Combaterea criminalitatii in achizitiile publice

Retrospectivă 2018 Contracte de milioane de lei, semnate între diverse instituţii publice şi firme din ţară şi din străinătate. Care sunt afacerile anului

Cotidianul ZIUA de Constanţa a obişnuit cititorii fideli cu prezentarea contractelor atribuite în urma licitaţiilor organizate de diverse instituţii de interes public. Că era vorba de iluminatul municipiului Constanţa sau de societăţi străine care fac afaceri cu unităţi spitaliceşti din judeţ, în judeţul Constanţa s-au încheiat mii de contracte în anul 2018. Vă prezentăm cele mai importante dintre acestea, care au avut un impact în spaţiul public dobrogean.
 
Primăria Municipiului Constanţa a atribuit, la începutul anului 2018, un contract de reparaţii capitale şi modernizare a Pasajului Cumpenei, contract în valoare de 1.162.178,25 de lei. Descrierea succintă a contractului, potrivit licitatiapublica.ro : „Achiziţionarea de lucrări suplimentare la contractul de execuţie lucrări nr. 116095/19.08.2016 având ca obiect execuţie lucrări suplimetare/adiţionale aferente obiectivului de investiţie „reparaţii capitale şi modernizarea Pasajului Cumpenei”. Asocierea SC Mobitom SA - SC Sielbol este executantul lucrărilor capitale.
 
Serviciul Public de Asistenţă Socială Constanţa a atribuit recent un contract de achiziţie servicii de imprimare şi asigurarea funcţionalităţii şi securităţii tichetelor valorice, precum şi de distribuire a tichetelor valorice la beneficiarii înscrişi în programul „Respect”. Potrivit licitatiapublica.ro, autoritatea contractantă va încheia, în urma aplicării procedurii de atribuire, un contract, prin care se vor asigura servicii de imprimare şi asigurarea funcţionalităţii şi securităţii tichetelor valorice, precum şi de distribuire a tichetelor valorice la beneficiarii înscrişi în programul „Respect” conform HCL nr. 24/23.02.2016. Criteriul de atribuire a contractului îl reprezintă preţul cel mai scăzut. A fost primită o singură ofertă, din partea Cheque Dejeuner Romania SRL, ofertă declarată câştigătoare. Valoarea finală a contractului este de 1.022.000 de lei fără TVA, aceasta fiind şi valoarea iniţială estimată.
 
Achiziţia lucrărilor de reparaţii curente la mobilierul urban, locurile de joacă şi terenurile de sport amplasate în municipiul Constanţa şi staţiunea Mamaia s-a încheiat. Potrivit anunţului de atribuire nr. 186921/27.02.2018, Primăria Constanţa a atribuit licitaţia unei societăţi din judeţul Constanţa, localitatea Cumpăna, în trei loturi, după urmează:
- lotul I - reparaţii curente la mobilierul urban din municipiul Constanţa - se referă la efectuarea lucrărilor de reparaţii curente la diferite categorii de mobilier urban din municipiul Constanţa, respectiv bănci de odihnă, mese mari şi mici, copertine parasolare, copertina scenei Perla din staţiunea Mamaia, scrumiere stradale, cişmele stradale şi gardul Pasarela Sat Vacanţă;
- lotul II - reparaţii curente la locurile de joacă din municipiul Constanţa - se referă la repararea elementelor de joacă model european din municipiul Constanţa şi staţiunea Mamaia care nu sunt incluse în prima etapă a proiectului privind „Reamenajarea locurilor de joacă din municipiul Constanţa“ şi dezafectarea/transportul/depozitarea elementelor de joacă model clasic casate. Pentru menţinerea locurilor de joacă în conformitate cu normele europene de siguranţă, este necesar ca la fiecare locaţie să se execute lucrări de reparaţii sau ridicarea de pe locaţie a elementelor care, din cauza defecţiunilor, pot conduce la accidente grave;
- în lotul III se regăsesc reparaţii curente la terenurile de sport din municipiul Constanţa.
Aceste lucrări sunt necesare pentru aducerea în stare optimă de funcţionare a terenurilor de sport, în conformitate cu normele europene. Valoarea totală finală a contractelor câştigate de SPS Invest & Co SRL este de 134.665,14 lei.
 
