credit Citi, banca rambursează comisionul anual de administrare în cazul în care deţinătorul de card decide, în termen de 60 de zile de la contractare, că produsul nu corespunde nevoilor sau aşteptărilor sale.

De asemenea, referitor la produsul de cont curent All Inclusive, în situaţia în care clientul doreşte să închidă contul în maxim şase luni de la data deschiderii, banca îi va rambursa toate comisioanele unice lunare în valoare de 30 de lei plătite până la momentul respectiv.

"Cu 200 de ani de experienţă în construirea de relaţii pe termen lung cu clienţii noştri, prioritatea Citi este de a oferi, împreună cu produsele şi serviciile, o experienţă bancară superioară. Noul beneficiu care garantează satisfacţia clienţilor noştri demonstrează încă o dată faptul că oferta noastră este construită în jurul nevoilor clienţilor. Ne dorim să consolidăm încrederea clienţilor noştri, asigurându-i de faptul că vor primi soluţii financiare responsabile şi transparente precum şi o calitate ireproşabilă a serviciilor de fiecare dată când aleg Citibank. Satisfacţia garantată este un concept unic pe piaţa bancară din România, reprezentând una dintre iniţiativele prin care ne-am propus să ne sprijinim clienţii să-şi transforme ambiţiile în realizări", a declarat Kumar Ramachandran, Director departament persoane fizice, Citibank Romania.

Informaţii suplimentare despre produsele şi serviciile Citibank sunt disponibile pe www.citibank.ro sau la sau la linia CitiPhone 0800801040.

Despre Citi

Citi, una dintre cele mai importante companii internaţionale de servicii financiare, deţine 200 de milioane de conturi de clienţi în peste 160 de ţări din lume. Citi furnizează persoanelor fizice, companiilor, guvernelor şi instituţiilor o gamă largă de produse şi servicii financiare, inclusiv credite şi servicii bancare pentru persoane fizice, activităţi bancare şi de investiţii pentru companii, garanţii bancare şi managementul averilor.

Informaţii suplimentare pot fi găsite la adresa www.citigroup.com | Twitter: @Citi | YouTube: www.youtube.com/citi | Blog: http://new.citi.com | Facebook: www.facebook.com/citi | LinkedIn: www.linkedin.com/company/citi.

Despre Citibank România

Citibank este prezentă în România încă din anul 1996 şi furnizează produse şi servicii financiare de înaltă calitate companiilor naţionale şi internaţionale, companiilor mici şi medii, sectorului public, organizaţiilor non-profit şi persoanelor fizice.

Informaţii suplimentare pot fi găsite la adresele www.citibank.ro | Facebook: www.facebook.com/CitibankRomania.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1167

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1210

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1270

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1197

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1352

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1496

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1938

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1565

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1503

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1427

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1602

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1844

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3696

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3097

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6155