CN Administrația Porturilor SA, contract pentru o construcţie echipată cu sistem pentru evacuarea fumului şi gazelor fierbinţi (DOCUMENT)



Compania Națională „Administrația Porturilor Maritime" SA Constanța a organizat o licitație pentru achiziția unei construcții echipată cu sisteme de verificare, dar și întreținere sisteme/ instalații pentru evacuarea fumului și gazelor fierbinți, la magazia de grupaj CFS din terminalul de containere.
 

Contractul a fost atribuit pe data de 27 aprilie 2022, iar pe licitatiapublica.ro a fost publicat pe 29 aprilie 2022.
 
Construcţia echipată cu sistem pentru evacuarea fumului şi gazelor fierbinţi care face obiectul prezentului caiet de sarcini este o construcţie metalică pe fundaţie din beton armat, formată din două secţiuni.

Secțiunea 1: parter, etaj 1 şi parţial etaj 2, cu deschidere de 7,50 m şi 8 travei de câte 5 m fiecare.

Parter – 2 birouri, 2 camere depozitare, 2 camere platformă, 2 camere inspecție, birou, casa scării, toalete, centrală termică.

Etaj I – 4 birouri , vestiare, toalete

Etaj II – 4 birouri, toalete, casa scării.

Secțiunea 2: parter cu deschidere de 40 m si console de 8 m pe ambele părți cu 10 travei de cate 7,5 m plus o altă travee de 7,5 m fără console.

Înălțimea maximă a construcției este de 12,4 m, structura de rezistentă este pe cadre metalice, iar acoperişul este prevăzut din panouri uşoare.


Instalaţia pentru evacuarea fumului şi gazelor fierbinţi echipează Secțiunea 2 din Magazia de grupaj CFS.

Serviciile de verificare şi întreţinere (1 verificare generală) vor include următoarele operaţiuni obligatorii:
  • verificarea stării tehnice şi funcţionarea trapelor şi a elementelor de acţionare;
  • verificarea închiderii elementelor mobile de compartimentare care sunt integrate în sistemele de evacuare a fumului;
  • curățarea și gresarea dispozitivelor mecanice.
  • înlocuirea buteliilor cu CO2 și a fiolelor fuzibile ale trapelor;
  • identificarea pieselor/componentelor defecte și înlocuirea acestora;
  • identificarea eventualelor lucrări de reparații necesare și evaluarea costurilor acestora, dacă este cazul.
  • întocmirea raportului privind starea sistemelor şi funcţionalitatea acestora
Mentenanţă specifică în caz de defect (funcţionare anormală); Operaţiile vor cuprinde:
  • identificarea dispozitivului defect/care funcționează anormal;
  • stabilirea şi analiza cauzei şi repunerea în funcţiune a dispozitivului, dacă mai este posibil;
  • întocmirea raportului privind starea sistemelor şi funcţionalitatea acestora.
Entitatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare cu cel puțin 4 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.

Ofertanții pot solicita clarificări cel târziu cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor.

La clarificările transmise după această dată entitatea contractantă nu va răspunde.
 
Valoarea totală a contractului este de 44.999 lei, iar societatea comercială câștigătoare este Greensoft SRL
 
Despre GREENSOFT SRL

Societatea comercială a fost înființată în anul 2004 și are sediul social în municipiul Constanța.

Domeniul principal de activitate al firmei îl reprezintă, potrivit codului CAEN, repararea calculatoarelor şi a echipamentelor periferice.

Asociat și administrator este Niculae Bogdan.

În anul 2020, bilanțul arată o cifră de afaceri în valoare de 4.088.686 lei, profit 128.860 lei și un număr mediu de 24 salariați.

Firma are 7 dosare în instanță, conform datelor furnizate de confidas.ro.

Totodată, compania are un singur punct de lucru, temporar.

Societatea GREENSOFT SRL a încheiat 111 contracte de achiziții publice in valoare totală de 1.022.215,10 lei.

Printre autoritățile contractante se numără Administrația Națională Apele Române și Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă din Constanța.  

Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.

În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Trei parcele de teren, situate în Porturile Constanța și Midia, pot fi închiriate de la CN APM Constanța. Licitația de atribuire se va desfășura în luna mai (DOCUMENT)

22 Apr 2024 498

Dezbaterea publică, pe data de 25 aprilie CN ACN Constanța SA va sistematiza teritoriul aferent Danei 99 din zona fluvio-maritimă

20 Apr 2024 431

Ce decizii au adoptat acționarii CN Administrația Porturilor Maritime SA Constanța?

15 Apr 2024 468

Tomis Marina Management a câștigat procesul pentru Portul Tomis Constanța! Judecătorii explică victoria (MOTIVARE+DOCUMENT)

14 Apr 2024 2329

Cumpărări directe Constanța CN APM SA. Lucrări de ignifugare a podului clădirii Gării Maritime (DOCUMENT)

13 Apr 2024 483

Pentru atingerea capacitatii de trafic de 11,5 milioane tone pe an Portul Medigida va fi modernizat și extins de CN ACN Constanța SA

11 Apr 2024 1193

CN Administrația Porturilor Maritime SA Constanța evaluează parcelele de teren pentru închiriere

11 Apr 2024 410

Justiție Constanța Euro Audit Service SRL, obligată de instanță să achite CN APM Constanța cheltuielile de judecată

03 Apr 2024 536

Portul Constanța a cumpărat lapte praf. Vezi pentru ce sumă (DOCUMENTE)

27 Mar 2024 508

CN APM SA Constanța Contract pentru dragaj de investiții în porturile maritime. Ce valoare are (DOCUMENT)

24 Mar 2024 638

Cumpărări directe DSL Save Topleg SRL, din Caransebeș, va oferi CN APM Constanța SA servicii de legătorie a documentelor (DOCUMENT)

21 Mar 2024 472

Știri Portul Constanța CN APM cumpără consultanță pentru proiectul de extindere a drumului dintre Poarta 7 și podul nou de la Agigea, la intersecția cu drumul dintre Poarta 9 și Poarta 8 (DOCUMENT)

20 Mar 2024 580

Un teren de 10.000 mp și unul de 6.000 mp în atenția acționarilor Transfer de terenuri între CN APM Constanţa și Autoritatea Vamală Română

18 Mar 2024 827

Acționarii CN APM Constanța vor desemna membrii provizorii în Consiliul de Administraţie pe 25 aprilie

18 Mar 2024 480

Licitații Constanța CN APM SA achiziționează servicii de verificare, reparare și etalonare a aparatelor de măsură și control (DOCUMENT)

11 Mar 2024 513