Spitalul Clinic Județean de Urgență Constanța a refăcut stocul de consumabile pentru secția de terapie intensivă (DOCUMENT)



Spitalul Clinic Județean de Urgență Constanța a organizat o licitație pentru achiziția de materiale sanitare consumabile pentru secția de Anestezie și Terapie Intensivă - 21 loturi.  

Contractele au fost atribuit pe 5 ianuarie, iar pe www.licitatiapublica.ro au fost publicate pe 28 ianuarie 2022.

Obiectul contractului îl constituie furnizare materiale sanitare consumabile pentru ATI - 21 loturi

Valoarea acordului cadru - între minim minim 110.766 Lei și mxim 3.987.576 Lei
1. Pachet filtre antibacteriene
2. Racord (conector) flexibil cu port pentru gazometrie
3. Circuit ventilație pacient compatibil cu aparatul de ventilație de transport O-TWO MEDICAL E700
4. Unicircuit pentru ventilație cu umidificare pasivă compatibil cu aparatele de ventilație GE R860, Mindray SV300/SV350, SV650, Bellavista 1000
5. Circuit de ventilație cu umidificare activă Adult/Pediatric compatibil cu aparatele de ventilație GE R860, Mindray SV300/SV350, SV650, Bellavista 1000 și umidificatoarelor Fisher&Paykel, Aquavent, Jike Medical SH350
6. Circuit de ventilație cu umidificare activă pentru neonat compatibil cu aparatele de ventilație GE R860, Mindray SV300/SV350, SV650, Bellavista 1000 și umidificatoarelor Fisher&Paykel, Aquavent, Jike Medical SH350
7. Linie eșantionare gaz pentru analizor

8. Colector de condens pentru analizorul de gaze
9. Kit spirometrie D-lite
10. Senzor spirometrie adult D-lite

11. Senzor spirometrie pediatric Pedi-lite
12. Linie spirometrie pentru analizorul de gaze
13. Traductor de presiune TrueWave simplu, adult, unică folosință compatibil cu monitoarele GE
14. Traductor de presiune TrueWave simplu, adult, unică folosință compatibil cu monitoarele Philips
15. Kit PICCO compatibil cu monitoarele Philips
16. Traductor de presiune, adult, unică folosință compatibil cu monitoarele Mindray
17. Pachet consumabile pentru Injectomate, Volumate AGILIA
18. Pachet consumabile pentru Ventilatoare Bellavista
19. Capcana de apă, Adu/ Ped, 10 buc/ cutie, compatibilă cu modulul CO2 sidestream Mindray
20. Linie eșantionare, Adu/ Ped, 2.5m, 25 buc/ cutie, Mindray
21. Recipient de colectare fluide biologice în circuit închis

Cantitățile minime și maxime /acord cadru se regăsesc în caietul de saracini. Cantitățile minime și maxime /contract subsecvent se regăsesc în caietul de saracini.

Valorile minime și maxime /acord cadru se regăsesc în secțiunea loturi. Valorile minime și maxime /contract subsecvent se regăsesc în caietul de saracini .
Frecvența și valoarea contractelor ce urmează să fie atribuite:

Contractele subsecvente acordului cadru se vor încheia lunar, la începutul fiecărui an până la aprobarea Bugetului de venituri și cheltuieli al SCJU Constanța și maxim pe o perioadă de 8 luni ulterior aprobării Bugetului de venituri și cheltuieli al SCJU Constanța.

Termenul limită până la care se pot solicita clarificări la documentația de atribuire: cu 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor

În conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet solicitărilor de clarificare/informtiilor suplimentare în legătură cu documentația de atribuire în a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor în anunțul de participare.
 
Valoarea totală a contractelor este de 417.780 lei, 1.762.560 lei, 28.717,2 lei, 136.080 lei, 88.092 lei, iar societățile câștigătoare sunt GENERAL ELECTRIC MEDICAL SYSTEMS ROMANIA, HELLIMED, HDL Union, GRAZY PRICE MEDICAL IMPORT EXPORT S.R.L. și DRAEGER ROMANIA.
 
Lot Neatribuit:
Titlu: Linie ețantionare, Adu/ Ped, 2.5m, 25 buc/ cutie, Mindray
Dată anulare: 15-02-2021
Motivul anulării: Lotul a fost anulat administrativ

Lot Neatribuit:
Titlu: Circuit ventilatie pacient compatibil cu aparatul de ventilatie de transport O-TWO MEDICAL E700
Dată anulare: 15-02-2021
Motivul anulării: Lotul a fost anulat administrativ

Lot Neatribuit:
Titlu: Capcana de apa, Adu/ Ped, 10 buc/ cutie, compatibila cu modulul CO2 sidestream Mindray
Dată anulare: 15-06-2021
Motivul anulării: Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme

Lot Neatribuit:
Titlu: Recipient de colectare fluide biologice in circuit inchis
Dată anulare: 15-06-2021
Motivul anulării: Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme

Lot Neatribuit:
Titlu: Pachet consumabile pentru Ventilatoare Bellavista
Dată anulare: 15-02-2021
Motivul anulării: Lotul a fost anulat administrative
 
Despre GENERAL ELECTRIC MEDICAL SYSTEMS ROMANIA
 
Potrivit Confidas.ro, societatea a fost înființată în anul 2000 și are sediul social în București
  
Administratori sunt Ianculescu Elena Dana și Munteanu Alexandra. Domeniul de activitate principal al firmei îl reprezintă intermedieri în comerţul cu produse diverse.
 
Pentru anul fiscal 2020, societatea a raportat cifra de afaceri de 225.169.295  lei, profit net de 9.252.590 lei și un număr de 71 de angajați.
 
