Spitalul Clinic Județean de Urgență Tulcea cumpără reactivi. Valoarea contractului (DOCUMENT)


 Licitație, foto: Pixabay
 Spitalul Clinic Județean de Urgență Tulcea a încheiat un acord cadru pentru o perioadă de  48 de luni pentru achiziția de reactivi laborator pentru diagnostic imuno-hematologic .
 
Valoare acordului cadru este de 1 644 480 lei, și atribuirea a avut loc pe 16 iunie a.c., iar beneficiara sumei este societatea Dialab solution SRL din București.

 
Despre Spitalul Clinic Județean de Urgență Tulcea
 
Managerul spitalului este doctorul Năstăsescu Tudor Ion, și dr Molceanu Elena este director medical, asistent medical Armeanu Lavinia-Mădălina, director de îngrijiri, economist Gheba Victoria este director administrativ, iar economist Mirescu Marian este director financiar contabil.
Consiliul de administrație al spitalului Tulcea este compus din Nicolae Mihaela, Palade Adriana, Ivanov Marina  și Argetoianu Adriana din partea Direcției  de Sănătate Tulcea și Bia Florin, din partea Consiliului Județean Tulcea, unde ocupă funcția de auditor public intern.
 
 
  
Despre Dialab Solutions SRL, fostă A&A Pharm Logistik, fostă A&A Dialab  

 

 Potrivit Confidas.ro., platformă consultată la data de 18 iulie, societatea a fost înființată în anul 2008 și are sediul social în București, și principalul obiect de activitate este comerț cu ridicata produse farmaceutice, iar asociați fondatori au fost Nicolae Marius, Zamfirescu Adrian  Anton Fischman.
  
La momentul actual, Nicolae Marius și Zamfirescu Adrian sunt asociați în procente egale, administratorii companiei sunt Nicolae Marius și Smaranda, iar director general este Voicu Teodora.


Societatea Areventrum Real Estate SRL, reunește în procente egale, alături de Nicolae Marius, și pe cel deal treilea asociat fondator, Anton Fischman, și sete administrată de  Cărămizaru George Adrian.
 
Datele financiare ale companiei pe  ultimii trei ani , ca cifră de afaceri, variază în 2019 de la 37 463 840 lei, în 2020 la o creștere de 51 625 364 lei , și culminează în 2021 cu 54 186 897, aproape 11 milioane de euro. Conform surselor publice consultate ,  în anul 2021 firma nu a avut niciun angajat, cu toate că în anii 2019 și 2020 au avut o medie de 40 de salariați.  
  
Compania Dialab Solutions SRL a încheiat 12 342 contracte de achiziții publice in valoare totală de 241.557.387,61 lei.
 
Printre autoritățile contractante din Constanța sunt  Centrul Regional  de Transfuzii  cu o medie de 100 de contracte în perioada 2013-2021, Direcția de Sănătate  Publică  cu 26 de contracte, inclusiv ianuarie 2021, Spitalul de Boli Infecțioase cu 57 de contracte în intervalul 2019-2021, iar în Tulcea , Centrul de Transfuzii cu 100 de contracte, Direcția de Sănătate Publică cu 24 de contracte. Printre autoritățile contractante la nivel național  enumerăm  Agenția Națională Anti-Doping, Agenția Națională pentru Zootehnie "Prof. Dr. G.K. Constantinescu", Autoritatea de Sănătate Publică Gorj, Autoritatea de Sănătate Publică Ialomița, Autoritatea de Sănătate Publică a Municipiului București.
 
 
 
Despre contractele acord urile cadru din 2010 încheiate cu Institutul Național de Hematologie Transfuzională
 
Caracatița medicamentelor. Cine prosperă pe spinarea sptalelor timișorene, se numește serialul care a apărut în 2014, documentat de jurnalistul Daniel Befu, pe www.romaniacurata.ro, iar societatea Dialab Solution are a radiografie a momentului 2014, cu asociați, administratori , firme în conexiune , și tot de aici aflăm  și schimbările de nume ale firmei.


 
Redăm fragmentul care se referă la subiectul în cauză, potrivit romaniacurata.ro.

