CN APM Constanța, contract cu trei societăți pentru servicii privind securitatea la incendiu (document)

  • CN APM Constanța a încheiat un contract de servicii, în trei loturi.
Compania Naţională „Administraţia Porturilor Maritime” SA Constanţa a atribuit la data de 7 iunie 2021, contracte de servicii, în trei loturi, pentru conformare din punct de vedere al securității la incendiu pentru trei clădiri din cadrul companiei.

„Conformare din punct de vedere al securității la incendiu și amenajare birouri etaj 5 (expertiză, SSI, proiectare, avizare PSI) - CLADIRE RĂDĂCINĂ MOL 1S” - Lot 1
„Conformare din punct de vedere al securității la incendiu și scară de evacuare corpul E (expertiză, SSI, proiectare, avizare PSI) - CLADIRE CĂMIN POARTA 2” - Lot 2
„Conformare din punct de vedere al securității la incendiu și amenajare arhivă parter, birouri în pod (expertiză, SSI, proiectare, avizare PSI) - CLADIRE POLICLINICĂ” - Lot 3

Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea totală a contractului, fără TVA, este de 144.390 lei.

Societățile câștigătoare sunt Inaco Legal SRL, Proiect Aic și SC TMG-Conprest SRL.

Descrierea contractului

Lot 1: Ca urmare a verificărilor efectuate de către personalul de specialitate al ISU Constanţa s-a constatat faptul că imobilul “Clădire administrativă Rădăcină Mol 1S”, modernizat în anul 2000 prin realizarea unei supraetajări cu destinaţia de micro-cantină, nu deține autorizație de securitate la incendiu. Pentru remedierea deficienţelor, completarea documentaţiei tehnice și pentru transformarea spațiilor cu destinația de cantină în spații administrative pentru birouri în vederea obținerii autorizației de securitate la incendiu pentru “Clădire administrativă Rădăcină Mol 1S”, este necesară evaluarea construcției de către un specialist expert tehnic atestat MDRAP pentru cerința fundamentală – Securitate la incendiu Cc + Ci (construcții și instalații), proiectare și ulterior execuție spații pentru birouri în locul cantinei, în funcție de măsurile și soluțiile prevăzute în raportul de expertiză tehnică.

Lot 2: Ca urmare a verificărilor efectuate de către personalul de specialitate al ISU Constanţa s-a constatat faptul că imobilul “Clădire administrativă Cămin muncitoresc la Poarta 2”, ca urmare a schimbării proprietarului unuia dintre corpurile principale, nu deține autorizație de securitate la incendiu. Pentru delimitarea proprietății dintre corpul principal C (înstrăinat/predat Companiei de Navigație PETROMIN în anul 1991) și corpul de legătură E (proprietar APC RA) s-a desființat ușa de legătură dintre cele două corpuri prin zidirea acesteia, astfel încât corpul E a rămas cu o singură ușă/cale de acces-evacuare. Pentru remedierea deficienţei în vederea obținerii autorizației de securitate la incendiu, este necesară evaluarea construcției de către un specialist expert tehnic atestat MDRAP pentru cerința fundamentală – Securitate la incendiu Cc + Ci (construcții și instalații), proiectare și ulterior execuție unei a doua scări de evacuare pentru corpul E.

Lot 3: Ca urmare a verificărilor efectuate de către personalul de specialitate al ISU Constanţa s-a constatat faptul că imobilul “Clădire administrativă Policlinică Port”, modernizat prin realizarea unor spaţii administrative de tip birou (OPEN OFFICE) în podul clădirii și o arhivă la parter cu suprafaţa mai mare de 36 mp, nu deține autorizație de securitate la incendiu.

Pentru remedierea deficienţei în vederea obținerii autorizației de securitate la incendiu, este necesară evaluarea construcției de către un specialist expert tehnic atestat MDRAP pentru cerința fundamentală – Securitate la incendiu Cc + Ci (construcții și instalații), proiectare și ulterior execuție de conformare a spațiilor de birou din pod și amenajare arhivă la parter.


Lot 1 - are o valoare estimată de 75.000 lei fără T.V.A.; Lot 2 - are o valoare estimată de 120.000 lei fără T.V.A.; Lot 3 - are o valoare estimată de 40.000 lei fără T.V.A.

Persoane din cadrul entității contractante cu funcție de decizie

Murgeanu Gabriela, Serban Daniela, Batrinca Ghiorghe; Burlacu Mircea, Naftali Adrian Daniel, Petrascu Elena, Chirila Constantin, • Conducere executivă: Florin Goidea - Director General, Dan Adrian Dugaiașu - Director general adjunct, Daniela Serban - Director Economic, Laurentiu Florin Chirila - Director Tehnic, Doru Adrian Mihai - Director exploatare, Otilia Ifimov – Sef Departament Achizitii Publice, Pepi Tanase Iulian – Sef Serviciu Juridic şi Contencios; • Alti semnatari: Cristian Iliescu – Sef Birou PSI si Situatii de Urgenta, Gamalan Adina - Sef Birou Control Financiar Preventiv, Constantin Brandi – Sef Serviciu Patrimoniu, Adrian Stoean – Sef Serviciu Tehnic-Reparații, Cristian Albu – Responsabil Achizitie din cadrul Departamentului Achizitii Publice.