Primăria Constanţa a atribuit serviciul pentru verificarea şi întocmirea documentaţiei necesare obţinerii numărului cadastral pentru imobilele din proprietatea Municipiului Constanţa şi înscrierea în Cartea Funciară a acestora, potrivit anunţului de atribuire nr. 187060/03.03.2018. Prin realizarea acestor servicii de cadastru, se vor asigura determinarea şi evidenţa exactă a suprafeţelor de teren aferente imobilelor aparţinând domeniului public şi privat al municipiului Constanţa sau aflate în administrarea Consiliului Local al municipiului Constanţa, clarificarea regimului juridic pentru aceste imobile, în sensul înscrierii în Cartea Funciară a drepturilor reale ale proprietarului/administratorului, respectiv municipiul Constanţa, sau ale Consiliului Local Constanţa. Au fost primite cinci oferte, iar câştigători au fost desemnaţi SC Theotop SRL, Primul Meridian SRL şi Gauss SRL.
 
Municipalitatea a atribuit contractul de achiziţie a serviciului de asigurare de personal, potrivit anunţului nr. 187835/02.04.2018, postat în SEAP. Achiziţia aplică încheierea unui acord-cadru pentru serviciul de asigurare de personal, necesar transportului personalului direcţiilor Primăriei Municipiului Constanţa, în vederea rezolvării problemelor cetăţenilor. Prestarea serviciului constă în punerea la dispoziţia instituţiei Primăriei de personal, respectiv conducători auto şi manager transport marfă şi persoane. Valoarea totală finală a contractului este de 2.867.523,84 de lei. Contractul a fost adjudecat de firma tulceană Cip Avantaj SRL din Tulcea.
 
În luna aprilie a anului 2017, Primăria Constanţa realiza consultare de piaţă pentru serviciul privind „Realizare hărţi de zgomot pentru municipiul Constanţa, cartierul Palazu Mare şi staţiunea Mamaia“. Consultarea urmărea obţinerea unei oferte de preţ în vederea realizării hărţii de zgomot pentru municipiul Constanţa, cartierul Palazu Mare şi staţiunea Mamaia, în conformitate cu prevederile legislative ale HG nr. 321/2005 privind evaluarea şi gestionarea zgomotului ambiant şi, respectiv, HG 944/2016 pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 321/2005 privind evaluarea şi gestionarea zgomotului ambiant.
 
Printr-o procedură simplificată, în decembrie 2017, municipalitatea scotea la licitaţie serviciul privind „Realizare hărţi de zgomot pentru municipiul Constanţa, cartierul Palazu Mare şi staţiunea Mamaia“. Harta strategică de zgomot pentru municipiul Constanţa a mai fost refăcută în perioada decembrie 2015 - ianuarie 2016 şi a urmat procedura de aprobare/avizare a autorităţii locale pentru protecţia mediului în cursul anului 2016 şi a fost aprobată de Consiliul Local Constanţa în şedinţa din luna decembrie 2016. Valoarea estimată totală a contractului a fost de 222.500 de lei. Pe 19.04.2018, contractul a fost atribuit societăţii Enviro Consult SRL din Bucureşti, la valoarea de 79.900 de lei fără TVA. Societatea are sediul social în Bucureşti şi îi are ca asociaţi pe Bogdan Gabriel Lazarovici şi George Tache. Domeniul principal de activitate al societăţii este reprezentat de activităţi de consultanţă în tehnologia informaţiei.
 