Compania GENERAL ELECTRIC MEDICAL SYSTEMS ROMANIA SRL a încheiat 2.139 contracte de achiziții publice in valoare totală de 231.779.657,80 lei.
 
Despre HELLIMED

Societatea a fost înființată în anul 1997 și are sediul social în București. Societatea are capital social subscris de 122.000 lei, integral vărsat, compus din: 122 de părți sociale, valoarea unei părți sociale fiind de 1000 lei.
  
Acționar unic și administrator este Horman Dietrich Bernard, de origine germană.

Domeniul de activitate principal al firmei îl reprezintă  comerţ cu ridicata al altor maşini şi echipamente.

Pentru anul 2020 societatea a raportat cifra de afaceri netă de 46.800.833 lei, profit de 4.308.510 lei și un număr mediu de 31 salariați.

Compania HELLIMED SRL a încheiat 3.146 contracte de achiziții publice in valoare totală de 230.640.942,29 lei. 
 
Despre Draeger Romania 

Draeger Romania SRL este o societate înființată în anul 1992, în București, sector 1 și are ca activitate principală comerţ cu ridicata al altor maşini şi echipamente.

Potrivit confidas.ro, pe anul fiscal 2020, societatea a înregistrat o cifră de afaceri de 72.065.665 lei, un profit net de 4.167.619 lei și un număr mediu de 25 de salariați.

Asociatul unic al societății este Drager Medical International Gmbh, iar administratorul este Laurențiu Adrian Rizea. 

Societatea are 11 dosare în instanță.

Compania DRAEGER ROMANIA S.R.L. a încheiat 8.715 contracte de achiziții publice in valoare totală de 115.996.283,69 lei. 

Despre HDL UNION

Conform confidas.ro, firma a fost înființată în anul 2004.

Asociat unic este HDL TRUST GROUP SRL.

Domeniul principal de activitate al firmei îl reprezintă comerţul cu ridicata al produselor farmaceutice.

În anul 2020, cifra de afaceri a societății a fost în valoare de 25.723.306 lei, profit 7.828.005 lei și un număr mediu de 14 angajați. Pentru anul fiscal 2019, bilanțul arată o cifră de afaceri ce a atins 6.821.789 lei, profit 912.582 lei și un număr mediu de 13 angajați.

Compania HDL UNION SRL a încheiat 2.219 contracte de achiziții publice in valoare totală de 32.704.927,67 lei.
 
Despre GRAZY PRICE MEDICAL IMPORT EXPORT S.R.L.

Potrivit confidas.ro, societatea comercială a fost înmatriculată în anul 2005.

Asociat unic este Ghanem Said.

În anul 2020, cifra de afaceri a societății a fost în valoare de 8.411.586 lei, profit 3.010.325 lei și un număr mediu de 10 salariați.

Pentru anul 2019, cifra de afaceri a societății a fost în valoare de 11.729.838 lei, profit 2.843.462 lei și un număr mediu de 11 angajați.

Compania GRAZY PRICE MEDICAL IMPORT EXPORT SRL a încheiat 888 contracte de achiziții publice in valoare totală de 41.662.214,74 lei.

În secțiunea „Documente“, puteți consulta anunțul de atribuire a licitației.
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.

PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


Sursa foto: Unsplash/ Marcelo Leal
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Angajări Constanța Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” angajează medic specialist. Iată ce trebuie să faci

22 Apr 2024 382

Proiectul de modificare a statului de funcții și organigramei pentru Spitalul Județean Constanța, pe agenda ședinței Consiliului Județean (DOCUMENT)

21 Apr 2024 361

Bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2024 pentru Spitalul Județean Constanța, pe masa consilierilor județeni (DOCUMENT)

21 Apr 2024 332

Ședință ordinară a CJC Organigrama și Statul de funcții pentru Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Constanța, pe ordinea de zi (DOCUMENT)

20 Apr 2024 437

Cumpărări directe Constanța Spitalul Județean Constanța investește în servicii de prelucrare date (DOCUMENT)

12 Apr 2024 454

Investiție de 3,2 milioane de euro la Spitalul Județean Constanța! Licitație deschisă pentru un sistem robotic dedicat intervențiilor ortopedice (DOCUMENT)

12 Apr 2024 515

UPDATE Unui bărbat i s-a făcut rău pe stradă, în Constanța. A fost transportat la spital

10 Apr 2024 913

Licitații publice CJC O companie din Craiova va promova „Departamentul Sănătatea mamei și copilului din cadrul Spitalului Clinic Județean de Urgență Sf. Apostol Andrei Constanța“

06 Apr 2024 618

Brancardier din Spitalul Județean Constanța, acuzat de trafic de influență, achitat

02 Apr 2024 700

Cumpărări directe Constanța Spitalul Județean Constanța, asigurat prin Omniasig Vienna Insurance Group SA (DOCUMENT)

31 Mar 2024 591

Se fac angajări la Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” Constanța

30 Mar 2024 1266

Locuri de muncă Constanța Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” angajează. Detalii

25 Mar 2024 1077

Ședință CJ Constanța Aprobarea situațiilor financiare la finalul anului 2023 a instituțiilor și serviciilor publice finanțate integral sau parțial din bugetul local, pe ordinea de zi (DOCUMENT)

24 Mar 2024 632

Ședință CLM Constanța Aprobarea organigramei și a statului de funcții ale Spitalului Clinic de Boli Infecțioase Constanța, pe ordinea de zi (DOCUMENT)

24 Mar 2024 542

Bolile de rinichi, a opta cauză de deces la nivel mondial. Atenționările medicilor de la Spitalul Clinic Județean de Urgență Constanța

14 Mar 2024 833