 

A&A Medical SRL- Băftoși la contracte, ghinioniști la profit 

Firma A&A Medical SRL a câștigat zeci de contracte cu Spitalul Județean Timiș, cu Spitalul Clinic Municipal, cu Spitalul de Psihiatrie și pentru Măsuri de Siguranță Jebel și cu Spitalul dr. Karl Diel Jimbolia în ultimii ani, însă acestea reprezintă doar o fracție din contractele cu sistemul sanitar la nivel național. Această firmă e patronată de Nicolae Marius, Zamfirescu Adrian si Fischman Anton (maramureșean cu cetățenie americană și sponsor al spitalului din Sighetul Marmației). Cifra de afaceri a companiei a crescut de la an la an, ajungând la 131 milioane lei în 2009 și 131 milioane lei în 2010, ca să scadă brusc în anii următori, ajungând la doar 8,5 milioane lei în 2013. Per total cifra de afaceri cumulată a companiei a fost de 1,05 miliarde de lei în intervalul 1999-2013, dar cu toate acestea acționarii se pare că au pedalat în gol, într-un deceniu și jumătate de activitate, chin și sforțări, având doar 5 ani cu profit decent, între 1 și 5 milioane lei, dublați de alți 5 ani de pierderi considerabil mai mari, între 3 și 11,5 milioane lei, restul anilor generând profituri infime.


Per total, după atâta amar de contracte cu statul în toți acești ani, trăgând linie, firma A&A a declarat pierderi totale în întreaga activitate de 19,9 milioane lei, iar în august 2013 și-a cerut falimentul, lăsând o mulțime de furnizori cu creanțe nerecuperate (ex. A&A avea o datorie de peste 2,2 milioane euro numai către Antibiotice Iași). Un faliment justificat prin gradul redus de încasare a datoriilor și de întârzierile imense la plată, ce depășeau și 1000 de zile, pe care sistemul sanitar românesc le avea la firma „A&A Medical” SRL.


Înainte de cererea falimentului și de scăderea subită a cifrei de afaceri a companiei, asociații au trecut o parte din contractele cu statul, pe o altă firmă a lor, Dialab Solutions SRL (fostă A & A PHARMA LOGISTIX – S.R.L., fostă A&A DIALAB – S.R.L.). Astfel, în iulie 2007 s-a decis, conform înscrisurilor din Monitorul Oficial, “cesionarea de la A&A Medical S.R.L., a următoarelor contracte/acorduri cadru, incheiate cu Institutul Național de Hematologie Transfuzională cu sediul în București, str. C. Caracas nr. 2-8, sector 1: – Acordul cadru nr. 2702/20.10.2010; – Acordul cadru nr. 2948/10.11.2010; – Acordul cadru nr. 2778/2.12.2009; – Acordul cadru nr. 2775/2.12.2009; – Acordul cadru nr. 2777/2.12.2009; – Acordul cadru nr. 2776/2.12.2009;- Acordul cadru nr. 2779/2.12.2009; – Acordul cadru nr. 2780/2.12.2009; – Contract nr. 3368/21.03.2010. În cadrul contractelor de cesiune se va specifica că A&A DIALAB S.R.L. va prelua toate drepturile si obligațiile menționate în contractele/Acordurile mentionate mai sus”.

În același an s-a observat o explozie a veniturilor Dialab Solutions SRL (de la 0 lei în 2010 la 55 milioane lei în intervalul 2011-2013), concomitent cu o scădere importantă a veniturilor A&A Medical, care făcea pași rapizi spre faliment. În timp ce A&A Medical SRL, o răsfățată a contractelor cu statul, se prăbușea sub povara datoriilor, firma Dialab, pe care asociații transferaseră o parte din contractele cu statul, le-a generat un profit în intervalul 2011-2013, de 7 milioane lei. Precizăm și că din acționariatul profitabilei firme Dialab Solutions SRL, a făcut parte și offshore-ul cipriot KOUTONCO LTD, cu sediul in Agathonos, 11 Kapsalos, 3087, Limassol. La aceeași adresă mai figurează și Quomo Limited, offshore implicat în administrarea caselor de pariuri Bet Café Arena. Nu doar A&A Medical SRL, ci și Dialab Solution SRL a încheiat în ultimii ani 11 contracte de furnizare cu Spitalul Județean Timișoara.

Ca element de interes, ca reprezentant în Timișoara al Dialab Solutions SRL apare numele Sorina Ciurlea. Același nume, Sorina Ciurlea, apare ca vicepreședinte al PDL Timișoara pe Departamentul pentru politici în educație, cercetare, cultură, culte, minorități și sport.
 
Cei trei acționari din A&A Medical SRL mai sunt prezenți, alături de PAPP CHARLES CAROL și de GREENBERG WENDY PATRICIA și în firma FarmaPlanet Grup SRL (fostă A & M MEDICAL SERVICES – S.R.L.), care deși a înregistrat în cei 9 ani cât a fost activă, cifra de afaceri de 97,5 milioane lei, a avut ghinionul să înregistreze numai pierderi an după an, cu o valoare cumulată de 24,5 milioane lei. E impresionantă voința în formă continuată a grupului de antreprenori, care, per total, dacă le analizăm datele financiare, doar au pierdut bani. Un efort cu atât mai remarcabil, dacă ne gândim că doar în Farma Planet Grup SRL, au avut de gestionat relația cu 166 de angajați.

