CN APM Constanța, contract cu trei societăți pentru servicii privind securitatea la incendiu (document)

  • CN APM Constanța a încheiat un contract de servicii, în trei loturi.
Compania Naţională „Administraţia Porturilor Maritime” SA Constanţa a atribuit la data de 7 iunie 2021, contracte de servicii, în trei loturi, pentru conformare din punct de vedere al securității la incendiu pentru trei clădiri din cadrul companiei.

„Conformare din punct de vedere al securității la incendiu și amenajare birouri etaj 5 (expertiză, SSI, proiectare, avizare PSI) - CLADIRE RĂDĂCINĂ MOL 1S” - Lot 1
„Conformare din punct de vedere al securității la incendiu și scară de evacuare corpul E (expertiză, SSI, proiectare, avizare PSI) - CLADIRE CĂMIN POARTA 2” - Lot 2
„Conformare din punct de vedere al securității la incendiu și amenajare arhivă parter, birouri în pod (expertiză, SSI, proiectare, avizare PSI) - CLADIRE POLICLINICĂ” - Lot 3

Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea totală a contractului, fără TVA, este de 144.390 lei.

Societățile câștigătoare sunt Inaco Legal SRL, Proiect Aic și SC TMG-Conprest SRL.

Descrierea contractului

Lot 1: Ca urmare a verificărilor efectuate de către personalul de specialitate al ISU Constanţa s-a constatat faptul că imobilul “Clădire administrativă Rădăcină Mol 1S”, modernizat în anul 2000 prin realizarea unei supraetajări cu destinaţia de micro-cantină, nu deține autorizație de securitate la incendiu. Pentru remedierea deficienţelor, completarea documentaţiei tehnice și pentru transformarea spațiilor cu destinația de cantină în spații administrative pentru birouri în vederea obținerii autorizației de securitate la incendiu pentru “Clădire administrativă Rădăcină Mol 1S”, este necesară evaluarea construcției de către un specialist expert tehnic atestat MDRAP pentru cerința fundamentală – Securitate la incendiu Cc + Ci (construcții și instalații), proiectare și ulterior execuție spații pentru birouri în locul cantinei, în funcție de măsurile și soluțiile prevăzute în raportul de expertiză tehnică.

Lot 2: Ca urmare a verificărilor efectuate de către personalul de specialitate al ISU Constanţa s-a constatat faptul că imobilul “Clădire administrativă Cămin muncitoresc la Poarta 2”, ca urmare a schimbării proprietarului unuia dintre corpurile principale, nu deține autorizație de securitate la incendiu. Pentru delimitarea proprietății dintre corpul principal C (înstrăinat/predat Companiei de Navigație PETROMIN în anul 1991) și corpul de legătură E (proprietar APC RA) s-a desființat ușa de legătură dintre cele două corpuri prin zidirea acesteia, astfel încât corpul E a rămas cu o singură ușă/cale de acces-evacuare. Pentru remedierea deficienţei în vederea obținerii autorizației de securitate la incendiu, este necesară evaluarea construcției de către un specialist expert tehnic atestat MDRAP pentru cerința fundamentală – Securitate la incendiu Cc + Ci (construcții și instalații), proiectare și ulterior execuție unei a doua scări de evacuare pentru corpul E.

Lot 3: Ca urmare a verificărilor efectuate de către personalul de specialitate al ISU Constanţa s-a constatat faptul că imobilul “Clădire administrativă Policlinică Port”, modernizat prin realizarea unor spaţii administrative de tip birou (OPEN OFFICE) în podul clădirii și o arhivă la parter cu suprafaţa mai mare de 36 mp, nu deține autorizație de securitate la incendiu.

Pentru remedierea deficienţei în vederea obținerii autorizației de securitate la incendiu, este necesară evaluarea construcției de către un specialist expert tehnic atestat MDRAP pentru cerința fundamentală – Securitate la incendiu Cc + Ci (construcții și instalații), proiectare și ulterior execuție de conformare a spațiilor de birou din pod și amenajare arhivă la parter.


Lot 1 - are o valoare estimată de 75.000 lei fără T.V.A.; Lot 2 - are o valoare estimată de 120.000 lei fără T.V.A.; Lot 3 - are o valoare estimată de 40.000 lei fără T.V.A.

Persoane din cadrul entității contractante cu funcție de decizie

Murgeanu Gabriela, Serban Daniela, Batrinca Ghiorghe; Burlacu Mircea, Naftali Adrian Daniel, Petrascu Elena, Chirila Constantin, • Conducere executivă: Florin Goidea - Director General, Dan Adrian Dugaiașu - Director general adjunct, Daniela Serban - Director Economic, Laurentiu Florin Chirila - Director Tehnic, Doru Adrian Mihai - Director exploatare, Otilia Ifimov – Sef Departament Achizitii Publice, Pepi Tanase Iulian – Sef Serviciu Juridic şi Contencios; • Alti semnatari: Cristian Iliescu – Sef Birou PSI si Situatii de Urgenta, Gamalan Adina - Sef Birou Control Financiar Preventiv, Constantin Brandi – Sef Serviciu Patrimoniu, Adrian Stoean – Sef Serviciu Tehnic-Reparații, Cristian Albu – Responsabil Achizitie din cadrul Departamentului Achizitii Publice.

