Biserica „Sfântul Mare Mucenic Gheorghe“ din Mangalia va fi reabilitată. Contractul, adjudecat de o firmă din Bucureşti (document)


Municipiul Mangalia a anunţat numele agentului economic care şi-a adjudecat contractul privind proiectarea, execuţia şi asistenţa tehnică pentru reabilitarea Bisericii „Sfântul Mare Mucenic Gheorghe“.
 
Mai exact, este vorba despre contractul „Proiectare, execuţie şi asistenţă tehnică pentru obiectivul de investiţii execuţie «Reabilitarea faţadelor, a picturii murale exterioare şi interioare, consolidarea structurii de rezistenţă, sistematizarea curţii, refacerea împrejmuirii, reabilitarea tuturor instalaţiilor şi construire lumânărar pentru Biserica Sfântul Mare Mucenic Gheorghe»“, care a fost adjudecat de RBS AG Construct SRL, la o valoare de 7.533.541,51 de lei.
 
Obiectivul de intervenţii ce face subiectul acestei documentaţii este „Reabilitarea faţadelor, a picturii murale exterioare şi interioare, consolidarea structurii de rezistenţă, sistematizarea curţii, refacerea împrejmuirii, reabilitarea tuturor instalaţiilor şi construirea lumânărarului pentru Biserica Sfântul Mare mucenic Gheorghe”. Având în vedere ca în prezent edificiul monument istoric păstrează volumetria şi nivelurile de călcare originare, precum şi golurile de ferestre şi uşi, împreună cu modul de tratare a paramentelor interioare, se propune ca în cadrul conceptului de intervenţie preconizat să se prevadă, prin documentaţia tehnică, intervenţii minimale atât structurale, cât şi arhitecturale, dând o pondere mai mare lucrărilor de conservare şi de protecţie a edificiului la agresivitatea factorilor de mediu, precum şi măsuri de punere în valoare.
 

Responsabili de atribuirea licitaţiei

 
Persoanele cu funcţii de decizie, responsabile de atribuirea procedurii publice, sunt: Radu Cristian - primar, Angelescu Dragoş - viceprimar, Cabuz Andreea - secretar municipiu, Fotin Diana lonela - director Direcţia Economică, Ciocănel Simona - director Direcţia Management Fiscal şi Control Venituri, Călin Didi George - director Direcţia Achiziţii, Investiţii şi Programe de Dezvoltare, Călin Mihaela - director Direcţia Gospodărire Urbană şi Servicii de Utilităţi Publice, Gheorghe Ana Maria - director Direcţia Turism şi Mediul de Afaceri, Enache Paul Aurel - arhitect-şef, Angelescu Mihai - director Direcţia Poliţia Locală, Gardan Andrei - director Direcţia Urbanism şi Amenajare a Teritoriului, Toader Margareta - şef Serviciu Resurse Umane-Salarizare, Drăgulin Andreea - şef Serviciu Venituri Persoane Fizice, Niculae Florina - şef Serviciu Venituri Persoane Juridice, Calmbach Vasilica - şef Birou Inspecţie Fiscală, Gafencu Aurelia - şef Birou Urmărire Contracte, Fond Locativ, Macău Aurelian Marian - şef Birou Executare Silită Creanţe, Buruiană Eugenia - şef Serviciu Contabilitate, Negru Maria - şef Serviciu Buget, Execuţie, Patrimoniu, Căpraru Adriana - şef Serviciu Turism şi Organizare Evenimente, Popa Dan Ciprian - şef Serviciu Management Proiecte, Drăgan Dan Elena - şef Birou Registratură şi Informare Cetăţeni, llie Marius - şef Birou Administrare Pieţe, Baze Sportive şi Agrement, Ivan Alexandra - şef Birou Monitorizare Servicii de Utilităţi Publice, Stamate Claudiu - director Direcţia Asistenţă Socială, Duca Adriana - şef Serviciu Asistenţă Socială, Marin Aurelia Daniela - şef Birou Prestaţii Sociale, Peleanu Ana - şef Serviciu Administrare Centre, Gheorgheovici Diana Lorena - şef Serviciu SPCLEP, Georgescu Dan-Lucian - administrator public.
 
 

RBS AG Construct SRL, în datele Registrului Comerţului

 
Înfiinţată în anul 2017, RBS AG Construct SRL are sediul în Bucureşti. Capitalul social subscris, de 200 de lei, integral vărsat, este compus din 20 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. RBS AG Construct SRL este deţinută de asociatul unic Plăstoi Nicoleta, care este şi administratorul firmei al cărei obiect de activitate constă în lucrări de construcţie a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale.
 
Situaţia financiară pe anul 2017 arată astfel: 3 salariaţi, cifră de afaceri de 6.953 de lei şi o pierdere de 16.867 de lei.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
 

Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
 
 
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nu exista articole asemanatoare.