SC SSAB-AG SRL, contract cu Lidas Tulcea. Iată care este obiectul achiziției! (document)

  • SC SSAB-AG SRL va furniza servicii pentru efectuare de lucrări de construire a unui incubator de afaceri. 
Lidas Tulcea a încheiat un acord cadru pentru efectuare de lucrări de construire incubator de afaceri.
 
Potrivit Licitație publica.ro, denumirea completă a proiectului atribuit este „Lucrări de construire Incubator de afaceri“. 
 
Societatea care se va ocupa de lucrările pentru incubatorul de afaceri pentru Lidas Tulcea este SC SSAB-AG SRL.
 
Atribuirea a avut loc în data de 09.09.2021.   
 
Descrierea contractului
 
Obiectul achizitiei consta in realizarea serviciilor de proiectare faza PT inclusiv DE si DTOE, asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor si executia lucrarilor reprezentand amenajari teren, drumuri, instalatii, constructii si parc fotovoltaic.

Descrierea serviciilor de proiectare si executia lucrarilor este disponibila în sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.

Specificul incubatorului (și având în vedere sectorul de activitate) a condus la proiectarea unei investiții complexe alcătuite din mai multe componente legate în mod funcțional. Investiția este direcționată pentru realizarea unui incubator de afaceri sectorial, destinat dezvoltării sectorului construcțiilor, prevăzând găzduirea a 16 companii rezidente per ciclu de incubare.
Specificul incubatorului (și având în vedere sectorul de activitate) a condus la proiectarea unei investiții complexe alcătuite din mai multe componente legate în mod funcțional (parc industrial).


Componentelepentru alcătuirea incubatorului de afaceri sunt următoarele:

1. CLĂDIREA DE BIROURI – birourile / sediile sociale ale companiilor incubate, spații de conferințe și întruniri, spații pentru servicii conexe etc.;
2. ATELIERUL de mentenanță + spațiul destinat managementului deșeurilor;
3. POARTA principală;
4. POARTA secundară;
5. CTU - clădirea tehnică centrală pentru utilități, alături de parcul de utilități și instalațiile subterane aferente pentru deservirea tuturor componentelor incubatorului;
6. INFRASTRUCTURA aferentă pentru deservirea tuturor componentelor incubatorului;
7. PARCUL FOTOVOLTAIC, componentă a sistemului de energie regenerabilă și eficientizare a consumului de energie.

Parcul industrial va putea fi accesat prin două intrări, identificate ca intrarea sudică și intrarea nordică. Din intrarea nordică este accesată zona predominant tehnică:

- postul control-acces pentru zona tehnică;
- garajul de mentenanță și spațiul destinat managementului deșeurilor;
- clădirea centrală a utilităților cu parcul de utilități alăturat.
Din intrarea sudică sunt accesate:
- postul control-acces pentru zona personal și de transport;
- clădirea de birouri;
- parcul fotovoltaic.

Ambele intrări în șantier sunt dotate cu un număr potrivit de locuri de parcare și stații de autobuz pentru personal.

Prezența porților cu posturi de control-acces conferă securitate în parcul industrial și un mod controlat al intrărilor și al ieșirilor. Topografia naturală a terenului a condus la proiectarea unor adaptări ale terenurilor tip platformă. Aceste adaptări au presupus numeroase terasamente, ranforsări și drumuri interne înclinate.

Având în vedere ca parcul industrial să fie prietenos pentru pietoni, întregul parc va fi echipat cu trotuare adecvate, spații verzi, arbori și arbuști plantați în jur.

Obiectul ce rezultă din această procedură este proiectarea si executia execuția tuturor lucrărilor identificate în volumele prezentului Caiet de Sarcini și include:

i. proiectarea la nivel de DTOE, PT inclusiv DE si asigurarea asistentei tehnice pe parcursul executiei lucrarilor;
ii. achiziționarea tuturor materialelor și produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor și echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare) necesare pentru execuția lucrărilor;
iii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea șantierului, sau orice autorizație necesară Contractantului de la autoritățile competente pentru exec. lucrărilor și realizarea activit. și lucrărilor temporare;
iv. transportul la șantier a oricăror materiale, utilaje, componente și echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuția lucrărilor;
v. orice testare și testele relevante, așa cum sunt solicitate prin legislația și reglem. în domeniul sistemului de asigurare a calității în construcții;
vi. orice consumabile necesare pentru execuția lucrăr. și realizarea testărilor;
vii. întreținerea normală și extraordinară a lucrăr. până la predarea acestora către Aut. Contractantă;
viii. activități și consumabile necesare pentru menținerea șantierului curat și funcțional, demontarea și îndepărtarea oricăror lucrări sau activități provizorii;
ix. pregătirea oricărei documentații necesare Contractantului pentru execuția lucrărilor, documentație care include dar nu se limitează la:

a. Grafice generale de realizare a investiției publice (fizice și valorice);
b. Planul calității pentru execuție;
c. Planul de control al calității;
d. Certificările și rezultatele testelor materialelor.
x. Documentarea informațiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcției, inclusiv documentarea instrucțiunilor de exploatare.

Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 11 zile la solicitarile primite de la operatorii economici cu 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor

Valoarea totala a achizitiei (fara TVA) este de 34486932.68 lei.
 
Despre SC SSAB-AG SRL, firma câștigătoare  
 
Potrivit Confidas.ro., societatea a fost înființată în anul 1991  și are sediul social în  Bacău.
  
Asociați sunt Saftiuc Corneliu, Şlic Mihai Iulian, care este și administrator, Nistor Gabriel, care este director general. Domeniul de activitate principal al firmei îl reprezintă lucrări de construcţii a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale.
 
Pentru anul fiscal 2020, societatea a raportat cifra de afaceri de 139.285.381 lei, profit net de 3.259.204  lei și un număr de 206 de angajați.

Compania Ssab-ag S.R.L. a încheiat 3 contracte de achiziții publice in valoare totală de 376.182,59 lei.
 
Printre autoritățile contractante se numără Orasul Targu Neamț, Inspectoratul pentru Situații de Urgență "Mr.Constantin Ene" al judetului Bacău. 
 
Societate are un număr de trei contracte publice.

Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
 
PRECIZĂRI:
         
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Guvernul RomânieiMarcel Ciolacu în vizită în județul Tulcea

09 Feb 2024 498

Penitenciarul Tulcea achiziționează produse alimentare de peste 2,3 milioane de lei (DOCUMENT)

19 Apr 2023 1359

DGASPC Tulcea s-a înțeles cu trei firme pentru a cumpăra produse de panificație (DOCUMENT)

10 Mar 2023 1932