În data de 25 mai 2018, Compania Naţională de Cai Ferate CFR SA a atribuit societăţii germane Wiebe Romania SRL, din Bucureşti, un contract pentru „Întreţinere şi reparaţie Coridor IV Paneuropean, tronson Lehliu-Constanta (preţ inclus material, manoperă) fără utilaje grele de cale”. Valoarea totală a achiziţiei este de 2.098.518,08 lei (fără TVA).
 
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Apostol Andrei“ a cumpărat prin licitaţie medicamente, de la zece firme. Valoarea totală a contractelor atribuite se ridică la 2.805.409,44 de lei, iar durata contractului este de 24 de luni. Potrivit caietului de sarcini, este vorba de o achiziţie ce priveşte două loturi a către 30 de tipuri de medicamente fiecare, care ar trebui să acopere necesarul pentru doi ani. Mai multe companii au fost declarate câştigătoare, fiindu-le atribuite contracte cu următoarele valori: Fidelio Farm SRL - 422.880 de lei, Romastru Trading SRL - 595.680 de lei, Compania Naţională Unifarm - 199.524 de lei, Farmexim SA - 27.312 lei, Dona. Logistică SRL - 142.056 de lei, Bio Eel SRL - 9.360 de lei, York Farm SRL - 172.800 de lei, Farmexpert D.C.I. SRL - 1.082.533,44 de lei, Europharm Holding SA - 75.024 de lei şi Felsin Farm SRL - 87.600 de lei.
 
Serviciile de curăţenie în cadrul Spitalului Judeţean Clinic de Urgenţă „Sf. Apostol Andrei“ Constanţa vor fi oferite de societatea Master Clean SRL, care a câştigat, prin atribuire directă, contractul cu unitatea sanitară. Vorbim de un serviciu a cărui valoare este de 1.118.432 de lei, fără TVA. Tipul procedurii a fost negociere fără publicare prealabilă, fără organizarea unei licitaţii electronice.
 
Interconstruct SRL şi-a adjudecat de la Compania Naţională Administraţia Canalelor Navigabile SA Constanţa contractul „Reabilitare lucrări de protecţie şi consolidări maluri zona Ecluza Cernavodă, mal drept Canal Dunăre - Marea Neagră“, în valoare de 1.982.971,27 de lei. Obiectul contractului este împărţit pe două etape: etapa 1 - proiectare - expertiză tehnică, studiu topografic, studiu geotehnic, proiect tehnic (DTCU; DTAA; DTAC-PAC; PT+CS+DDE); etapa 2 - execuţie lucrări conform proiectului tehnic (PT+CS+DDE), elaborat în etapa 1. Durata totală a proiectării şi execuţiei este de 12 luni: proiectare - 4 luni şi execuţie - 8 luni.
 
Instituţia Prefectului - Judeţul Constanţa a atribuit recent două contracte de servicii de curăţenie şi întreţinere, unul pentru spaţiile aparţinând Serviciilor Publice Comunitare şi altul pentru servicii de curăţenie şi întreţinere în sediul Instituţiei Prefectului.

Contractele au revenit societăţii Maximum Bio Plus SRL, cu sediul social în Medgidia. Firma a fost înfiinţată în anul 2011. Asociat unic şi administrator este Iuliana Nicoleta Florea, iar domeniul de activitate al societăţii vizează „activităţi specializate de curăţenie”. În 2017, Maximum Bio Plus a avut un profit de 115.623 de lei la un număr mediu de cinci angajaţi.
 
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA, prin Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa, a organizat o licitaţie pentru încheierea unui acord-cadru pe patru ani pentru reparaţii şi înlocuiri dispozitive de acoperire a rosturilor de dilataţie la poduri, pasaje, viaducte din administrarea DRDP Constanţa. Contractul a fost atribuit la data de 25 iulie 2018, iar valoarea totală a acestuia este de 7.051.036 de lei. Firma câştigătoare a contractului este Viscolor SRL.
 