Despre societățile câștigătoare

Societatea Proiect Aic SRL a fost înființată în anul 2006, în comuna Șcheia, județul Suceava și are ca domeniu de activitate „activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea”.

Potrivit confidas.ro, pe anul fiscal 2020, societatea a raportat o cifră de afaceri de 2.429.366 lei, un profit net de 645.707 lei și un număr de 13 angajați.

Asociat unic al societății și administrator este Ancuța Raluca Cucu. Aceasta mai ocupă funcția de asociat și administrator în firma Impo Construct SRL.

Compania Proiect Aic SRL a încheiat 133 contracte de achiziții publice in valoare totală de 7.769.758,22 lei. Printre societățile contractante se află Compania Națională Aeroporturi București sau Registrul Auto Român. 

Societatea nu are niciun dosar în instanță.

Inaco Legal SRL este o societate înregistrată în anul 2010, în municipiul Galați și are ca domeniu de activitate lucrări de instalaţii electrice.

Potrivit confidas.ro, pe anul fiscal 2020, societatea a raportat o cifră de afaceri de 1.154.893 lei, un profit net de 401.609 lei și un număr mediu de 10 de salariați.

Asociat unic și administrator al firmei este Costel Moldoveanu.

Compania Inaco Legal SRL a încheiat 98 contracte de achiziții publice în valoare totală de 2.796.097,23 lei.

Societatea SC TMG-Conprest SRL a fost înregistrată în anul 1994, în municipiul Turnu Măgurele, județul Teleorman.

Domeniul de activitate al firmei este lucrări de instalaţii sanitare, de încălzire şi de aer condiţionat.

Potrivit confidas.ro, asociații și administratorii societății sunt Bocioroagă D. Emil și Bocioroagă Alexandru.

Pe anul fiscal 2020 societatea a înregistrat: o cifră de afaceri de 5.959.927 lei, un profit net de 378.291 și un număr de 38 de salariați.

Compania Tmg- Conprest SRL a încheiat 675 contracte de achiziții publice în valoare totală de 6.111.102,59 lei. Printre autoritățile cu care au încheiat contracte se numără DGASPC Constanța și Universitatea Maritimă Constanța.


Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.

PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


Citește și: Ce firmă se va ocupa de lucrări de conformare a securității la incendiu pentru CN APM Constanța

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Portul Constanța a cumpărat lapte praf. Vezi pentru ce sumă (DOCUMENTE)

27 Mar 2024 364

CN APM SA Constanța Contract pentru dragaj de investiții în porturile maritime. Ce valoare are (DOCUMENT)

24 Mar 2024 540

Procesul dintre CN APM Constanța și o firmă in județul Suceava, amânat. Dosarul, pe rolul Tribunalului

23 Mar 2024 453

Cumpărări directe DSL Save Topleg SRL, din Caransebeș, va oferi CN APM Constanța SA servicii de legătorie a documentelor (DOCUMENT)

21 Mar 2024 341

Știri Portul Constanța CN APM cumpără consultanță pentru proiectul de extindere a drumului dintre Poarta 7 și podul nou de la Agigea, la intersecția cu drumul dintre Poarta 9 și Poarta 8 (DOCUMENT)

20 Mar 2024 470

Un teren de 10.000 mp și unul de 6.000 mp în atenția acționarilor Transfer de terenuri între CN APM Constanţa și Autoritatea Vamală Română

18 Mar 2024 696

Acționarii CN APM Constanța vor desemna membrii provizorii în Consiliul de Administraţie pe 25 aprilie

18 Mar 2024 388

CN APM Constanța, la judecată cu două firme din București. Ce au decis judecătorii

14 Mar 2024 517

Licitații Constanța CN APM SA achiziționează servicii de verificare, reparare și etalonare a aparatelor de măsură și control (DOCUMENT)

11 Mar 2024 433

Proiectul privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2024 al CN APM Constanța, în transparență decizională

08 Mar 2024 584

Grup Servicii Petroliere Logistic SRL, controlată de omul de afaceri Gabriel Comănescu și Primăria Năvodari SRL au contestat decizia Tribunalului Constanța

07 Mar 2024 995

Cererea formulată de CN APM Constanța, respinsă Decizia magistraților în procesul dintre Șantierul Naval Constanța SA, CN APM Constanța și Socep SA

05 Mar 2024 663

20,14 milioane de euro! Repartizarea profitului din Portul Constanța pe 2022, decisă la Tribunal! Instanța s-a retras pentru deliberări

03 Mar 2024 876

CN APM SA Constanța cumpără servicii de reparații al șalupei Sirius 1

02 Mar 2024 482

O firmă din Buzău dă în judecată CN APM SA Constanța. Dosarul, pe rolul Tribunalului

02 Mar 2024 498