Despre societățile câștigătoare

Societatea Proiect Aic SRL a fost înființată în anul 2006, în comuna Șcheia, județul Suceava și are ca domeniu de activitate „activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea”.

Potrivit confidas.ro, pe anul fiscal 2020, societatea a raportat o cifră de afaceri de 2.429.366 lei, un profit net de 645.707 lei și un număr de 13 angajați.

Asociat unic al societății și administrator este Ancuța Raluca Cucu. Aceasta mai ocupă funcția de asociat și administrator în firma Impo Construct SRL.

Compania Proiect Aic SRL a încheiat 133 contracte de achiziții publice in valoare totală de 7.769.758,22 lei. Printre societățile contractante se află Compania Națională Aeroporturi București sau Registrul Auto Român. 

Societatea nu are niciun dosar în instanță.

Inaco Legal SRL este o societate înregistrată în anul 2010, în municipiul Galați și are ca domeniu de activitate lucrări de instalaţii electrice.

Potrivit confidas.ro, pe anul fiscal 2020, societatea a raportat o cifră de afaceri de 1.154.893 lei, un profit net de 401.609 lei și un număr mediu de 10 de salariați.

Asociat unic și administrator al firmei este Costel Moldoveanu.

Compania Inaco Legal SRL a încheiat 98 contracte de achiziții publice în valoare totală de 2.796.097,23 lei.

Societatea SC TMG-Conprest SRL a fost înregistrată în anul 1994, în municipiul Turnu Măgurele, județul Teleorman.

Domeniul de activitate al firmei este lucrări de instalaţii sanitare, de încălzire şi de aer condiţionat.

Potrivit confidas.ro, asociații și administratorii societății sunt Bocioroagă D. Emil și Bocioroagă Alexandru.

Pe anul fiscal 2020 societatea a înregistrat: o cifră de afaceri de 5.959.927 lei, un profit net de 378.291 și un număr de 38 de salariați.

Compania Tmg- Conprest SRL a încheiat 675 contracte de achiziții publice în valoare totală de 6.111.102,59 lei. Printre autoritățile cu care au încheiat contracte se numără DGASPC Constanța și Universitatea Maritimă Constanța.


Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.

PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


Citește și: Ce firmă se va ocupa de lucrări de conformare a securității la incendiu pentru CN APM Constanța

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Un nou contract încheiat între Greensoft SRL și CN Administrația Porturilor Maritime SA Constanța (document)

12 Oct 2021 1444

CN „Administrația Porturilor Maritime” SA Constanța, contract cu două firme pentru modernizarea iluminatului (document)

07 Oct 2021 1272

CN Administrația Porturilor Maritime SA Constanța, contract pentru reparații capitale la pasajul de la Poarta 4 (document)

06 Oct 2021 1627

Firme din Austria, în misiune economică în Portul Constanța

05 Oct 2021 590

CN Administrația Porturilor Maritime Constanța, contract pentru revizuirea Master Planului Portului Constanța (document)

30 Sep 2021 1537

Oaspeți din Turcia, vizită în Portul Constanța

28 Sep 2021 575

CN APM Constanța a semnat un contract cu firma Aduro Impex SRL (document)

18 Sep 2021 1886

CN APM SA Constanța a semnat un contract cu firma Greensoft SRL (document)

16 Sep 2021 1921

Contract încheiat de CN APM Constanța Ce firmă se va ocupa de modernizarea rețelelor electrice de iluminat exterior (document)

09 Sep 2021 1976

CN APM Constanța A fost finalizat proiectul de investiție „Implementarea unei dane specializate într-o zonă cu adâncimi mari - Dana 80”

26 Aug 2021 645

CN Administrația Porturilor Maritime Licitația pentru mai multe lucrări în Portul Constanța a fost anulată. Iată de ce

19 Aug 2021 1310

Danele 10 și 12 din Portul Midia vor fi extinse

14 Aug 2021 587

Declarații de avere Adrian - Dan Dugăiașu, membru provizoriu în CA al CT BUS SA, două terenuri, două case şi două mașini (documente)

12 Aug 2021 1187

Ședință ordinară la CN Administrația Porturilor Maritime Constanța. Ordinea de zi, suplimentată

29 Jul 2021 816

Ședință la Guvernul României. Aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli al CN APM Constanţa, pe ordinea de zi

27 Jul 2021 2478