Primăria Constanţa a atribuit un contract privind furnizarea şi aşternerea mecanizată a pământului vegetal necesar lucrărilor de reamenajare a spaţiilor verzi în municipiul Constanţa. Acordul-cadru şi contractul subsecvent au fost încheiate în luna iunie a.c. cu SC YRY Trans SRL din Constanţa. Acordul-cadru are o durată de trei ani şi o valoare de 310.558 de lei fără TVA. Pentru acest prim an al acordului, Primăria Constanţa a încheiat contractul subsecvent în valoare de 103.519 lei fără TVA , din care valoarea pământului vegetal este de 90.747 de lei fără TVA iar închirierea utilajului costă aproape 13.000 de lei fără TVA.
 
Primăria Municipiului Constanţa a semnat contractul privind actualizarea documentaţiei care va sta la baza restaurării şi consolidării clădirii simbol a oraşului Constanţa. Cea care se va ocupa de acest contract este o firmă din Iaşi, Impex Romcatel Cercetare Proiectare SA. Potrivit reprezentanţilor Primăriei Constanţa, în urma finalizării procedurii de achiziţie publică, Compania Naţională de Investiţii a desemnat ofertantul câştigător, iar serviciile contractate vizează actualizarea documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie (DALI), a studiilor şi a expertizelor realizate în anul 2015, astfel încât indicatorii tehnico-economici să reflecte în mod real modificările suferite de această clădire de la ultima avizare şi până în prezent.
 
„Proiectantul are la dispoziţie 90 de zile pentru realizarea documentaţiei. După predarea acesteia, indicatorii tehnico-economici urmează să fie aprobaţi prin emiterea unei hotărâri de guvern, după care vor putea fi demarate procedurile privind contractarea lucrărilor de consolidare şi restaurare“, a transmis Primăria Constanţa
 
Compania Naţională de Investiţii SA a atribuit, prin procedură simplificată, contractul „Servicii de proiectare - Actualizare DALI - Studii, expertize, avize - Consolidare şi restaurare Cazino Constanţa (cădire S+P+E+M pod parţial şi rampă de acces către subsol) şi lucrări exterioare (reabilitare platforma terasă, reţele utilităţi, zid de apărare şi balustradă)“ societăţii Impex Romcatel Cercetare Proiectare SA din Iaşi. Valoarea contractului este de 209.458,87 de lei.
 
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA, prin Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa, a atribuit un contract pentru achiziţia de lucrări de întreţinere periodică drumuri - straturi rutiere foarte subţiri, pentru Constanţa, Slobozia, Brăila, Călăraşi şi Autostrada A2. Contractul a fost atribuit la data de 2 octombrie 2018. Valoarea totală a contractelor este de 38.425.224,52 de lei. Pentru toate loturile a existat un singur câştigător - SC Roadmax Construct SRL.
 
Primăria Constanţa a atribuit un contract pentru serviciul de elaborare DALI (inclusiv documentaţii avize, studii topo, geo şi expertiza tehnică) pentru obiectivul de investiţii „Reamenajarea spaţiului public din zona Teatrului Naţional de Operă şi Balet Oleg Danovski”. Valoarea totală a achiziţiei, fără TVA, este de 100.000 de lei. Câştigătorul contractului este societatea Rheinbrucke SRL din Timişoara. Firma, care se ocupă de urbanism şi arhitectură, a fost înfiinţată în 1993, în urmă cu 25 de ani, şi este deţinută de Vlad Gabriel Gurza (90% din acţiuni) şi Vasile Gurza. Societatea a avut în 2016 o cifră de afaceri de 690.244 de lei şi un profit de 89.286 de lei.
 
Municipalitatea a organizat o procedură simplificată pentru achiziţia proiectării şi execuţiei lucrărilor de reamenajare a sistemului de iluminat public - strada Termele Romane Poarta 1. Valoarea totală a achiziţiei (fără TVA) este de 355.522,91 de lei. Contractul a fost adjudecat de Euro - Audit Service SRL, cu sediul social în Dâmboviţa, Târgovişte. Societatea, care are declaraţi 35 de angajaţi, mai are un punct de lucru şi în Bucureşti.
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa a semnat cu firma Impresa Di Costruzioni Ing. E. Mantovani SPA din Italia. Contractul atribuit se numeşte „Dragaj de întreţinere în porturile maritime“ şi are o valoare de 24.675.000 lei fără TVA.