De precizat că PharmaPlanet Grup SRL a făcut afaceri și cu firma Misfil Development SRL, trimisă în judecată de DNA pentru evaziune fiscală. Subliniem că Misfil Development SRL își are sediul social pe Splaiul Independenței nr. 273, adresă la care funcționează Grupul Reinvent, legat de rețeaua de evazioniști fiscali din jurul lui Cercel Daniel Nicolae, grupare care a preluat și înmormântat firmele cu datorii ale familiei deputatului Cristian Boureanu, precum și o firmă înființată de Carmen Finiș, personaj conectat la gruparea Bittner-Petrache-Cocoș . Carmen Finiș e implicată în scandalul preluării, pe baza unei semnături a lui Crin Antonescu (în perioada când era Ministrul Tineretului și Sportului) și cu ajutorul actualului deputat PSD Eugen Bejinariu (pe atunci șef al RAAPPS, ulterior șef al SGG, respectiv premier interimar, iar acum membru în comisia de control a SRI), a unei părți din parcul Herăstrău, amplasată pe șoseaua Nordului nr 7-9, adesă la care figura și sediul Trei Cocoși Internațional SRL, în acționariatul căreia s-au regăsit Dorin Cocoș și vicepremierul în funcție Gabriel Oprea.

 
 
 Citește și: Caracatița medicamentelor. Cine prosperă pe spinarea spitalelor timișorene 
 
 
 
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.

 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
 
 
 
PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.




Mai citește și: 


Spitalul Județean de Urgență Tulcea a cumpărat medicamente (DOCUMENTE)

Spitalul Județean de Urgență Tulcea a bătut palma cu o firmă din Brașov. Detalii din contract (DOCUMENT)

A fost semnat Contractul de Asociere între Primăria Municipiului Tulcea și Spitalul Județean de Urgență Tulcea

Spitalul Județean de Urgență Tulcea a cumpărat medicamente. Ce firmă va furniza produsele (DOCUMENT)

Agenţi economici care vor furniza medicamente Spitalului Judeţean Tulcea (DOCUMENT)

Spitalul Județean de Urgență Tulcea a organizat o licitație pentru achiziția de medicamente (DOCUMENT)

 

 
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Locuri de muncă Constanța Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei” angajează. Detalii

25 Mar 2024 817

Ședință CJ Constanța Aprobarea situațiilor financiare la finalul anului 2023 a instituțiilor și serviciilor publice finanțate integral sau parțial din bugetul local, pe ordinea de zi (DOCUMENT)

24 Mar 2024 534

Ședință CLM Constanța Aprobarea organigramei și a statului de funcții ale Spitalului Clinic de Boli Infecțioase Constanța, pe ordinea de zi (DOCUMENT)

24 Mar 2024 465

Ședință CJC Se aprobă costurile proiectului „Construire Corp nou - Urgențe - Traumatologie din cadrul SCJU Constanța" (DOCUMENT)

24 Mar 2024 446

Bolile de rinichi, a opta cauză de deces la nivel mondial. Atenționările medicilor de la Spitalul Clinic Județean de Urgență Constanța

14 Mar 2024 762

Scandal în holul Unităţii de Primiri Urgenţe din Spitalul Judeţean Constanţa! S-a lăsat cu o trimitere în judecată, după șase ani de anchetă

13 Mar 2024 972

Licitații publice CJC organizează o nouă achiziție pentru reabilitarea bazinelor de tratament de la secția de Balneologie din Eforie-Sud

12 Mar 2024 578

Raport covid pentru săptămâna 04 - 10 martie 2024. Vești bune pentru Constanța (DOCUMENT)

12 Mar 2024 661

Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sfântul Apostol Andrei”, Constanța, scoate la concurs un post vacant. Iată ce trebuie să faci

11 Mar 2024 1021

LIVE Text Mariana Gâju, alături de membrele OFSD, celebrează femeile la Spitalul Județean Constanța (FOTO+VIDEO)

08 Mar 2024 748

Spitalul Clinic Județean de Urgență Sf. Apostol Andrei Constanța cumpără oxigen medical lichid. Ce valoare are contractul (DOCUMENT)

06 Mar 2024 609

Concurs de angajare la Spitalul Clinic Județean de Urgența „Sfântul Apostol Andrei” Constanța. Cine poate participa

05 Mar 2024 1411

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei”, Constanţa angajează. Ce post este scos la concurs

05 Mar 2024 846

Angajări Constanța Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa scoate la concurs un post vacant

03 Mar 2024 1428

De 1 Martie, Arimex Comexim 2000 SRL a oferit pacientelor din Constanţa flori, mărţişoare, iconiţe, zâmbete şi un meniu delicios!

01 Mar 2024 844