Societatea Naţională Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu Constanţa SA a cumpărat un autoturism de Ţiriac Auto SRL. Valoarea totală a achiziţiei (fără TVA) este de 70.000 de lei. Societatea Naţională Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu Constanţa SA a cumpărat alte trei autovehiculele de la Ţiriac Auto SRL. Este vorba despre contractul nr. 3197/21-09-2018, în valoare de 135.535 de lei, contractul nr. 3196/21-09-2018, în valoare de 121.158 de lei, precum şi contractul nr. 3195/21-09-2018, în valoare de 190.900 de lei.
 
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa a anunţat numele agentului economic care şi-a adjudecat contractul „Lucrări de reparaţii diguri Constanţa şi Midia“. Acesta este Consal Trade SRL, iar valoarea contractului atribuit este de 60.800.107,95 de lei. Lucrările de reparaţii ce urmează a se realiza sunt următoarele: lucrări de reparaţii Digul de Larg - Port Constanţa - zona Km 0+000 ÷ 1+140; lucrări de reparaţii Digul de Sud - Port Midia.
 
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei“ Constanţa a publicat numele agenţilor economici care vor furniza medicamente (31 de loturi). Potrivit anunţului de atribuire, publicat pe licitatiapublica.ro, contractul nr. 39738 / 15-10-2018 a fost semnat cu Fresenius Kabi România SRL, contractul nr. 40717 / 15-10-2018 - cu Hypericum SRL, nr. 40720 / 15-10-2018 - cu Prisum International Trading Co SRL, nr. 40715 / 15-10-2018 - cu Fildas Trading SRL, nr. 40713 / 15-10-2018 - cu  Fidelio Farm SRL, nr. 40725 / 15-10-2018 - cu Felsin Farm SRL, nr. 40711 / 15-10-2018 cu Farmexim SA, nr. 40721 / 15-10-2018 - cu Farmaceutica Remedia Distribution & Logistics SRL, nr.40707 / 15-10-2018 - cu Europharm Holding SA.
 
Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători (SNTFC) CFR Călători SA a atribuit un contract de achiziţie a bocancilor de protecţie din piele (tip CR) cu talpă din cauciuc antiderapant firmei Medimpact SA. Valoarea contractului atribuit este de 34.823 de lei.
 
Ministerul Apărării - Unitatea Militară 02154 Constanţa (Centrul de Scafandri) a atribuit, prin negociere fără publicare prealabilă a unui anunţ de participare, contractul „Furnizare energie electrică pentru perioada 16.11.2018-31.12.2018“. Astfel, contractul A1979/13-11-2018 - „Furnizare energie electrică pentru perioada 16.11.2018 - 31.12.2018“, în valoare de 96.664,18 lei, a fost atribuit societăţii CEZ Vânzare SA.
 
Primăria Constanţa a semnat în luna noiembrie contractele de furnizare privind achiziţia de produse pentru iluminat festiv. 5.719.858 lei, undeva la 1,3 milioane de euro a plătit municipalitatea către două firme care vor asigura iluminatul de sărbători în municipiul Constanţa, în ţara Piticilor - Parcul Tăbăcărie şi în Piaţa Ovidiu, acolo unde se va organiza Revelion 2019. Euro-Audit Service şi-a adjudecat două loturi. Lot 3 - iluminat zona Peninsulară, Piaţa Ovidiu (revelion 2019) - 533.928,93 lei fără TVA şi Lot 1 - iluminat festiv al străzilor din municipiu - 1.198.719,45 lei fără TVA. Euro-Audit Service încasează din bugetul local 1.732.648 lei fără TVA. Luxten Lighting Company şi-a adjudecat la rândul său celelalte două loturi: lotul 2 - iluminat tradiţional românesc al străzilor din municipiu - 2.103.733,36 lei şi lotul 4 - iluminat festiv în Parcul Tăbăcărie, zona Ţara Piticilor (Orăşelul copiilor) - 970.221,54 fără TVA. Luxten Lighting Company a câştigat nu mai puţin 3.073.955 lei fără TVA.
 
Consiliul Judeţean a atribuit recent prin procedură simplificată un contract privind servicii de elaborare „Strategie Integrată de Dezvoltare Durabilă a turismului în judeţul Constanţa” pentru o perioadă de 10 ani, respectiv 2019 - 2028. Pentru această licitaţie au fost primite două oferte. Valoarea finală a achiziţiei a fost de 85.000 de lei fără TVA. Câştigătorul contractului este Agorapolis SRL, cu sediul social în Constanţa. Potrivit Registrului Comerţului, societatea este deţinută de Mihaela Puşnava. Tot ea este şi administrator al societăţii, care are ca domeniu principal de activitate „activităţi de arhitectură, inginerie şi servicii de consultanţă tehnică legată de acestea“.
 
Municipalitatea a organizat o licitaţie extrem de costisitoare pentru achiziţia de material dendro-floricol (arbori, arbuşti, liane, flori, plante ierboase) pentru municipiul Constanţa, în cadrul unui acord-cadru cu o valabilitate de trei ani. Şapte ofertanţi şi tot atâţia câştigători îşi împart un milion de euro, potrivit licitatiapublica.ro. Valoarea totală a acordului-cadru este de 3.818.061,07 lei, fără TVA. Lotul 1 - 31.230 lei s-a împărţit între Multi Flora SRL şi Ro-Verde Landscaping SRL; lotul 2, în valoare de 94.316 lei, a revenit aceloraşi societăţi; lotul 3 nu a fost încă adjudecat; lotul 5 - 626.400 lei - a fost adjudecat de Multi Flora SRL Tulcea, Ro-Verde Landscaping SRL, Cris Garden SRL Bucureşti, Pomacost SA Constanţa şi Oltenia Garden SRL Craiova; lotul 7 - 579.480 de lei, adjudecat de Multi Flora SRL, Ro-Verde Landscaping SRL, Cris Garden SRL şi Oltenia Garden SRL; lotul 6, în valoare totală de 199.533 de lei, în primă fază, pentru Multi Flora SRL, Ro-Verde Landscaping SRL, Oltenia Garden SRL şi Rabbit Prod SRL Agigea şi lotul 4 - 540.000 lei, împărţit de Ro-Verde Landscaping SRL, Cris Garden SRL, Pomacost SA.

Rabbit Prod SRL a amenajat şi grădina botanică de la Techirghiol

În 2014, Rabbit Prod SRL, s-a ocupat şi de reabilitarea grădinii botanice din Techirghiol şi de construirea parcului din Chirnogeni, unde a participat în asociere cu alte firme. Înfiinţată în 1994, SC Rabbit Prod SRL figurează la Registrul Comerţului cu sediul în comuna constănţeană Agigea şi cu doi asociaţi persoane fizice, Pena Antoniewicz, fosta şefă a Direcţiei Trezorerie şi Contabilitate Publică Constanţa, şi Ioan Cristian Antoniewicz.
 
Consiliul Judeţean Constanţa a atribuit două contracte pentru două loturi de servicii de curăţenie şi întreţinere spaţii aparţinând sediilor instituţiei. Potrivit licitatiapublica.ro, atribuirea a avut loc la data de 20 noiembrie 2018. Primul contract este pentru un lot ce include mai multe sedii CJ Constanţa: sediul Consiliului Judeţean Constanţa din b-dul Tomis nr. 51, municipiul Constanţa, sediul Consiliului Judeţean Constanţa din str. Mircea cel Bătrân nr.106, municipiul Constanţa, sediul Consiliului Judeţean Constanţa, aleea Magnoliei nr. 2, bl. L4, municipiul Constanţa, 4. Centrul de Excelenţă în Turism şi Servicii Tomis, str. Nicolae Titulescu nr. 32, municipiul Constanţa. Valoarea totală a contractului este de 113.687,7 lei, firma câştigătoare fiind Eurototal Comp SRL.
 
Centrul de Scafandri Constanţa a atribuit un contract în urma unei licitaţii pentru achiziţia de echipamente de scufundare. Este vorba de un contract atribuit la data de 4 decembrie 2018.
Astfel, Centrul de Scafandri Constanţa a achiziţionat echipament pentru scufundări şi snorkeling în valoare de 140.583 de lei, potrivit anunţului de atribuire. Firma câştigătoare căreia i-a fost atribuit contractul este SC Kity Krentz SRL.

Achiziţia cuprinde un dispozitiv digital subacvatic pentru calculul decompresiei, costum de scufundare cu apă caldă, balon ranfluare greutăţi de 500 kg, balon ranfluare greutăţi de 1.000 de kg, balon ranfluare greutăţi de 2.000 de kg.
 
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa a atribuit contractul „Reparaţii dig de nord din Port Constanţa - actualizare proiect“, în luna decembrie societăţii Iptana SA. Valoarea acestuia este de 265.000 lei. Proiectantul va întocmi toate documentaţiile necesare obţinerii avizelor cerute de certificatul de urbanism, documentaţia tehnică în vederea obţinerii autorizaţiei de construire, caiete de sarcini, proiectul tehnic cu piese scrise şi desenate şi detalii de execuţie pentru execuţia lucrărilor. Verificarea tuturor documentaţiilor se va face de către verificatori atestaţi.
 

Ti-a placut articolul?


Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Un nou contract a fost atribuit către Pegas Impex SRL de către Primăria Cernavodă (document)

15 Jan 2019 577

O firmă din Cernavodă va face mai multe reparaţii la Centrala Nucleară (document)

14 Jan 2019 359

Ce societate se va ocupa de asigurarea utilajelor pentru deszăpezirea orașului Cernavodă (document)

05 Jan 2019 776

RAJDP Constanţa cumpără nisip şi sare pentru prepararea materialului antiderapant (documente)

05 Jan 2019 328

Hotelul Piccadilly din Mamaia, modernizat. Ce achiziţii anunţă investitorul

25 Dec 2018 755

CN APM Constanța pregătește lucrări de modernizare în Portul Constanța. Iată ce modificări vor fi! (documente)

15 Dec 2018 520

Baza Logistică Navală a cumpărat legume de la o societate din Suceava (document)

11 Dec 2018 436

CNAPM Constanţa dotează cu camere de supraveghere două clădiri din Portul Constanţa (documente)

10 Dec 2018 336

Echipamente de scufundare noi pentru Centrul de Scafandri din Constanţa (document)

08 Dec 2018 381

Primăria Constanţa, peste trei milioane de lei puse la bătaie pentru câinii fără stăpân. Se caută medici veterinari şi hingheri

08 Dec 2018 625

O firmă din Bucureşti încheie un nou contract cu CNE Cernavodă! Iată despre ce este vorba (document)

06 Dec 2018 467

Maşină de spălat şi uscător de rufe noi pentru Penitenciarul Poarta Albă. Ce firmă le va distribui (document)

05 Dec 2018 398

Software integrat pentru documentele celor de la CN ACN Constanţa (document)

01 Dec 2018 356

O firmă din Constanța se va ocupa de mai multe contracte pentru Baza Logistică Navală (documente)

28 Nov 2018 488

Nemulţumită de o licitaţie organizată de Spitalul Judeţean Constanţa, Minimed Solutions SRL s-a adresat CNSC. Ce a solicitat

24 Nov 2018 762